انواع تابلو نئون در تابلو ژیوار با تخفیف فوق العاده

انواع تابلو نئون در تابلو ژیوار با تخفیف فوق العاده در حالی ارائه می گردد که ساخت تابلو نئون رستوران در تابلو ژیوار با روشهای جدید و با کیفیت بالا به انجام می رسد.
شما می توانید قیمت تابلو نئون را در تماس با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 در تابلو ژیوار پرسیده و با قیمت بازار مقایسه کنید.

تولید تابلو نئون در تابلو سازی ژیوار با طراحی فوق العاده ظریف و عالی و با طرحهای زیبا و منحصر به فرد به انجام می رسد.

در واقع دو فاکتور اصلی که می بایست در خرید تابلو نئون مورد توجه قرار گیرد اول کیفیت تابلو نئون است چرا که ماندگاری و دوام و زیبایی تابلو نئون به کیفیت آن وابسته است.

دومین فاکتور قیمت تابلو نئون است که هر گاه کیفیت بالا در کنار قیمت تابلو نئون ارزان همراه شود می تواند خرید مناسب و ایده آلی را برای شما رقم بزند.

تابلو نئون یکی از پر کاربردترین تابلوهای تبلیغاتی در ایران است که از لوله های حاوی گاز نئون تشکیل شده است.

تابلو نئون نوع دیگر تابلو تبلیغاتی میباشد که همانند تابلو چلنیوم بسیار پر کاربرد میباشد و جزء قدیمی ترین تابلو تبلیغاتی درصنعت تابلو سازی محسوب میشود. تابلو نئون از تابلوهایی میباشد که از دیرباز تا حال حاضر باتوجه به قیمت مناسبی که نسبت به سایر تابلو تبلیغاتی دارد مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است، زمانی که صحبت از تابلو نئون میشود سوالاتی برای مشتریان عزیز پیش میاید که این سوالات عبارتند از :

انواع تابلو نئون

تفاوت تابلو نئون شیشه ای با تابلو نئون پلاستیک

تفاوت تابلو نئون و تابلو چلنیوم

قیمت تابلو نئون

ما در این مقاله به توضیحاتی در خصوص موارد ذکر شده خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما همراه باشید همچنین شما عزیزان میتوانید در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص تابلو سازی به ویژه انواع تابلو نئون با شرکت تابلو سازی ژیوار تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی مشاوران و متخصصان شرکت تابلو سازی ژیوار استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریابید.

انواع تابلو نئون
درصنعت تابلو سازی دو نوع تابلو نئون وجود دارد 1 تابلوی نئون شیشه ای یا همان نئون معمولی 2 تابلو نئون پلاستیک تابلو نئون شیشه ای : نئون نوعی گاز بی رنگ میباشد که در طبیعت وجود دارد این گاز نئون توسط دو دانشمند انگلیسی به نام های سر ویلیام رمزی و موریس کشف شد. چندین سال بعد دانشمندی به نام ژرژ کلود در کشور فرانسه با استفاده از یک لوله حاوی گاز نئون با متصل کردن دو عدد الکترود به دو سر لوله و عبور جریال برق رنگ قرمزی را به وجود آورد و به این ترتیب لامپ نئون ساخته شد.

رنگ های دیگری به جز رنگ قرمز از ترکیب گاز نئون و فلوئور به وجود میاید. جنس تابلوهای نئون پلاستیک، شیشه بی رنگ و شفاف است. شیشه ها ابتدا با توجه به مدل مورد نظر تغییر شکل میدهند و سپس از گاز نئون پر می شوند. به دو سر تابلو الکترود وصل می کنند. با اتصال ولتاژ به دو سر تابلو، گاز نئون داخل شیشه نور تولید می کند.

در واقع تابلو نئون نوعی تابلوی الکتریکی است و همان لوله های شیشه ای میباشد که با حرارت به ان شکل میدهند که داخل این لوله های شیشه ای به وسیله گاز های مختلف همچون هیدروژن صورتی، آرگون آبی و سبز و نئون  قرمز پر میشود و باعث تنوع رنگ در تابلو نئون میشود تابلو ها نئون در ویترین مغازه ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

تابلو نئون پلاستیک:اما تابلو نئون پلاستیک را نمیتوان جزو دسته بندی تابلو نئون دانست تابلو نئون پلاستیک جزو دسته بندی تابلو چلنیوم محسوب میشود و خیلی از مشتریان عزیز از این مورد بی اطلاع هستند در اصل تابلو نئون پلاستیک کاملا مشابه تابلو چلنیوم میباشد و فقط تفاوت این دو مدل در جنس زوار دور تابلو و نحوه نور پردازی میباشد.

تفاوت تابلو نئون و تابلو چلنیوم
جنس زوار دور تابلو چلنویم از آلمینیوم میباشد که ظاهر براق و خاصیت انعطاف پذیر دارد اما جنس زوار دور تابلو نئون پلاستیک از همان جنس پلاستیک  پلکسی گلاس  است که در رویه کارش استفاده می شود در واقع تابلو چلنیوم از قسمتی که پلاکسی کار شده است نور دهی دارد اما تابلو نئون پلاستیک هم از سطح کار و از زوار کار نور دهی دارد. بر این اساس در کار چلنیوم نورپردازی کار فقط از رو به رو مشخص میباشد اما در تابلو نئون پلاستیک نور پردازی کار هم از کناره ها و هم از رو به رو مشخص میباشد که این مورد باعث میشود جلوه و زیبایی کار بیشتر شود.

—- قیمت تابلو نئون در تابلو سازی ژیوار ارزانتر از قیمت تابلو نئون در بازار است اما هزینه تبلیغات می تواند به سود بیشتر واحد تجاری شما منجر شود.
با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات مالی که در حال حاضر عموم مردم گرفتار این موضوع میباشند.

میزان هزینه ای که برای تابلو تبلیغاتی صرف میشود برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت میباشد اما جالب است بدانید در کشور های اروپایی سالانه هزینه بسیاری صرف تابلو تبلیغاتی میشود زیرا استفاده از تابلو تبلیغاتی را از مهم ترین عوامل پیشرفت کسب و کار خود میدانند.

قیمت تابلو نئون هم مانند سایر تابلو تبلیغاتی به صورت ثابت مشخص نمیباشد و قیمت تابلویی که مشتریان عزیز برای کسب و کارشان استفاده میکنند بر اساس سلیقه و متراژ و جنس و مدل محصولی که انتخاب میکنند متفاوت میباشد.

مشتریان عزیز میتوانند با شرکت تابلو سازی ژیوار تماس حاصل فرمایند و و پاسخ تمامی سوالات خود را در خصوص قیمت تابلو نئون و تمامی موارد مربوط به تابلو سازی دریایند.