انواع تابلو حروف برجسته تا 30% تخفیف قیمت خرید فروش طراحی اجرا

انواع تابلو حروف برجسته – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع انواع تابلو حروف برجسته  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو حروف برجسته- حروف برجسته پلکسی- انواع تابلو برجسته- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته استیل- حروف برجسته انگلیسی- تابلو حروف برجسته وکیوم که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

متن: انواع تابلو حروف برجستهتابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو حروف برجسته- حروف برجسته پلکسی- انواع تابلو برجسته- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته استیل- حروف برجسته انگلیسی- تابلو حروف برجسته وکیوم خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع تابلو حروف برجسته  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

انواع تابلو حروف برجسته – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع انواع تابلو حروف برجسته  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو حروف برجسته- حروف برجسته پلکسی- انواع تابلو برجسته- حروف برجسته پلاستیکی- حروف برجسته چلنیوم- حروف برجسته استیل- حروف برجسته انگلیسی- تابلو حروف برجسته وکیوم با ما همراه باشید. ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع تابلو حروف برجسته را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

انواع تابلو حروف برجسته در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از انواع تابلو حروف برجسته با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

انواع تابلو حروف برجسته تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
انواع تابلو حروف برجسته تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود.

البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت، سنگ، چوب، MDF، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت، سنگ، چوب، MDF، PVC و… میباشند.

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای از انواع تابلو حروف برجسته چلینیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.

تابلو حروف برجسته پلاستيک سه بعدي وکيوم

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد. این نوع تابلوها به دلیل نور دهی، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چلنیوم آغاز کرده اند. ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم با دستگاه تمام اتوماتیک و نسبت به گذشته در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

تابلو حروف استیل

یکی از اعضای  مجموعه حروفهای فلزی میباشد که از شروع ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده  بوده حروف برجسته استیل هم خانواده حروفهای فلزی میباشد که از اغاز ساخت تابلوهای مدرن در صنعت تابلوسازی کاربرد دارد و زیبائی بسیاری دارد علی رغم اینکه به تازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند چلنیوم و تابلوهای کامپوزیت دیگر در تابلوسازی و حروف سازی  از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده زیادی نمی شود.

حروف برجسته استیل بخاطر طرح و ساختهای جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری طرفدار این نوع حروف (حروف برجسته استیل و تابلو استیل) می باشند و امروزه طرحها و رنگهای متنوع و زیباتری از حروف برجسته استیل بطور مکانیزه ساخته و به بازار آمده، در ساخت این نوع حروف های برجسته توانایی هرگونه مانور در خلق و ساخت طرحهای متنوع و جدید و باب هر سلیقه ای وجود دارد.

درگذشته بعلت نبود تجهیزات و  دستگاههای مدرن در صنعت تابلوسازی از قیچی دستی برای برش این ورق سخت استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث افت کیفیت و زیبائی حروف برجسته استیل می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف استیل ساخته شده را چندین برابر کرده است.

انواع تابلو حروف برجسته – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکستابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید. قیمت تابلو حروف برجسته