آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال– مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو چلنیوم کریستال  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات لوازم ساخت تابلو چلنیوم- دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم– فروش کریستال تابلو چلنیوم- آموزش حرفه ای ساخت چلنیوم- آموزش نصب تابلو چلنیوم- قیمت ساخت تابلو چلنیوم- تابلو چلنیوم جدید- آموزش نورپردازی تابلو چلنیوم که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستالتابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع لوازم ساخت تابلو چلنیوم- دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم- فروش کریستال تابلو چلنیوم- آموزش حرفه ای ساخت چلنیوم-

آموزش نصب تابلو چلنیوم- قیمت ساخت تابلو چلنیوم- تابلو چلنیوم جدید- آموزش نورپردازی تابلو چلنیوم خواهیم پرداخت. ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو چلنیوم کریستال  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو چلنیوم کریستال در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم ساخت تابلو چلنیوم- دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم- فروش کریستال تابلو چلنیوم- آموزش حرفه ای ساخت چلنیوم- آموزش نصب تابلو چلنیوم- قیمت ساخت تابلو چلنیوم- تابلو چلنیوم جدید- آموزش نورپردازی تابلو چلنیوم با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع ازتابلو چلنیوم کریستال را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو چلنیوم کریستال در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از تابلو چلنیوم کریستال با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید.

 تابلوهای چلنیوم کریستالی چیست؟

یکی از نمونه‌های تابلوهای چلنیوم به نام تابلوهای چلنیوم کریستالی یا هفت رنگ است که با استفاده از پلکسی گلاس شفاف که کاملا مشابه شیشه اما با شفافیت و مقاومت بیشتر دارد. ورق‌های پلکسی شفاف که در ضخامت‌های مختلف با سایزهای متنوعی وجود دارد و هر تابلوساز با توجه به نوع سفارش مشتریان خود یک نمونه از آن را برای تولید تابلو چلنیوم کریستالی بکار می‌برد.

در سال‌های اخیر از پلکسی گلاس شیشه‌ای از اکسید سرب به جای کلسیم استفاده می‌شود و این مسئله باعث بالا بردن ضریب شکست نور و چگالی می‌گردد؛ بنابراین به سهولت می‌توان پلکسی را با استفاده از دستگاه برش لیزری برش داد.

تابلوی کریستالی را به این علت هفت رنگ نیز نام نهاده‌اند که اگر به حروف برجسته کریستالی دقت و توجه کنید متوجه خواهید شد که چندین رنگ به چشم شما متصاعد می‌شود و این مسئله باعث محبوبیت بیشتر این مدل از تابلوهای چلنیوم در نزد عوام شده است.

تابلو مغازه کریستالی

یکی از تابلوهای تبلیغاتی کریستالی چلنیوم دارای ظاهری زیبا و شیک است که با ورق‌های پلکسی گلاس شفاف و دانه‌های کریستالی با یک تکنیک خاص ساخته می‌شود و باعث زیبایی و جلب توجه بیشتر مشتریان به کسب و کار و مغازه‌ی شما می‌شود.

تابلو فروشگاه کریستالی

در واقع فروشگاه‌ها به علت بزرگ بودن مساحت همچنین داشتن اجناس مختلف مشتریان با هر نوع گروه سنی و جنسی با سلایق مختلف به آن مراجعه می‌کنند و خریدهای خود را انجام می‌دهند به همین دلیل باید بتوانند که نظر مخاطبان و مشتریان خود را جلب کنند بنابراین بهترین نوع تابلو تبلیغاتی چلنیوم کریستالی است؛ زیرا به دلیل داشتن نمای جذاب و فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند هر نوع مشتری را جذب کند.

مراحل ساخت تابلوهای چلنیوم کریستالی

در ابتدای امر سایز محلی که قصد دارید تابلو را در آن نصب کنید را بگیرید.

براساس نوع سفارش و سلیقه‌ی مشتریان و نوع تابلو با کمک برنامه‌های طراحی نظیر اتوکد و کورل اقدام به طراحی حروف برجسته و کلیات تابلو بپردازید.

بعد از اتمام طراحی، آن را به مشتری نشان دهید همچنین می‌توانید با استفاده از موکاپ پیش نمایشی از تابلو را به مشتری نشان دهید سپس سایر فرایند را با توجه به انتقادات و پیشنهادات بر سر قیمت، اقدام به ساخت تابلو کنید.

در این مرحله ورق‌های پلکسی را برش دهید همچنین می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی مشتری از قطعات بلوری شکل که جنس اکریلیک دارند نیز استفاده کنید. به این نحو که می‌توانید قطعات بلوری شکل را بر روی ورق‌های پلکسی بچسبانید سپس با خم کردن رول چلنیوم و عملیات قوس و شیار دهی لبه‌های حروف برجسته را انجام دهید.

در صورتی که مشتری تابلو چلنیوم کریستالی پانچی یا رینگی سفارش داده باشد سپس شما می‌بایستی لبه‌های حروف را توسط دستگاه پانچ سوراخ کاری کنید و یا به شکل‌های مختلف مانند استیل با رینگ استیل، پلکسی گلاس با رینگ استیل، استیل با رینگ پلکسی گلاس و یا چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس برش بدهید.

چنانچه که قصد دارید که تابلوهای چلنیوم کریستالی رینگی سفارش دهید در این مرحله پلکسی یا هر کدام از متریال‌ها را با ضخامتی که مشخص شده است به صورت رینگ برش دهید و سپس پلکسی گلاس اصلی با فاصله یک سانتی‌متری را با استفاده از چسب بر روی لایه دیگر بچسبانید و سپس لبه چلنیوم در اطراف پلکسی بچسبانید. با توجه به اینکه چلنیوم دو لبه دارد که یک لبه‌ی آن درزگیر و لبه‌ی دیگر آن حروف است که به چلنیوم متصل می‌شود این دو بخش از قسمت اضافی چلنیوم حذف می‌شود تا به خوبی داخل هم فیکس شوند.

بعد از آنکه لبه چلنیوم را اطراف پلکسی با چسب کلروفرم چسبانید، باید نورپردازی حروف برجسته را انجام دهید که با استفاده از لامپ‌های ال‌ای دی یا اس ام دی انجام می‌شود. حروف برجسته‌ای که ساخته‌اید را بر روی زیرساز کار با توجه به درخواست مشتری می‌توانید بر روی ورق کامپوزیت، شیشه، ورق پی وی سی، چوب ترموود یا سایر متریال‌های دیگر اجرا و پیاده‌سازی کنید. در نهایت تابلو را در محل مورد نظر نصب کنید و اضافات را به پشت کار انتقال دهید سپس چراغ‌های تابلو روش می‌شود و در صورت وجود خطاهای احتمالی برطرف می‌شوند.

آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال – در این مقاله به موضوعات لوازم ساخت تابلو چلنیوم- دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم- فروش کریستال تابلو چلنیوم- آموزش حرفه ای ساخت چلنیوم- آموزش نصب تابلو چلنیوم- قیمت ساخت تابلو چلنیوم- تابلو چلنیوم جدید- آموزش نورپردازی تابلو چلنیوم پرداختیم در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی

تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.