تابلو چلنیوم با طراحی زیبا و قیمت فوق العاده

تابلو ژیوار طراحی انواع تابلو از جمله تابلو چلنیوم زیبا را با استفاده از ایده های خلاقانه مهندسان خود با تخفیف ویژه تقدیم مشتریان عزیز می نماید. در این مقاله در خصوص موضوعات زیر به اختصار توضیح خواهیم داد: تابلو چلنیوم چیست – تابلو چلنیوم طلایی – تابلو چلنیوم قیمت – ساخت تابلو چلنیوم – انواع تابلو چلنیوم – سفارش آنلاین تابلو چلنیوم

گروه صنعتی تابلو ژیوار تولید کننده انواع تابلوهای فروشگاهی و تبلیغاتی در ایران است که انواع تابلو چلنیوم و تابلو چلنیوم طلایی از جمله محصولات این شرکت به شمار می روند. در تابلو ژیوار تابلو چلنیوم قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر شرکتها دارد.

اگر می خواهید بدانید تابلو چلنیوم چیست و ساخت تابلو چلنیوم چه فرآیندی را طی می کند و سفارش انلاین تابلو چلنیوم چگونه امکان پذیر است توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

شرکت تابلو ژیوار به عنوان محبوبترین و معتبرترین شرکت تولید کننده انواع تابلو چلنیوم با طراحی زیبا و منحصر به فرد در خدمت شما عزیزان است و برای ثبت سفارش آنلاین تابلو چلنیوم می توانید با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس حاصل نمایید.

تابلو چلنیوم چیست و چه کاربردی دارد تابلو ژیوار به عنوان تولید کننده زیباترین و با دوام ترین تابلو چلنیوم در کشور شناخته می شود و با توجه به تجربه بالای خود این تابلو را معرفی می کند.

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه استفاده زیادی در صنف تابلوسازها دارد، تابلو چلنیوم می باشد. تابلو چلنیوم نوعی تبلیغات محیطی محسوب می شود که در نقطه فروش یا محل کسب به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی در سر درب نصب می شود.

در تابلو چلنیوم یا همان تابلو حروف برجسته از لامپ های LED برای نورپردازی استفاده می شود. حروف برجسته در ابتدا در برنامه کرل طراحی شده، سپس طرح مورد نظر با ورق های فلزی به صورت زاویه دار یا مدور بر روی پلکسی گلس plexi glass که دارای رنگهای مختلف میباشد لیزر میشود.

تفاوت اساسی میان تابلو چلنیوم و دیگر انواع تابلو این است که حروف چلنیوم سه بعدی بوده و هر حرف به صورت جداگانه شکل داده شده و دارای محفظه ی جداگانه‌ای نیز می باشد.

چلنیوم یک نوع آلیاژ آلومینیومی با کیفیت بسیار بالا و مقاوم در مقابل عوامل محیطی همچون گرما، سرما، اشعه ی آفتاب و بارندگی بوده و تا حد زیادی در مقابل ضربه مقاوم است که نخستین بار توسط کارخانجات MCI اسپانیا روانه بازار شده است.

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته است که ظاهری براق و درخشان دارد و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی زیبا و با قیمت مناسب، به شکل های متنوع اجرا و پیاده سازی می شود و می تواند برای هر مشتری که جهت بازاریابی و تبلیغات نیازمند نصب تابلو سر درب می باشد، با هر بودجه و توان مالی که دارد یک تابلو ایده آل جهت معرفی برند تجاری باشد.

تابلو چلنیوم طلایی با تابلو چلنیوم معمولی از نظر رنگ متفاوت است و از نظر جزئیات ساخت و طراحی نیز اغلب تفاوتهای اندکی با تابلو چلنیوم نقره ای دارد.

در اوایل پیدایش تابلوهای چلنیومی, با رنگ های نقره ای وارد بازار فروش در ایران شد که به مرور زمان و تقاضای زیاد و سلیقه های مختلف مشتری ها, موجب پیدایش تابلوهایی با چلنیوم طلایی شد.

که در حال حاضر این تابلوهای چلنیوم طلایی با رنگ های فانتزی برای لبه های آن مثل قرمز, آبی و سفید و مشکی و غیره در بازار فروش موجود می باشد. در تابلو طلایی چلنیومی از SMD هایی بلوکی که برای برند STAR می باشد و محصولی از کشور کره است, برای نور پردازی استفاده می شود که دارای کیفیت بسیار مطلوب بوده و از دوام خیلی بالایی برخوردار می باشد.

تابلو چلنیوم طلایی را به راحتی می توان روی هر نوع مصالح نصب کرد مانند سنگ و نمای کامپوزیت، ترمووود و حتی MDF. جنس رویه ی تابلوی چلنیوم طلایی مانند سایر تابلوهای چلنیوم از پلکسی گلاس ساخته شده است به این صورت که با دستگاه لیزر به ضخامت 3 میلی این ورقه های پلکسی گلاس ها برش داده می شود و به وسیله تابلو سازان حرفه ای این ورقه ها با لبه تابلو های چلنیوم مونتاژ می شود.

این تابلوها به دلیل درخشش و براقیت زیبایی که در شب ها دارد می تواند نظر هر رهگذر و بیننده را نسبت به خود جلب کرده و دیده شود. ولی لازم به توضیح می باشد که این موضوع به این معنا نمی باشد که این تابلوها زیر نور آفتاب و در طول روز جذابیت و زیبایی ندارد.

000 در تابلو ژیوار با در نظر گرفتن تخفیفهای متعدد تابلو چلنیوم قیمت فوق العاده ارزانی نسبت به قیمت متداول در بازار دارد.
قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن سه فاکتور تعیین می گردد:
1. متراژ محیطی
2. قطر قلم
3. پیچیدگی و سادگی طراحی  تابلو با توجه طرح می تواند متریال بر باشد مقدار متریال لازم جهت ساخت حروف چلنیوم به نوع طرح وابسته بوده و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش خواهد یافت
در ضمن آپشن های که با انتخاب آنها در افزایش قیمت تابلو چلنیوم موثر بوده و در هنگام سفارش میبایست به آن توجه نمود عبارتند از:
1. نوراندریک
2. پانچ رویه حروف پلکسی
3. پانچ لبه یا رول چلنیوم
4. نور RGB
5. پلکسی دوبل
6. پلکسی آیینه ای

شرکت تابلو سازی ژیوار طراحی و ساخت تابلو چلنیوم را با بهترین تکنولوژی و با کیفیت ترین مواد اولیه به انجام می رساند.

در تابلو چلنیوم کلیه مراحل خم کردن، قوس و شیار بر روی لبه چلنیوم توسط دستگاه بصورت کامپیوتری انجام می شود
اما چون این دستگاه توسط کشورهای اروپایی طراحی و پیاده سازی شده است و تمام فونت های آن به زبان لاتین می باشد و زبان فارسی را ساپورت نمی کند به همین علت اغلب اوقات مشکل تراشی می کند اما اگر این دستگاه موجود نباشد کلیه کارها توسط تکنسین کار به صورت دستی اجرا میشود.

پس از اتمام کار نورپردازی، تابلو آماده نصب می گردد برای نصب، از یک پلات منطبق با طرحی که در ابتدای کار ترسیم شده است کمک گرفته می شود و سپس ورق روی پلات قرار گرفته می شود و و تمام سیم کشی های مربوط به نورپردازی در پشت کار تعبیه می گردد.

سپس نوردهی لامپها چک می شود و زمانی که از نوردهی آن اطمینان حاصل شد، حروف بر روی ورق جای می گیرد و کار ساخت و نصب تابلو به اتمام می رسد.

انواع تابلو چلنیوم از جمله تابلو چلنیوم ساده و لبه سوئدی و پلکسی دوبل و RGB و تابلو فول کالر و تابلو چلنیوم پانچ یا الماسی در شرکت تابلو ژینار تولید می شود.

تابلو چلنیوم، یکی از مدلهای پرطرفدار و محبوب در میان تابلوهای تبلیغاتی است. با ورود حروف برجسته به دنیای تابلوسازی، استفاده از آن به عنوان تابلوی سردر مغازه و فروشگاه به سرعت رشد کرد و مورد استقبال صاحبان مشاغل واقع شد. این روزها، تعداد زیادی از مغازه ها و فروشگاه ها از انواع تابلو چلنیوم برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.
ساده
برای ساختن تابلو چلنیوم ساده از ورق های PVC، پلکسی گلاس، لامپهای LED، لبه چلنیوم و منبع تغذیه استفاده می شود. قیمت ساخت و نصب نوع ساده، ارزان و منطقی است.

چلنیوم با لبه سوئدی لبه سوئدی از پرطرفدارترین و در عین حال کمیابترین لبه‌های چلنیوم موجود در بازار است. به علت رنگ بندی خاص لبه و همچنین تمیزی و یکدستی در اجرا، اینچنین مورد استقبال قرار گرفته است.

پلکسی دوبل علت نام گذاری این مدل تابلو این است که می توان در هنگام ساخت آن از دو رنگ مختلف پلکسی گلاس استفاده کرد. تابلو پلکسی دوبل، ظاهر ساده ای دارد؛ اما زیبایی و جلب توجه آن بسیار بیشتر از تابلو ساده است؛ زیرا از رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می شود.
RGB
RGB مخفف سه واژه Red، Green و Blue است. همانطور که می دانید، قرمز، سبز و آبی، سه رنگ اصلی در دنیای رنگهای گرافیکی به شمار می روند. علت نام گذاری این تابلوها به این دلیل است که برای ساخت آنها از لامپ های SMD مدل RGB استفاده می شود. لامپ های SMD مدل RGB تنها به رنگهای سفید یا زرد نیستند؛ بلکه می توانند به رنگهای مختلفی از قبیل آبی، سبز، قرمز، بنفش و… دربیاید.
تابلو فول کالر
پس از تولید تابلو RGB، تابلو سازان به این فکر افتادند که انواع تابلو چلنیوم فول کالر را هم روانه بازار تابلوسازی کنند و موفق به این کار نیز شدند. تابلو چلنیوم فول کالر می تواند ۱۶ میلیون رنگ مختلف را نمایش دهد. این نوع از تابلو، بسیار زیبا و چشم نواز است.

تابلو چلنیوم پانچ یا الماسی
وقتی از تابلو چلنیوم پانچ پرده برداری شد، مردم با معنای یک تابلوی تبلیغاتی فوق العاده جذاب و خاص آشنا شدند. این تابلوها با ظرافت و دقت خاصی ساخته شده اند. برای ساخت انواع تابلو چلنیوم پانچ، اشکال مختلفی از جمله ستاره، دایره، مربع و… را روی پلکسی گلاس ایجاد می کنند. ایجاد این اشکال توسط دستگاه لیزر انجام می شود.

سفارش آنلاین تابلو چلنیوم در سایت تابلوژیوار بسیار راحت است و شما به راحتی می توانید با تماس با کارشناسان حرفه ای این شرکت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

امروزه بسیاری از امور به صورت آنلاین به انجام می رسد. سفارش انلاین تابلو چلنیوم نیز برای خواستاران این محصول می توان گزینه بسیاری مفیدی به شمار آید.
برای ثبت سفارش انلاین تابلو چلنیوم به شما پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان شرکت تابلو ژینار تماس گرفته و ضمن استفاده از مشاوره فنی رایگان ایشان سفارش خود را ثبت نمایید.