تابلو تبلیغاتی سه بعدی

تابلو تبلیغاتی سه بعدی : مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه تابلو تبلیغاتی سه بعدی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو تبلیغاتی-تابلو ساز-تابلو سازی آنلاین-قیمت تابلو چلنیوم-تابلو سازی شرکت-قیمت تابلو برجسته مغازه که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی : تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو تبلیغاتی-تابلو ساز-تابلو سازی آنلاین-قیمت تابلو چلنیوم-تابلو سازی شرکت-قیمت تابلو برجسته مغازه خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع حروف برجسته تابلو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش تابلو تبلیغاتی سه بعدی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو تبلیغاتی-تابلو ساز-تابلو سازی آنلاین-قیمت تابلو چلنیوم-تابلو سازی شرکت-قیمت تابلو برجسته مغازه با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو تبلیغاتی سه بعدی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی : در این مقاله ماقصد داریم تا با روش ساخت تابلو سه بعدی و کاربرد آن در کسب و کارهای مختلف صحبت کنیم. تابلو روشی برای تبلیغات است. حتما برای شما هم پیش آمده است، برای خرید به بیرون از منزل میایید و با استفاده از تابلوهایی که بر روی سردر مغازه ها وجود دارد شما می توانید بفهمید که آن مغازه چه محصولی را می فروشد و اگر به آن محصول نیازی را داشتید، به آن مغازه می روید و خرید خود را با موفقیت انجام می دهید از این رو تابلو ها  بسیار برای جذب مشتری مفید هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با تابلوهای سه بعدی و انواع آن آشنا شویم.

تابلو سه بعدی چیست ؟

امروزه از روش های بسیار مختلفی برای تبلیغات استفاده می کنند.تبلیغات یکی از عوامل مهم برای جذب مشتری و افزایش سود سالیانه می باشد. تابلوها از گذشته تا امروز برای تبلیغات خیلی مفید بودند و میتوان گفت تابلوها یکی از روش های مناسب برای  تبلیغات می باشند. تابلو ها علاوه بر اینکه درون شرکت ها نصب می شوند آن ها را می توانیم در بیرون شهرها و داخل شهرها نصب کنیم یکی از بهترین مدل این تابلو ها، تابلو سه بعدی می باشد و امروزه بسیار کاربرد دارند.

این نوع تابلوها علاوه بر اینکه جذابیت خاصی دارند برای جلب نظر و سلیقه مشتری بسیار تاثیر گذار هستند. تابلوی تبلیغاتی سه بعدی در شرکت های مختلف و انواع مختلفی ساخته می شوند. مشتری باید با توجه به نیاز و المان های مورد نظر خودش تابلو را سفارش دهد و طراح بعد از ساخت این نوع از تابلو ها، این المان ها را وارد تابلو می کند و پس از درست شدن تابلو،توسط متخصصین آن تابلو را در محل مورد نظر نصب می کنند.

تابلو سه بعدی برای چه کسب و کاری مناسب است ؟

این تابلو ها در مکان های متفاوت مانند : آزمایشگاه ها، خانه , محل کار و از همه مهم تر برای تبلیغات محصول و خدمات آن استفاده می شوند.

قیمت تابلو تبلیغاتی-تابلو ساز-تابلو سازی آنلاین-قیمت تابلو چلنیوم
قیمت تابلو تبلیغاتی-تابلو ساز-تابلو سازی آنلاین-قیمت تابلو چلنیوم

انواع تابلوی تبلیغاتی سه بعدی

تابلو چلنیوم حروف برجسته سه بعدی : در تابلوی تبلیغاتی سه بعدی حروف برجسته از ورق های پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود زیبایی فوق العاده ای که تابلوی چلنیوم دارد باعث می شود تا مشتریان زیادی برای خرید این نوع تابلو ها بیایند. جنس آلومنیوم حروف برجسته، این امکان را برای ما به وجود می آورد تا به راحتی بتوانیم حروف برجسته را بر روی تابلوها نصب کنیم و به این حروف ها افکت های زیبایی را بدهیم. همین ویژگی تابلو های سه بعدی، تابلوی سه بعدی چلنیوم را زیبا و پرمشتری کرده است.

تابلو کیوم و سه بعدی حروف برجسته : یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی، تابلوهای پلاستیکی و حروف برجسته وکیوم است. به دلیل استفاده از طرح و رنگ های فانتزی، این نوع تابلوها مشتری های زیادی را به خود جذب می کند. در ساخت این نوع تابلو ها از حروف های پلکسی استفاده می کنند و به دلیل نداشتن هیچگونه برجستگی قیمتش اندکی بیشتر می باشد. توجه داشته باشید انتخاب تابلو به سلیقه و محل کار شما مرتبط می شود.

تولید انواع حروف برجسته

  • حروف برجسته سه بعدی.
  • حروف برجسته وکیوم سه بعدی.
  • حروف برحسته آلومینیوم رنگی.
  • حروف برجسته آلومینیوم طرح دار.
  • حروف برجسته استیل.
  • حروف برجسته فانتزی : از ترکیب رنگ های خاص و منحصر به فرد برخوردار است.
  • حروف برجسته چلنیوم.

 چه عواملی بر روی قیمت این تابلو ها تاثیر می گذارد

  • نوعSMD
  • جنس منبع تغذیه
  • نوع نمای کار
  • ضخامت ورق PVC

اجزا تابلو حروف برجسته سه بعدی

  • سطح روی تابلوها که می تواند از ورق هایاکرولیک و فلز یا استیلی باشد.
  • سطح کناری تابلو، لبه و یا زوار دور که مانند قسمت روی کارمی تواند یکی از متریال های سطح رویی تابلو باشد.
  • سطح زیرین تابلو از ورق های PVC باشد

مزایا تابلو سه بعدی (LED)

  • در این نوع تابلوها تصویر به صورت متحرک نمایش داده می شود و باعث جذب مشتری های بسیار زیادی می شود.
  • این نوع تابلو ها انواع مختلفی را دارند و مشتری می تواند تابلو را با سلیقه و نظر خودش انتخاب کند.
  • این نوع تابلو ها استحکام بالا و طول عمر طولانی را دارند و این یکی از ویژگی های مهم این نوع تابلوها می تواند باشد.
  • با پیشرفت تکنولژی تابلوهایی ساخته شدند که مصرف انرژی پایینی را دارند و این تابلو سه بعدی (LED ) از همان تابلو هایی هستند که مصرف انرژی پایینی دارند.

معایب این تابلو ها

اگر پوستری که قرار است بر روی آن نصب کنیم از چاپ و طراحی خوبی برخوردار نباشند باعث می شود تا زیبا و جذاب نشان داده نشوند. اگر در ساخت آن از  قطعاتی که کیفیت بالایی ندارند استفاده کنند بعد از یک مدت کوتاه ممکن است از بین بروند. توجه داشته باشید در زمان خرید تابلو مطمئن شوید تا قطعاتی که در آن این نوع تابلو به کار رفته است اصل است و از قطعات چینی استفاده نکرده باشند این نکته بسیار در خرید فروش تابلو مهم می باشد.

طراحی سه بعدی تابلو تبلیغاتی

از آن جایی که تابلو های تبلیغاتی یکی از مهم ترین عناصر تبلیغات هر مجموعه ای هستند، بهرمندی از یک تابلو سازی حرفه ای، بارزترین نیازی است که برای ساخت این تابلو ها احتیاج خواهید داشت. اهمیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی بر هیچ فردی پوشیده نیست. تبلیغات در فضای باز گزینه ای موثر و کم هزینه برای هر طرح بازاریابی است. تبلیغات در فضای باز باعث می شود تا شرکت ها بتوانند مخاطبان گسترده تری را در 24 ساعت در شبانه روز، 365 روز در سال داشته باشند. مخاطبان فضای باز به سرعت در حال رشد هستند زیرا تعداد عبور و مرور وسایل نقلیه بیش از گذشته در خیابان ها وجود دارد.

هر یک از رسانه های دیگر اعم از تلوزیون، رادیو، فضای مجازی و… هر یک مخاطبان خاص خود دارند. اما تبلیغات در فضای باز به روشی موثر برای دستیابی به کل جمعیت از طریق قرار گرفتن در معرض شبانه روزی و مشاهده مکرر، تبدیل شده است.

طراحی سه بعدی تابلو تبلیغاتی

طراحی سه بعدی تابلوهای تبلیغاتی به شما امکان می دهد تا محصول نهایی را قبل از تولید مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید. طراحی سه بعدی، محصول نهایی نصب شده را به شما نشان خواهد داد. این طرح ها در اختیار مشتری قرار گرفته و پس از تایید نهایی وی به مرحله ی تولید می رسند. مرحله ی طراحی سه بعدی زیر نظر طراحان گرافیکی حرفه ای انجام شده و باعث می شود محصول نهایی بدون هیچ نقصی تولید گردد.

تابلو سازی شرکت-قیمت تابلو برجسته مغازه
تابلو سازی شرکت-قیمت تابلو برجسته مغازه

تابلو تبلیغاتی سه بعدی – عوامل متعددی در قیمت تابلوی تبلیغاتی دخیل هستند که هریک از این عوامل به نحوی در قیمت گذاری تابلوهای تبلیغاتی تاثیر گذار هستند که تابلوسازی ژیوار تابلو تبلیغاتی محل کسب و کار شما را با مناسبترین قیمت عرضه میکند.

قیمت تابلو تبلیغاتی

عوامل متعددی در نحوه قیمت گذاری بر روی یک تابلوی تبلیغاتی که به عنوان تابلو سر در مغازه یا تابلو فروشگاهی نصب می شوند دخیل هستند. برای بررسی این عوامل یک سوال مطرح میشود، اینکه چرا یک تابلوی تبلیغاتی ساخته شده توسط تابلوسازهای مختلف، با قیمت های متفاوتی عرضه می شود ؟

پاسخ این سوال مستلزم بررسی عوامل متعددی که در ادامه در مورد آن بحث کرده ایم می باشد.

یکی از روش های محاسبه قیمت تابلو تبلیغاتی بر اساس حروف برجسته به صورت دستی می باشد که این روش برای حروف با تعداد بالا و نوشته های طولانی و یا لاتین بسیار وقت گیر است. پس بهترین گزینه محاسبه متر محیط با استفاده از نرم افزارهای طراحی همچون کرل می باشد. این نرم افزار به راحتی ابعاد فضای نصب بر حسب محیط را اندازه گرفته و قیمت تابلو مغازه را اعلام می نماید.

یکی  از مسائل مرتبط با قیمت گذاری تابلوی تبلیغاتی اندازه قطر قلم است. حروف برجسته ای که بتواند نور را از خود عبور دهد مانند تابلو چلنیوم می بایست حداقل 5 سانتی متر قطر قلم داشته باشد تا بتوانیم قطعات مربوط به لامپ هایی که فراهم کننده نور تابلو هستند را در آنها جای دهیم اما اگر قطر قلم کمتر از 5 سانتی متر شد می توان با دور دادن به حروف اصالت فونت را حفظ کرد و هم قطر مناسب بدست آورد. قیمت تابلو چلنیوم و یا هر تابلوی تبلیغاتی دیگر اگر قطری بین 5 تا 12 سانت داشته باشد ثابت است  اما اگر این قطر قلم از 12 سانتی متر بیشتر شود قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

یکی از ابزارهای مورد استفاده دیگر برای ساخت تابلو حروف برجسته استفاده از لبه چلنیوم می باشد، این لبه از جنس آلومینیوم بوده و به شکل رول هایی 30 متری با متراژهای 9،7 و 11 سانتی متری در رنگ های متنوع در بازار به فروش می رسند. بهترین نوع رول های چلنیوم توسط آلوراپید در کشور اسپانیا تولید می شود.

ابزار کاربردی دیگر پلکسی گلاس نوعی پلاستیک شیشه مانند می باشد که در رنگ های متفاوت و با ضخامت های 1 تا 20 میلی متری عرضه می شود. استفاده از ورق پلکسی گلاس مرغوب و با کیفیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که هم به عنوان نمای اصلی حروف برجسته به نمایش گذاشته می شود و هم کیفیت و دوام یک تابلوی تبلیغاتی را تعیین می کند. امروزه از این ورق ها توسط شرکت های متعدد و با نام های متنوع تولید می شود.

اما در حال حاضر بهترین نوع آن عبارت است از  SUMIPEX و YEAR LONG که توسط کشور تایوان ساخته می شود. بهره گیری از نوع باکیفیت ورق پلکسی در ساخت حروف برجسته چلنیوم و قیمت تابلو چلنیوم تاثیر بسزایی دارد.

تابلو تبلیغاتی سه بعدی  – تابلو چلنیوم از جمله تابلوهای تبلیغاتی است که در بین صاحبان کسب و کار به خوبی جا افتاده است و دارای قیمت های متفاوتی است. که به شما توصیه میکنیم برای اطلاع از قیمت تابلو چلنیوم با در تابلو سازی ژیوار تماس بگیرید.

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم مانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی، سفارش داده می شوند بستگی به متریالهای مصرفی در ساخت تابلو چلنیوم و متر محیط حروف برجسته دارد.

در دنیای امروزی کسب و کارها برای کسب درآمد بیشتر نیازمند به استفاده از ترفندها و روش های تبلیغاتی متفاوتی هستند تا بتوانند به سود و درآمد بهتری دست یابند. از جمله روش های تبلیغات که می توان به عنوان تبلیغات محلی و یا تبلیغات در نقطه فروش استفاده نمود می توان به تبلیغات سمپلینگ، طراحی و نصب بیلبورد، استرابورد تبلیغاتی، لمپوست بنر، تبلیغات چاپی همچون چاپ بنر، تراکت، بروشور و کاتالوگ محصولات، نصب استند تبلیغاتی و تابلوسازی اشاره نمود اما آن چیزی که بیشتر از همه موارد نام برده شده به عنوان یک ضرورت برای معرفی برند تجاری در محل کسب مورد استفاده واقع می شود تابلوسازی است که به عنوان تابلو مغازه، تابلو شرکتی و یا تابلو فروشگاهی مورد استفاده واقع می شود.

عوامل موثر در تعیین قیمت تابلو چلنیوم :

1) جنس لبه ی بیرونی تابلو چلنیوم

2) اس ام دی و تعداد ماژول به کار رفته در برد تابلو

3) حروف برجسته ی تابلو چلنیوم تک رنگ

4) حروف برجسته ی تابلو چلنیوم دو رنگ

5) قطر حروف های به کار رفته شده در تابلو چلنیوم

6) نصب تابلو چلنیوم در ارتفاع بالا یا پایین

7) زیرساز حروف چلنیوم

8) اندازه و متراژ تابلو

9) استفاده از پاورهای فن دار

10) استفاده از تایمر

و…

تابلو تبلیغاتی سه بعدی – یک از روش های محاسبه قیمت تابلو تبلیغاتی بر اساس حروف برجسته صورت میگیرد. و قیمت تابلو برجسته مغازه از این امر مستثنی نیست که تابلو سازی ژیوار با در نظر گرفتن اصول تابلوسازی تابلو برجسته محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریانش قرار میدهد.

قیمت تابلو برجسته مغازه

یکی از روش های محاسبه قیمت تابلو تبلیغاتی بر اساس حروف برجسته به صورت دستی می باشد که این روش برای حروف با تعداد بالا و نوشته های طولانی و یا لاتین بسیار وقت گیر است. پس بهترین گزینه محاسبه متر محیط با استفاده از نرم افزارهای طراحی همچون کرل می باشد. این نرم افزار به راحتی ابعاد فضای نصب بر حسب محیط را اندازه گرفته و قیمت تابلو مغازه را اعلام می نماید.

یکی  از مسائل مرتبط با قیمت گذاری تابلوی تبلیغاتی اندازه قطر قلم است. حروف برجسته ای که بتواند نور را از خود عبور دهد مانند تابلو چلنیوم می بایست حداقل 5 سانتی متر قطر قلم داشته باشد تا بتوانیم قطعات مربوط به لامپ هایی که فراهم کننده نور تابلو هستند را در آنها جای دهیم اما اگر قطر قلم کمتر از 5 سانتی متر شد می توان با دور دادن به حروف اصالت فونت را حفظ کرد و هم قطر مناسب بدست آورد. قیمت تابلو چلنیوم و یا هر تابلوی تبلیغاتی دیگر اگر قطری بین 5 تا 12 سانت داشته باشد ثابت است  اما اگر این قطر قلم از 12 سانتی متر بیشتر شود قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

یکی از ابزارهای مورد استفاده دیگر برای ساخت تابلو حروف برجسته استفاده از لبه چلنیوم می باشد، این لبه از جنس آلومینیوم بوده و به شکل رول هایی 30 متری با متراژهای 9،7 و 11 سانتی متری در رنگ های متنوع در بازار به فروش می رسند. بهترین نوع رول های چلنیوم توسط آلوراپید در کشور اسپانیا تولید می شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکستابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و