محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع محاسبه قیمت تابلو چلنیوم را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو چلنیوم جدید – قیمت تابلو چلنیوم الماسی – قیمت تابلو چلنیوم کریستال – قیمت تابلو چلنیوم طلایی – نمونه تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای – قیمت نوار چلنیوم – قیمت تابلو پلکسی که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم- تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم تابلو پلکسیتابلو استیل تابلو راهنمای طبقاتتابلو لایت باکس تابلو کامپوزیتتابلو نئونتابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو چلنیوم جدید – قیمت تابلو چلنیوم الماسی – قیمت تابلو چلنیوم کریستال – قیمت تابلو چلنیوم طلایی – نمونه تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای – قیمت نوار چلنیوم – قیمت تابلو پلکسی خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع محاسبه قیمت تابلو چلنیوم را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع محاسبه قیمت تابلو چلنیوم در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو چلنیوم جدید – قیمت تابلو چلنیوم الماسی – قیمت تابلو چلنیوم کریستال – قیمت تابلو چلنیوم طلایی – نمونه تابلو چلنیوم – قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای – قیمت نوار چلنیوم – قیمت تابلو پلکسی با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از محاسبه قیمت تابلو چلنیوم را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم – قیمت تابلو مغازه چلنیوم و نحوه محاسبه مترمحیط حروف برجسته قیمت تابلو مغازه چگونه محاسبه می شود؟

حتما شنیده اید که محاسبه قیمت تابلو مغازه، یعنی چلنیوم پلکسی و استیل بر اساس ” متر محیط حروف ” است. به دست آوردن متراژ تابلو چلنیوم روش های مخصوصی دارد. در این مقاله به بررسی نحوه اندازه‌گیری حروف برجسته و عواملی که روی قیمت گذاری تابلو چلنیوم تاثیر دارند می‌پردازیم. اگر می‌خواهید سرتان کلاه نرود حتما این مقاله را تا انتها بخوانید:

چرا قیمت تابلو مغازه بر حسب متر محیط است؟مجموعه عظیم تابلو ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلوهای طراحی و تولید شده خود را با 30% تخفیف و تضمین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

ابتدا اجزای حروف برجسته را بررسی می کنیم. یک حرف ساخته شده با چلنیوم از چندین قسمت تشکیل شده است.

رخ حروف که در تابلوهای پلکسی و چلنیوم از جنس پلکسی ساخته می شود. قابلیت عبور نور را دارد و در رنگ بندی های متنوع موجود است.رخ کار در تابلوهای استیل از جنس استیل است و نور را عبور نمیدهد به همین دلیل در تابلو استیل نوربه سمت پشت تابلو تابانده می شود.

همچین رخ کار می تواند از دو لایه پلکسی با دو رنگ متفاوت باشد ( پلکسی دوبل) و یا توسط لیزر دارای سوراخ هایی باشد (تابلو الماسی).

قسمت دوم لبه ی حروف است که باعث می شود حروف ما برجسته باشند. لبه ها از جنس چلنیوم یا پلکسی هستند و به طور استاندارد عرض ۷، ۹، ۱۱ سانتی متری دارند. لبه های چلنیوم به صورت رول تهیه می شوند و دور تا دور نوشته ها و حروف ما می چرخند.

قسمت سوم پشت کار است که از جنس ورق های پی وی سی است و SMD که همان لامپ های ریز و بلوکی هستند روی لایه پی وی سی قرار میگیرند.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

یک مثال از مترمحیط حروف برجسته- مجموعه عظیم تابلو ژیوار با ا 15 سال سابقه درخشان در صنعت تابلو سازی فتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلوهای طراحی و تولید شده خود را با 30% تخفیف زیر قیمت تمام شرکت های تابلوسازی و تضمین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

به صورت تجربی متراژ قسمت دوم یعنی لبه چلنیوم مبنای قیمت تابلو مغازه قرار گرفته است. به طور مثال در تصویر زیر مترمحیط یک حرف ساده را اندازه میگیریم.
فرض کنیم یک حرف L انگلیسی در یک فضای ۲۵*۴۰ سانتی متری قرار دارد.

حرف L انگلیسی در یک فضای ۲۵*۴۰ سانتی متری
حرف L انگلیسی در یک فضای ۲۵*۴۰ سانتی متری

مجموع اضلاع تشکیل دهنده حرفL، یک متر و بیست سانتی متر است. این همان متر محیط حرف L  مورد نظر که در قیمت تابلو مغازه ضرب می شود.

همانطور که میبینید محاسبه قیمت تابلو مغازه با حروف بیشتر و نوشته های طولانی تر به صورت دستی خیلی زمان بر خواهد بود و در بعضی مواقع غیرممکن است.

مثلا نوشته های فارسی و یا فونت های انگیسی که سرهم نویسی می کنند به صورت دستی قابل محاسبه نیستند، اما برای محاسبه متر محیط نرم افزارهای خاصی وجود دارند که یکی از آن ها نرم افزار کورل می باشد. با دادن طرح مورد نظر به کورل و تعریف ابعاد فضای نصب میتوانیم مترمحیط و قیمت تابلو مغازه را اندازه بگیریم.

مفهوم دیگری که هنگام ساخت و قیمت گذاری حروف برجسته مهم است، اندازه قطر قلم است که در مثال بالا قطر قلم حرف L 10 سانتی متر است.

حروف برجسته چلنیوم، پلکسی و استیل برای نوردار شدن باید حداقل ۵ سانتی متر قطر قلم داشته باشند تا بتوان قطعات  SMD را داخل آن ها قرار داد. قیمت تابلو مغازه با حروفی به قطر قلم بین ۵ تا ۱۲ سانت ثابت است ولی قطر قلم بالای ۱۲ سانت مشمول افزایش قیمت می شود.

همچنین اگر فونت (دست خط) مورد نظر کارفرما به گونه ای باشد که قطر قلم کمتر از ۵ سانت داشته باشد میتوانیم به حروف برجسته دورگیری بدهیم. در اینصورت هم اصالت فونت حفظ می شود و هم قطر قلم مناسب به دست می آید.

مقایسه طراحی با دورگیری و بدون دورگیری

از آنجایی که متراژ حروف بستگی به فونت و نحوه جایگذاری حروف در تابلو مغازه دارد، محاسبه آن فقط از طریق نرم افزارهای برداری مثل Corel Draw  امکان پذیر است.

تفاوت قیمت تابلو مغازه با وجود ابعاد یکسان:یکی از سوالاتی که همواره مشتریان از متخصصین مجموعه بزرگ تابلو ژیوار می پرسند این می باشد که تفاوت قیمت تابلو مغازه با وجود ابعاد یکسان در چیست که در ادامه در مورد ان توسط متخصصین و طراحان تابلوژیوار پاسخ داده خواهد شد.

گاهی از ما سوال می شود چرا نمای یک مغازه با ابعاد طول و عرض یکسان، متراژ حروف متفاوتی دارد؟ و یا چرا قیمت تابلو مغازه در تابلوسازی های مختلف متفاوت است؟

اگر تفاوت اجناس مصرفی و کیفیت ساخت را در نظر نگیریم عامل دیگری که باعث تفاوت قیمت می شود، نحوه طراح، جایگذاری حروف برجسته و فونت است که در مثال زیر بررسی می کنیم.

مشاهده می‌کنید که ابعاد تابلو از نظر طول و ارتفاع یکسان است اما متر محیط و در نتیجه قیمت تابلو مغازه متفاوت شده است. البته پیشنهاد ما به شما این است که کیفیت طراحی و چشم‌نواز بودن آن را فدای هزینه نفرمایید. چون هزینه ای که برای تابلو مغازه میکنیم به سرعت به کسب و کار ما بر می‌گردد.

در ادامه یک بار دیگر نحوه محاسبه محاسبه قیمت تابلو چلنیوم را با یکدیگر مرور خواهیم کرد:

قیمت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم قیمت حروف برجسته – روش محاسبه قیمت تابلو چلنیوم: در ادامه این مطلب ما توسط متخصصین مجموعه تابلوژیوار در مورد محاسبه قیمت تابلوچلنیوم به طور مفصل مطالب را بیان خواهیم نمود. ضمنا کلیه خدمات در تابلوژیوار دارای 30% تخفیف می باشد.

قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن سه فاکتور تعیین می گردد:

متراژ محیطی

قطر قلم

پیچیدگی و سادگی طراحی  تابلو با توجه طرح می تواند متریال بر باشد مقدار متریال لازم جهت ساخت حروف چلنیوم به نوع طرح وابسته بوده و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش خواهد یافت

در ضمن آپشن های که با انتخاب آنها در افزایش قیمت تابلو چلنیوم موثر بوده  و در هنگام سفارش میبایست به آن توجه نمود عبارتند از:

نوراندریک

پانچ رویه حروف (پلکسی)

پانچ لبه یا رول چلنیوم

نور RGB

پلکسی دوبل

پلکسی آیینه ای

به ازای هرسانت افزایش قطر قلم از مقدار نرمال ( 5cm الی 12cm ) معمولا سه هزار تومان به مبلغ کل اضافه می گردد.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

تابلو چلنیوم لبه پانچ با پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ با نور آفتابی مناسب برای تابلو سردر سالن های زیبایی

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

تابلو چلنیوم لبه پانچ با جلوه گری از نمای کناری چند سالی است مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

تابلو چلنیوم کریستالی یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین حروف تابلو برجسته در خانواده تابلو های تبلیغاتی میباشد

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

تابلو چلنیوم صفحه پانچ دوبل نوراندریک جزء یکی از فاخرترین حروف تابلو چلنیوم که تقریبا 80 درصد آپشن های چلنیوم را داراست

جهت قیمت گذاری نهایی تابلوچلنیوم (چنلیوم ) فاکتورهای متفاوتی در نظر گرفته می شود برای مثال :

  1. کیفیت متریال از عوامل اصلی شیب قیمت است به این معنا که با بالا رفتن کیفیت اجناس مصرفی ( چلنیوم – پلکسی – اس ام دی SMD) قیمت تابلو نیز افزایش می یابد.
  2. اگر رویه ی حروف از یک لایه پلکسی گلاس تشکیل شود نسبت به رویه های چند لایه مطمئنا قیمت پایین تری خواهد داشت
  3. چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد.
  4. به هر میزان که متراژ محیطی حروف برجسته بیشتر باشد امکان تخفیف نیز بیشتر میسر می گردد.
  5. ریموت دار بودن تابلو بی تاثیر در افزایش قیمت تابلو نیست.
  6. نور اندریک بودن یا خاموشی کار در قیمت تمام شده دخیل خواهد بود.

مبناي محاسبه قيمت انواع حروف برجسته- در این قسمت به طور کامل در مورد مبناي محاسبه قيمت انواع حروف برجسته به طور مفصل توضیح خواهیم داد توجه داشته باشید تابلو ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان دارای 30% تخفیف واقعی بر روی تمامی خدمات خود می باشد.

مبنای محاسبه قیمت کلیه حروف برجسته ساخته شده در تابلوسازی اندیشه آفتاب متراژ دور محيط حروف ميباشد. كه با نرم افزار كورل دراو (corel draw ) بطور دقیق قابل محاسبه ميباشد و اگر هم بصورت تجربي بخواهيم برآورد كنيم ميتوان به ازاي هر متر طول نوشته ۴ الي ۵ متر محيط در نظر گرفت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت تابلو های تبلغاتی و انواع حروف برجسته و اطلاع از قیمت انواع حروف برجسته و برآورد قیمت تابلو تبلیغاتی مد نظر خود با تابلوسازی ساین وان تماس حاصل نمایید.

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای یا الماسی: در ادامه به طور کامل و جامع در مورد قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای یا الماسی مطالبی بیان خواهد شده توصیه می نماییم جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف 30% با یکی از شماره های تابلوژیوار تماس برقرارنمایید.

همانطور که می دانید چلنیوم ستاره ای یا الماسی همان حروف چلنیوم است. با این تفاوت که سطح روی کار توسط دستگاه لیزر پانچ می شود و زمان قابل توجهی صرف این موضوع میشود به همین دلیل  چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد

قیمت تابلو چلنیوم ستاره ای قیمت تابلو چلنیوم مشهد قیمت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم هزینه تابلو چلنیوم جدید قیمت تابلو های چلنیوم لیست قیمت تابلو چلنیوم قیمت انواع تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم قیمت قطعات تابلو چلنیوم قیمت تابلو چلنیوم قیمت تابلو برجسته چلنیوم قیمت تابلو تبلیغاتی چلنیوم

,قیمت رول چلنیوم ,انواع تابلو چلنیوم ,آموزش ساخت تابلو چلنیوم ,قیمت تابلو کامپوزیت ,چلنیوم لترمکس ,قیمت دستگاه چلنیوم ,چلنیوم چیست آموزش ساخت تابلو چلنیوم محاسبه قیمت تابلو چلنیوم انواع تابلو چلنیوم قیمت رول چلنیوم چلنیوم لترمکس قیمت تابلو کامپوزیت چلنیوم تابلو چلنیوم چیست

قیمت تابلو چلنیوم جدید: در مورد نحوه محاسبه و قیمت تابلو چلنیوم جدید مطالب بسیار توضیح داده اییم اما در این قسمت توسط یکی از متخصصین و طراحان تابلو چلنیوم جدید با طور کامل توضیح داده خواهد شد ضمنا تخفیف 30% قیمت تابلو را به خاطر داشته باشید.

قیمت تابلوهای چلنیوم جدید علاوه بر فاکتورهای ذکر شده در ابتدا به چند فاکتور دیگر نیز بستگی دارند از جمله در ساخت تابلوهای چلنیوم جدید مثل چلنیوم ستاره ای یا الماسی جهت پانچ طلق پلکسی نیاز به دستگاه های لیزر خاص این حروف می باشد و زمان قابل توجهی صرف پانچ طلق پلکسی میشود که این اقدامات تاثیر مستقیم در تعیین قیمت تابلو چلنیوم دارند.

قیمت انواع حروف برجسته و ملزومات تابلوسازی (قیمت تابلوچلنیوم، قیمت پلکسی، قیمت پلاستیک، قیمت استیل، نور مخفی، ال ای دی LED، SMDو قیمت تابلو استیل)

انجام کلیه امور تبلیغاتی از طراحی تا نصب (شامل : ساخت انواع تابلو چنلیوم، تابلو کامپوزیت، حروف برجسته استیل فلزی و پلاستیک، فلکس فیس، باکس،، بیلبرد، پرتابل، تابلوهای پل هوایی)

روش متر کردن تابلو: در حروف های برجسته،چلنیوم،فلزی،استیل،وکیوم،پلاستیک،مس و رینگی متر کردن حروف به صورت متر محیط یعنی متراژ دور حروف می باشد.هر جایی از حروف که لبه گیری شده باشد (برجسته شده باشد ) متر می شود. مثال حرف I به ارتفاع ۵۰cmوعرض ۸cm می باشد متر محیط حروف ۱۱۶cmاست. روش دقیق متر کردن از طریق نرم افزار های کرل دراو..آرت کم.. و اتوکد امکان پذیر میباشد.

محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
محاسبه قیمت تابلو چلنیوم تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

حروف های که در آنها از ۲ یا چند رنگ ورق جهت لایه رویی حروف استفاده شود به ازا هر لایه ورق اضافه به قیمت حروف افزوده می شود.

حروف هایی که در لایه رویی آنها سوراخ کاری (کهکشانی )باشد قیمت آنها نسبت به حروف های ساده بیشتر می باشد. حروف هایی که قطر قلم آنها بیشتر از ۱۳cm باشد( حروف های بزرگ )  که باعث اضافه شدن متریال های مصرفی مثل ورق پلکسی گلاس،لامپ smdو pcvمی گردد قیمت آنها به ازا هریک سانت در قطر قلم (مانند شکل )افزوده می شود.

مثال اگر قیمت هر متر حروف چلنیوم با قطر قلم ۱۳ سانت ۸۰۰۰۰ تومان باشد.باحتصاب قیمت اتحادیه تابلو سازان شیراز به ازائ هر متر ۳۰۰۰ تومان اضافه میشود یعنی قطر قلم ۱۸ سانت ۹۵۰۰۰ تومان محاسبه میگردد.

لبه های چنلیوم  در رنگ های متفاوت قیمت های متفاوتی دارند.مثال رنگهای مشکی وقرمز و سبز و ساید لایت هزینه بالاتری نسبت به رنگ های طلایی  و آینه ای دارند.

محاسبه قیمت آلبوند.(کامپوزیت): یکی از انواع تابلوهایی که توسط مجموعه عظیم تابلوژیوار طراحی و تولید میگردد تابلو آلبوند.(کامپوزیت) می باشد که در ادامه در مورد محاسبه قیمت آلبوند.(کامپوزیت) توضیح داده خواهد شد. همچنان شما میتوانید از 30% تخفیفات ما بهره مند شوید.

محاسبه قیمت کامپوزیت معمولا به صورت متر مربع  میباشد.مگر در مواردی که طرح کار پیچیده باشد و در آن از باکس های متعدد یا دایره و هلال استفاده شود. که در این موارد قبل از کار بایذ بصورت توافقی قیمت تایین گردد. هزینه دور ریز ورق به عهده کارفرماست که فقط هزینه خرید ورق را باید پرداخت کند. به نسبت نوع و جنس ورق هم قیمت تغییر میکند.مثال ورق های براق (نانو) یا پوسته های زخیم تر گرانتر هستند.

محاسبه قیمت چوب ترموود: جهت محاسبه قیمت چوب ترموود بیشتر ملاک قیمت چوب می باشد اما تابلو ژیوار توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت در بازار مشتریان خود را بسیار راضی نگهدارد 30% تخفیف هدیه ما به شما می باشد.

قیمت چوب بر اساس نوع چوب مصرف شده متفاوت است.که نوع چوب بر اساس قیمت روز باید در نظر گرفته شود. ولی محاسبه قیمت بر پایه متر مربع میباشد که باز بستگی به طرح و ریزه کاری  قیمت بیشتر میشود.

محاسبه قیمت لایت باکس و آرم و لوگو- تابلوژیوار با افتخار در مورد نحوه محاسبه قیمت لایت باکس و آرم و لوگو در خدمت شما عزیزان می باشد شما میتوانید جهت دریافت لیست قیمت با 30% تخفیف با یکی از شماره های تابلوسازی ژیوار تماس برقرار نمایید.

قیمت لایت باکس آرم و لوگو معمولا بعد از محاسبه قیمت مقدار متریال مصرفی تایین میگردد. بدلیل اینکه طرح های آنها متفاوت است و به نسبت زمانی که میبرد و جنسی که استفاده میشود تایین میگردد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.