تابلوهای تبلیغاتی و اهمیت وجود آن‌ها

شاید اگر ما که در صنعت طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنیم از اهمیت آن‌ها صحبت کنیم، جانب‌دارانه به نظر آید. اما بهتر است بدانید که وجود تابلوهای تبلیغاتی برای کسب‌وکارتان بیشترین اهمیت را دارد؛ زیرا این تابلوها، اولین چیزی هستند که افراد در مورد کسب‌وکارتان مشاهده می‌کنند و فرقی هم نمی‌کند آن را روی دیوار ساختمان نصب کرده باشید.

بیرون از ساختمان باشد یا در خودرو شخصی‌تان. توجه داشته باشید که برند سازی خلاقانه و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند به جذاب‌تر شدن کسب‌وکارتان کمک فراوانی کند. در واقع، تابلوهای تبلیغاتی مانند فروشنده صمیمی برایتان خواهند بود. تابلوی تبلیغاتی دیجیتال، به ویژه تابلوی تبلیغاتی زهوار در رفته جالب توجه نیست. علاوه بر این، می‌تواند نتیجه معکوس هم داشته باشد.

نمونه ای از تابلوهای حروف چلنیوم / تابلوهای تبلیغاتی
تابلو چلنیوم

اهمیت تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی اجزای ضروری و بسیار مهم هر کسب‌وکاری به شمار می‌آیند. در روی هر تابلوی تبلیغاتی، لوگوی کسب‌وکار وجود دارد که می‌تواند برند آن را تقویت کند. علاوه بر این، از تابلوی تبلیغاتی برای جلب توجه افراد و رساندن اطلاعات لازم به آن‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که تابلوهای تبلیغاتی بیرونی در 24 ساعت شبانه‌روز و 365 روز سال جلوی چشم افراد هستند، تأثیر آن‌ها مداوم و پایدار خواهند بود.

حرفه تابلوسازی / ساخت تابلو لایت باکس
ساخت لایت باکس

مزایای تابلوی تبلیغاتی

برای کسب‌وکارهایی که بودجه بازاریابی محدودی دارند، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند یک بازاریابی مقرون‌به‌صرفه باشد. بر اساس اعلام وب سایت SBA، هزینه در هر هزار، روش رایجی که برای اندازه‌گیری هزینه دستیابی به هزار مشتری احتمالی استفاده می‌شود، در مورد تابلوهای تبلیغاتی از سایر انواع تبلیغات مانند رادیو، تلویزیون و روزنامه بسیار کمتر است.

تابلو سازی حروف چلنیوم
تابلو سازی چلنیوم

انواع

تابلوی تبلیغاتی را می‌توانید روی زمین یا روی ساختمان‌ها نصب کنید. تابلوهایی که روی زمین نصب می‌شوند، می‌توانند شکل‌ها و اندازه‌های متنوعی داشته باشند و به طور معمول در نزدیکی جاده‌ها نصب می‌شوند تا توجه رانندگان عبوری را به خود جلب کنند. تابلوهای نصب شده روی ساختمان‌ها، روی دیوار ساختمان محل کسب‌وکار نصب می‌شوند و بیشتر  می‌توانند در مناطقی مفید باشند که عابران پیاده از آن‌ها عبور می‌کنند، مانند مراکز خرید در مرکز شهر.

نما ترمووود با حروف استیل طلایی
نما ترمووود با حروف استیل طلایی

داشتن تابلوی تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد ولی این تابلوها باید جهت‌دار باشند و اطلاعات مفیدی را در مورد کسب‌وکار منتقل کنند. وجود تابلوهای نشان دهنده جهات و اطلاع‌رسانی‌ها مانند آزادراه‌ها، نشانه‌های پارکینگ، هشدارها و تابلوهای خطر نیز اهمیت خاص خود را دارند.

به طوری که اگر این تابلوها کم‌رنگ یا خراب شده باشند، می‌توانند موجب جریمه، جراحت و در بدترین حالات حتی موجب مرگ افراد شوند. اهمیت تابلوهای تبلیغاتی در بیشتر وقت‌ها نادیده گرفته می‌شود و در اکثر موارد، آخرین گزینه‌ای است که به فکر آن می‌افتند؛ بنابراین، تابلو سازی ژیوار به شما توصیه می‌کند که خلاقانه و متفاوت فکر کنید، روی تابلوی تبلیغاتی سرمایه‌گذاری کنید و  همین امروز با ما تماس بگیرید. آماده کمک به شما هستیم.

تهیه و ساخت تابلو فلکسی بدون نور ( هر متر مربع ) قیمت 150000 تومان
تهیه و ساخت تابلو فلکسی بدون نور

تابلو سازی ژیوار

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و
تابلو تبلیغاتی، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد تابلوهای تبلیغاتی و مزایای آن فراهم کرده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید
با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نمایی از ساخت تابلو فلکسی
ساخت تابلو فلکسی

لینک مقاله منبع:

https://compac.com.au/importance-signage