زیباترین تابلو نئون مغازه

اگر قصد تهیه تابلو نئون مغازه را دارید قطعا تابلو ژیوار با تولید صدها تابلو نئون مغازه با زیباترین طرحها بهترین انتخاب می باشد. جهت اطلاع از قیمت تابلو نئوع مغازه کافی ست با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس بگیرید و با کارشناسان تابلو ژیوار به رایگان مشاوره نمایید.

تابلو سازی ژیوار انواع تابلو نئون led را و انواع تابلو نئون شیشه ای و تابلو نئون فلکسی و تابلو نئون پلاستیکی را با بالاترین کیفیت و طراحی فوق العاده زیبا تقدیم مشتریان عزیز خود می نماید.

بهترین نوع تابلو نئون مغازه را می توانید با استفاده از تخصص کارشناسان تابلو سازی ژیوار با حداقل کیفیت در بازار تهیه نمایید.

یکی از محبوبترین انواع تابلو نئون مغازه تابلو نئون است. تابلو نئون با نور خیره کننده و رنگهای متنوع کامل قابل مشاهده است. تابلو نئون در صد سال اخیر دین خود را به ما ادا کرده است و همچنان این منبع نور گسترده در خدمت دنیای بازرگانی است.

مغازه ها، منازل، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و مراکز تفریحی: تابلوی نئون سخاوتمندانه هر محیطی و مغازه ای را به مکانی زنده و شاد و پویا مبدل میکند. با توجه به قابلیت انعطاف پذیری و قابلیت اجراء در هزاران شکل و طرح و حروف نوشته نئون به انتخابی دلپذیر تبدیل شده است و پاسخگوی انواع سلیقه هاست.
✔لوله های رنگی انعطاف پذیر تابلو نئون را تشکیل میدهند. برای رنگبندی از ترکیب چند نوع گاز استفاده میشود که لوله ها را پر میکنند.
✔دوام و کیفیت بالا
✔نور زیبا و خلاقیت بیشتر

تابلو نئون مغازه می تواند هر طرح و نوشتاری را با نور جذاب و زیبا در معرض دید مشتریان فروشگاه شما قرار دهد.

استفاده از تابلو نئون مغازه می تواند بهترین تبلیغاتی دائمی و منحصر به فرد را برای فروشگاه شما به همراه داشته باشد. نور سریعترین و آسانترین راه ممکن برای تغییر فضای اکثر مکانهاست. این نکته ارزشمند و مهم در تجارت کاملا به چشم می آید. دیزاین و طراحی مراکز خرید و مغازه ها و رستورانها با نور تابلوهای نئون راهی مقرون به صرفه و آزمایش شده است. تابلوهای نئون از لوله های مملو از گاز که به شکل حروف یا اشکال خم میشوند ساخته میشود، نوع گاز موجود در لوله تعیین کننده رنگ نور ساطع شونده خواهد بود. برای مثال گاز آرگون رنگ آّبی روشن و نئون قرمز روشن را تولید میکند.

برای شکل دادن به لوله از تکنیک دمیدن استفاده میشود. طرح مورد نظر را روی ورق مقاوم در برابر آتش با حرارت 1200 درجه فارنهایت درون دستگاه به مدت 30 ثانیه قرار داده میشوند و وقتی شیشه به اندازه کافی نرم شد، قابل انعطاف وآماده خم شدن است.

در انتها برای بازگرداندن قطر اصلی شیشه هوا را از انتهای لوله دمیده و شکل لوله مدام با الگو مقایسه میشود تا به طرح مورد نظر برسد. پس از شکل دادن به لوله شیشه و بریدن اضافات و تخلیه پودر موجود در لوله، گام بعدی ترکیب الکترودهای لوله نئون با یکدیگر است.

اضافه کردن جیوه برای درخشندگی رنگ گاز آرگون ضروری است اما اگر گاز انتخابی نئون باشد نیازی به اضافه کردن جیوه نمی باشد. در انتها پشت تابلوی نئون را به رنگ سیاه درمی آورند و پس از آن لامپ را با ولتاژ بالا حدود 30 دقیقه روشن نگه میدارند تا رنگ خشک شود و از آن مهم تر جیوه از حالت مایع به گاز تبدیل شود.

اکنون تابلو آماده است، آن را روی پلکسی گلس بی رنگ یا تیره نصب کرده و به ترانس برق نئون که مبدل برق استاندارد شهری به ولتاژ مورد نظر برای نئون است وصل میگردد. با توجه به قیمت پایین نئون و سود بسیار پایین و شکنندگی فراوان این محصول شرکت تابلوسازی ژیوار انواع تابلو کوچک و بزرگ را با بالاترین کیفیت تولید و در محل شما اجرا می نماید.

جهت ثبت سفارش کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت تابلو سازی ژیوار تماس بگیرید.