تابلو چلنیوم جدید

تابلو چلنیوم جدید

تابلو چلنیوم جدید – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو چلنیوم جدید را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو چلنیوم الماسی – محاسبه قیمت تابلو چلنیوم – نمونه تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم کریستال – قیمت تابلو چلنیوم طلایی – سفارش آنلاین تابلو چلنیوم که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم جدید- تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو چلنیوم الماسی – محاسبه قیمت تابلو چلنیوم – نمونه تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم کریستال – قیمت تابلو چلنیوم طلایی – سفارش آنلاین تابلو چلنیوم خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو چلنیوم جدید را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

تابلو چلنیوم جدید – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو چلنیوم جدید در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو چلنیوم الماسی – محاسبه قیمت تابلو چلنیوم – نمونه تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم کریستال – قیمت تابلو چلنیوم طلایی – سفارش آنلاین تابلو چلنیوم با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو چلنیوم جدید را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو چلنیوم جدید – اکنون به موضوع نسل جدید تابلو چلنیوم و انواع آن می پردازیم. تابلو ژیوار توانسته است با 30% تخفیف انواع نسل جدید تابلو چلنیوم را به پشتبانه 15 سال سابقه درخشان طراحی تولید و اجرا نماید در ادامه با انواع تابلو چلنیوم جدید بیشتر آشنا می شویم.

تابلو چلنیوم جدید – انواع تابلو چلنیوم برای مغازه: تابلو ژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید را برای مغازه ها و انواع کسب و کارهای دیگر طراحی و تولید نموده است.

تابلو چلنیوم جدید، یکی از مدلهای پرطرفدار و محبوب در میان تابلوهای تبلیغاتی است. با ورود حروف برجسته به دنیای تابلوسازی، استفاده از آن به عنوان تابلوی سردر مغازه و فروشگاه به سرعت رشد کرد و مورد استقبال صاحبان مشاغل واقع شد. این روزها، تعداد زیادی از مغازه ها و فروشگاه ها از انواع تابلو چلنیوم جدید برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.

یکی از دلایل محبوبیت  تنوع رنگ  و شکلهای مختلف حروف آن است. در این قسمت قصد داریم شما را با انواع تابلو چلنیوم جدید آشنا کنیم. هر یک از مدلهای تابلو چلنیوم جدید، ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای یک سری از فروشگاه ها مناسب هستند.

تابلوسازان حرفه ای خلاقیت و قوه تفکر خود را به کار گرفتند و انواع مختلف حروف برجسته برای تبلیغات مغازه ها را طراحی کردند. نوآوری این افراد، منجر به ایجاد انواع مدل ها شد که عبارتند از:

تابلو چلنیوم جدید ساده: مجموعه عظیم تابلو ژیوار توانسته است نسل جدید و متنوع و محبوب از انواع تابلو چلنیوم جدید را با 30% تخفیف از صفر تا صد با دانش فنی و خلاقیت طراحی تولید و وارد بازار نماید.

در ابتدای ورود حروف برجسته، استفاده از تابلو چلنیوم ساده رواج زیادی داشت. ظاهر این مدل تابلو، ساده است و حروف آن به راحتی خوانده می شود. طرح ساده را می توان با رنگهای مختلف پلکسی گلاس ساخت. لبه ی این تابلوها نیز می تواند به رنگهای مختلف باشد.

برای ساختن تابلو چلنیوم ساده از ورق های PVC، پلکسی گلاس، لامپهای LED، لبه چلنیوم و منبع تغذیه استفاده می شود. قیمت ساخت و نصب نوع ساده، ارزان و منطقی است.

لبه این حروف به رنگ نقره ای، مشکی یا طلایی است. از تابلو چلنیوم در اداره های خصوصی و دولتی و سازمانهای مردمی بیشتر استفاده می شود. معمولا این حروف برجسته روی زمینه ای از جنس کامپوزیت، چوب ترموود و یا نمای سنگی ساختمان نصب می شوند.

تابلو چلنیوم جدید با لبه سوئدی: مجموعه عظیم تابلو ژیوار توانسته است نسل جدید و متنوع و محبوب از انواع تابلو چلنیوم جدید با لبه سوئدی را با 30% تخفیف از صفر تا صد با دانش فنی و خلاقیت و با 15 سال سابقه کار طراحی تولید و وارد بازار نماید.

لبه سوئدی از پرطرفدارترین و در عین حال کمیابترین لبه‌های چلنیوم موجود در بازار است. به علت رنگ بندی خاص لبه و همچنین تمیزی و یکدستی در اجرا، اینچنین مورد استقبال قرار گرفته است.

لبه سوئدی ذارای رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، مسی و سفید است و طرح آیینه و خشدار دارد. معمولا برندهای خارجی بیشترین مصرف کننده این مدل تابلو هستند.

تابلو چلنیوم جدید با لبه سوئدی
تابلو چلنیوم جدید با لبه سوئدی

تابلو چلنیوم جدید پلکسی دوبل: مجموعه عظیم تابلو ژیوار نسل جدید و متنوع و محبوب از انواع تابلو چلنیوم جدید پلکسی دوبل را با 30% تخفیف از صفر تا صد با دانش فنی و خلاقیت و با 15 سال سابقه کار طراحی تولید و وارد بازار نماید.

علت نام گذاری این مدل تابلو این است که می توان در هنگام ساخت آن از دو رنگ مختلف پلکسی گلاس استفاده کرد. تابلو پلکسی دوبل، ظاهر ساده ای دارد؛ اما زیبایی و جلب توجه آن بسیار بیشتر از تابلو  ساده است؛ زیرا از رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می شود.

انتخاب رنگهای پلکسی گلاس و نحوه ساخت تابلوی پلکسی دوبل، توسط مشتری و طبق سلیقه او انجام می شود.

برای ساخت حروف تابلوی چلنیوم، از دو یا چند رنگ متفاوت پلکسی گلاس، ورق های PVC، منبع تغذیه، لامپهای SMD و لبه ساده استفاده می شود. اگر انتخاب رنگ پلکسی گلاس را به درستی انجام دهید، تابلویی جذاب و بسیار زیبا تحویل خواهید گرفت. هزینه ساخت انواع تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، از هزینه ساخت حروف با یک لایه پلکسی بیشتر است.

تابلو چلنیوم جدید پلکسی دوبل
تابلو چلنیوم جدید پلکسی دوبل

تابلو چلنیوم جدید RGB: ما در مجموعه تابلوژیوار انواع تابلو چلنیوم جدید RGB را با بالاترین کیفیت و بهترین متریال برای شما با 30% تخفیف طراحی و تولید می نماییم.

RGB مخفف سه واژه Red، Green و Blue است. همانطور که می دانید، قرمز، سبز و آبی، سه رنگ اصلی در دنیای رنگهای گرافیکی به شمار می روند. علت نام گذاری این تابلوها به این دلیل است که برای ساخت آنها از لامپ های SMD مدل RGB استفاده می شود. لامپ های SMD مدل RGB تنها به رنگهای سفید یا زرد نیستند؛ بلکه می توانند به رنگهای مختلفی از قبیل آبی، سبز، قرمز، بنفش و… دربیاید.

زیبایی و جذابیت انواع تابلو چلنیوم RGB زیاد است و می تواند ۷ رنگ مختلف را از خود به نمایش بگذارد. برای ساخت تابلوچلنیوم RGB از لبه چلنیوم، لامپ های SMD مدل RGB، پلکسی گلاس سفید، ورق های PVC، منبع تغذیه، کنترل کننده و مموری استفاده می شود.نحوه نورپردازی این SMD ها قابل برنامه ریزی است.

متخصصان این حوزه میتوانند هزاران برنامه نورپردازی طراحی کنند و داخل یک مموری یا حافظه داخلی دستگاه ذخیره کنند تا روی تابلو به نمایش دربیاید. دلیل استفاده از پلکسی گلاس سفید این است که رنگ و نورپردازی لامپهای SMD بیشتر و بهتر دیده شوند. از حروف برجسته RGB در مواردی که نیاز به جلب توجه و نشان دادن تمایز دارید استفاده کنید.

تابلو چلنیوم جدید فول کالر:  ما در مجموعه تابلوژیوار انواع تابلو چلنیوم جدید فول کالر را با بالاترین کیفیت و بهترین متریال برای شما با 30% تخفیف طراحی و تولید می نماییم.

پس از تولید تابلو  RGB، تابلو سازان به این فکر افتادند که انواع تابلو چلنیوم فول کالر را هم روانه بازار تابلوسازی کنند و موفق به این کار نیز شدند. تابلو چلنیوم فول کالر می تواند ۱۶ میلیون رنگ مختلف را نمایش دهد. این نوع از تابلو، بسیار زیبا و چشم نواز است.

لامپهای به کار رفته در این مدل تابلوها، لامپهای SMD مدل Full Color فول کالر هستند. برای ساختن این تابلو از لبه چلنیوم، پلکسی گلاس سفید، ریموت کنترلر مخصوص، منبع تغذیه، ورق های PVC و لامپهای SMD مدل Full Color استفاده می شود. هزینه ساخت تابلو فول کالر از دیگر مدلها بالاتر است؛ اما زیبایی و جذابیت آن نیز بسیار زیاد است.

تابلو چلنیوم جدید پانچ یا الماسی: یکی دیگر انواع تابلوهای چلنیوم جدید تابلو پانچ یا الماسی می باشد که مانند سایر تولیدات مجموعه تابلو ژیوار به 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های کل کشور طراحی و در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

وقتی از تابلو چلنیوم پانچ پرده برداری شد، مردم با معنای یک تابلوی تبلیغاتی فوق العاده جذاب و خاص آشنا شدند. این تابلوها با ظرافت و دقت خاصی ساخته شده اند. برای ساخت انواع تابلو چلنیوم پانچ، اشکال مختلفی از جمله ستاره، دایره، مربع و… را روی پلکسی گلاس ایجاد می کنند. ایجاد این اشکال توسط دستگاه لیزر انجام می شود.

تابلو چلنیوم جدید پانچ یا الماسی
تابلو چلنیوم جدید پانچ یا الماسی

بعد از به وجود آمدن این اشکال روی ورقه های پلکسی گلاس، نور لامپ SMD موقع عبور از این اشکال شکسته می شود و نمایی زیبا و چشم نواز را به وجود می آورد. تابلو پانچی به نامهای دیگری از قبیل تابلو الماسی، تابلو  نگینی، تابلو  ستاره ای و… نیز می شناسند.

هنگام عبور نور از سطح تابلو، گویی روی حروف برجسته، الماس یا نگینهای درخشان به کار رفته است و به همین دلیل، این تابلوها به تابلوهای الماسی یا نگینی مشهور شده اند.

تابلو چلنیوم جدید با لبه ی پانچی: یکی دیگر انواع تابلوهای چلنیوم جدید تابلو پانچ یا الماسی می باشد که مانند سایر تولیدات مجموعه تابلو ژیوار به 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های کل کشور طراحی و در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

لبه این حروف ها طرح دار است؛ در نتیجه نور از کناره ها و لبه تابلو به بیرون می تابد. نور و جلوه این تابلوها بسیار زیاد است و جذابیت بالایی دارند. انواع تابلو چلنیوم با لبه های پانچی، معمولا در رنگهای نقره ای و طلایی تولید می شود. این تابلو  با طرح های مختلفی موجود است؛ مانند: چلنیوم پانچ، چلنیوم ساید، سوپر ساید، پانچ طرح گل،  پانچ طرح آجری و….

تابلو چلنیوم جدید با لبه ی پانچی
تابلو چلنیوم جدید با لبه ی پانچی

تابلو چلنیوم جدید کریستالی: یکی دیگر انواع تابلوهای تابلو چلنیوم جدید کریستالی می باشد که مانند سایر تولیدات مجموعه تابلو ژیوار به 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های کل کشور طراحی و در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

برای ساخت تابلو کریستالی، از حروف برجسته جدید استفاده می شود. این حروف برجسته با استفاده از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال ساخته می شود؛ در نتیجه، انگار که روی این محصول، اکلیل یا کریستال ریز پاشیده شده است.

برای ساخت تابلو کریستالی از لبه چلنیوم، پلکسی گلاس شیشه ای پوشیده شده با دانه های کریستال، ریموت کنترلر مخصوص، منبع تغذیه، ورق های PVC و لامپهای SMD استفاده می شود. لامپهای SMD به کار رفته در ساخت تابلو کریستال هم می تواند تک رنگ باشد. هم می تواند چند رنگ باشد. تابلو چلنیوم کریستال، در جلب توجه افراد قدرت بالایی دارد.

در ادامه با روایت دیگر از تاریخچه انواع تابلو چلنیوم جدید آشنا خواهیم شد:

یکی از استراتژی های مهم و هدفمند در دنیای تبلیغات، ارتباط میان مشتریان و صاحبان مشاغل بشمار می رود که یکی از موثرترین راه های ارتباطی، تبلیغات محیطی می باشد و به دسته های متفاوتی مانند بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلو های سردر اماکن تجاری تقسیم می شوند که ساخت و تولید آنها در مجموعه ها و شرکت های تابلو سازی انجام می گیرد. به عنوان مثال تابلو های حروف برجسته که تابلو چلنیوم جدید یکی آنها بشمار می رود نوعی از تبلیغات محیطی می باشد که در انواع تابلو چلنیوم جدید قابل اجرا می باشد.

همانطور که می دانیم تابلو حروف برجسته چلنیوم جدید با ورود خود به بازار تابلو سازی و تبلیغات محیطی تحولی عظیم و نو را به راه انداخت، که مورد استقبال سیل کثیری از مشتریان قرار گرفت.اما این تغییرات فقط به ساخت تابلو چلنیوم جدید به شکل ساده و معمول ختم نشد و تابلو سازان را بر آن داشت تا با تفکر و نوآوری به ساخت تابلو های چلنیوم به شکلهای مختلفی بپردازند. که در بالا به آن اشاره شد.

تابلو چلنیوم یا همان چنلیوم که واژه اصلی و صحیح این متریال می باشد، یکی از تابلو های حروف برجسته است که به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بین حروف های برجسته، مورد استقبال و خرید اکثر مشتریان قرار دارد.

حروف برجسته تابلو چنلیوم جدید که امروزه در انواع تابلو چلنیوم ساخته می شود در جهت تبلیغات به عنوان تابلو شرکت ها، ارگانها، تابلو سردر پاساژ، تابلو مغازه و مواردی مشابه مورد استفاده قرار می گیرد و در نوع خود می تواند از موثرترین راه های تبلیغاتی بشمار رود.

تمامی تابلو های تبلیغاتی قبل از اینکه به مرحله نصب برسند می بایست توسط متریال های مختص به خود تولید شوند که تابلو چلنیوم جدید نیز از این مورد مستثنی نمی باشد و به طور معمول نیازمند اجناس مصرفی در تولید خواهد بود که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

تابلو چلنیوم جدید ساید لایت و سوپر ساید لایت : مجموعه بزرگ تابلوژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید ساید لایت و سوپر ساید لایت را با تخفیفات بسیار ویژه و 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلو سازی طراحی و تولید می نمایند.

چلنیوم از جنس فلز است و نور را از خود عبور نمی‌دهد. به همین خاطر، برای زیبایی بیشتر کار و نور پردازی از حاشیه حروف، آن را با لیزر برش می‌دهند. به این نوع لبه چلنیوم، لبه چلنیوم پانج، ساید لایت و سوپر ساید لایت گفته می‌شود. هر چقدر قطر پانچ بیشتر باشد، نور بیشتری از آن خارج می‌شود و به همین خاطر جلوه بیشتری نیز دارد.

تابلو چلنیوم جدید الماسی : مجموعه بزرگ تابلوژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید الماسی را با تخفیفات بسیار ویژه و 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلو سازی طراحی و تولید می نمایند.

تابلو چلنیوم الماسی نوع خاصی از تابلو چلنیوم به شمار می‌آید که کاملا ساخته دست هنرمندان کشور عزیزمان است. در این روش، دو لایه پلکسی روی هم قرار می‌گیرند و بر پلکسی رویه کار، برش‌های ریزی زده می‌شود تا نور از آن عبور کند. به این طریق زمانی که از رو به رو به تابلو نگاه می‌کنید، عبور نور از حفره‌های ایجاد شده، باعث می‌شود که حروف همانند الماسی در دل شب بدرخشند.

تابلو چلنیوم جدید ستاره‌ای: مجموعه بزرگ تابلوژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید ستاره‌ای را با تخفیفات بسیار ویژه و 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلو سازی طراحی و تولید می نمایند.

تابلو چلنیوم ستاره‌ای دقیقا مشابه تابلو چلنیوم الماسی ساخته می‌شود. اما در این روش، بر پلکسی رویه کار، برش‌هایی شبیه ستاره زده می‌شود. به این شکل زمانی که از رو به رو به تابلو نگاه می‌کنید، حروف درخشش بی‌نظیری خواهند داشت.

تابلو چلنیوم جدید دوبل : مجموعه بزرگ تابلوژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید دوبل را با تخفیفات بسیار ویژه و 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلو سازی طراحی و تولید می نمایند.

تابلو چلنیوم جدید دوبل بیشتر مخصوص افرادی است که قصد دارند از حروف برجسته مشکی استفاده کنند. نور از پلکسی مشکی عبور نمی‌کند. به همین خاطر از پلکسی دوغی رنگ به عنوان زمینه کار استفاده می‌شود و پلکسی تیره را با قطر قلم کمتر روی آن قرار می‌دهند. به این شکل، نور از حد فاصل بین لبه حروف برجسته و لبه خارجی پلکسی تیره، از پلکسی دوغی رنگ بیرون می‌زند و یک لبه باریک را ایجاد می‌کند که بسیار زیبا و تماشایی است.

تابلو چلنیوم جدید نوراندریک : مجموعه بزرگ تابلوژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید نوراندریک را با تخفیفات بسیار ویژه و 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلو سازی طراحی و تولید می نمایند.

تابلو چلنیوم نوراندریک را برخی به نام تابلو چلنیوم نور مخفی می‌شناسند. در این نوع تابلو، با تعدادی اسپیسر، حدود چهار سانتی متر بین حروف برجسته و زمینه تابلو فاصله ایجاد می‌کنند و پشت حروف را نورپردازی می‌نمایند. به این ترتیب حتی زمینه کار شما نیز دارای نورپردازی بسیار زیبایی خواهد بود.

مجموعه بزرگ تابلوژیوار انواع مختلف از تابلو چلنیوم جدید کریستالی را با تخفیفات بسیار ویژه و 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلو سازی طراحی و تولید می نمایند.

تابلو چلنیوم جدید کریستالی را باید یکی از جذاب‌ترین تابلوهای چلنیوم دانست. در این نوع تابلو، کریستال‌های سفید یا رنگی را با استفاده از رزین، پشت یا روی پلکسی می‌چسبانند. به این شکل در حروف برجسته، شکست نور ایجاد می‌شود و نمایی منحصر به فرد خواهد داشت.

دلیل محبوبیت تابلو چلنیوم جدید چیست؟ در زیر به دلایل محبوبیت نسل تابلو چلنیوم جدید خواهیم پرداخت که توسط تابلوژیوار طراحی و تولید می گردد.

  • قابلیت نصب ساده
  • تولید سریع
  • شکل پذیری بالا
  • طرح‌های بسیار زیبا من جمله انواع مختلف پانچ
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوام بسیار بالا
  • براقیت و جذابیت بسیار زیاد
  • رنگ بندی متنوع
  • سبک بودن

تابلو چلنیوم جدید برای چه مشاغلی مناسب است؟

تقریبا می‌توان گفت که تابلو چلنیوم جدید برای تمامی مشاغل توصیه می‌شود. شما می‌توانید از این تابلو برای هر شغلی استفاده کنید زیرا چلنیوم کاملا همه پسند است و هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند. به همین خاطر تابلو چلنیوم کاربرد بسیار زیاد و گسترده‌ای در کسب و کارهای مختلف دارد. اما در این میان، مشاغل ذکر شده، بیشترین تمایل را به استفاده از تابلو چلنیوم داشته‌اند:

  • داروخانه‌ها
  • املاک
  • نمایشگاه خودرو
  • کافه‌ها
  • رستوران‌ها
  • مدارس
  • آرایشگاه‌ها
  • نهاد‌ها و سازمان‌ها
  • اسم ساختمان‌ها
  • گل فروشی
  • ابزار فروشی

قیمت تابلو چلنیوم جدید چطور محاسبه می‌شود؟

هنگام خرید تابلو چلنیوم جدید، احتمالا با مواردی مواجه می‌شوید که اصلا قابل درک نیستند. به عنوان مثال، ممکن است تفاوت قیمتی 100 هزار تومان به ازای هر متر تابلو چلنیوم، توجه شما را به خود جلب کند و احساس کنید که این تفاوت قیمت منطقی نیست.

در نگاه اول به سادگی می‌توانید تمام تقصیر را به گردن تابلوسازی که قیمت بالاتری ارائه داده است، بیاندازید و تصور کنید که می‌خواهد سود یک سال را از شما به دست بیاورد.

اما دنیای تابلوسازی، دنیای هنر است و نه اقتصاد! به همین خاطر باید بدانید، بر خلاف تصور عوام مردم، تابلوسازی که از متریال‌های با کیفیت و با دوام استفاده می‌کند، سود و عایدی خود را به شدت کاهش می‌دهد تا بتواند قدرت خرید مشتریان خود را افزایش ‌دهد.

به عنوان مثال، زمانی که شما با یک پیش فاکتور 20 میلیون‌تومانی و یک پیش فاکتور 50 میلیون تومانی رو به رو شوید، باید بدانید که در اکثر مواقع، فردی که از شما 50 میلیون تومان دریافت می‌کند، حداقل 40 میلیون تومان را صرف مواد اولیه تابلو کرده و بخش باقی مانده را به عنوان سود و هزینه کارکنان بر می‌دارد.

اما فردی که از شما 20 میلیون تومان دریافت می‌کند، بین 10 تا 12 میلیون تومان سود خالص خواهد داشت. این مساله به خاطر تفاوت قیمت بسیار زیاد اجناس مختلف در بازار ایجاد می‌شود و تابلوساز با سابقه و نمونه، به سبب ایجاد بازار رقابتی و ساخت تابلو با کیفیت، به اجبار باید سود خود را کاهش دهد تا بتواند قدرت خرید مشتری خود را بیشتر کند.

متریال‌های متنوعی که در تابلو چلنیوم جدید استفاده می‌شوند، تفاوت قیمت بسیار زیادی دارند. امروزه چلنیوم‌های مختلف با ضخامت‌های متفاوت، پلکسی گلاس‌های مختلف، انواع SMD، انواع کامپوزیت و انواع ترموود در بازار وجود دارند. اگر کمی در بورس تابلوسازی و در بین همکاران قدم بزنید، خواهید دید تفاوت بین ارزان‌ قیمت‌ترین متریال و متریال با کیفیت بسیار زیاد است و درست در همین جا متوجه تفاوت قیمت پیش فاکتور‌ها خواهید شد.

چه تابلو چلنیومی جدیدخریداری کنیم؟

موقعیت قرارگیری کسب و کار شما و شرایط مختلف محیطی، بهترین تابلو چلنیوم جدید را به شما معرفی می‌کنند. به عنوان مثال، برای قرارگیری در ارتفاع، نصب تابلو چلنیوم سوپر ساید لایت اصلا توصیه نمی‌شود.

در عین حال این نوع تابلو برای کافه‌ها و سردرب مغازه‌ها بسیار مناسب است. به همین خاطر باید حتما از یک مشاور و طراح تابلوساز کمک بگیرید تا ببینید که کدام گزینه‌ها برای شما مناسب‌تر هستند. در نهایت با در نظر گرفتن بودجه و همچنین سلیقه شخصی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

یک تابلو چلنیوم جدید  با کیفیت، چه تابلویی است؟

  • معمولا معیارهای مختلفی برای سنجش کیفیت تابلو چلنیوم وجود دارد. در اینجا قصد داریم تا شما را با چند مورد از این معیارها آشنا کنیم:
  • طرح تابلو چلنیوم باید اختصاصی و انحصاری باشد. تابلو چلنیوم به اندازه کافی همه گیر و رایج شده. پس اگر می‌خواهید دیده شوید، باید از طراحی اختصاصی استفاده کنید.
  • در ساخت تابلو چلنیوم بهتر است از پلکسی گلاس های چوچن، یر لانگ، سامپکس یا برند‌های مشابه با ضخامت مناسب استفاده شود.
  • برای چسباندن لبه پلکسی گلاس به چلنیوم باید از چسب مخصوص استفاده کرد. حتی به اندازه سر سوزن نباید بین لبه و حروف فاصله باشد.
  • معمولا پشت پانچ لبه چلنیوم، یک لایه طلق بی رنگ قرار می‌دهند تا کاملا ضد آب باشد. البته این موضوع ممکن است هزینه تابلو شما را افزایش دهد.
  • در ساخت تابلو چلنیوم، باید از چلنیوم‌هایی با ضخامت مناسب استفاده نمود.
  • نورپردازی تابلو چلنیوم بسیار مهم است و در اکثر مواقع باید بسیار پر نور و متمرکز باشد.
  • از پس زمینه تابلو چلنیوم غافل نشوید. شما می‌توانید با انتخاب یک تابلو ترموود ساده یا کامپوزیت‌های طرح‌دار، تابلو مغازه خود را بسیار زیباتر کنید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.