تأثیر باورنکردنی تابلو تبلیغاتی بر کسب‌وکار شما

انواع تابلو راهنما و تابلو تبلیغاتی اطلاع‌رسانی در زندگی روزمره در محل کار و برای فروشگاه می‌تواند مانند یک راهنما برای یافتن مسیر عمل کنند، مانند کمک به یافتن مسیر در حین رانندگی، خرید، پرواز در سرتاسر کشور و غیره. آخرین باری که در امتداد مسیری ناآشنا در حال عبور بودید و تابلوهای کنار جاده را به‌دقت نگاه می‌کردید و به‌دقت به Siri گوشی خود گوش می‌دادید تا نشانه بعدی برای تغییر مسیر را اعلام کند و امیدوارانه منتظر آخرین پیچ بودید که شما را به مسیر درست هدایت کند، چه موقع بوده است؟

شاید این مورد هرگز اتفاق نیفتاده باشد. شاید این‌طور هم نباشد که در آخرین بار رفتن به مغازه خواروبارفروشی به این دلیل که قیمت اجناس برایتان اهمیتی ندارد، رنگین‌ترین بسته‌های غذایی را از هر دسته‌بندی غذایی برداشته و پشت سرهم در چرخ‌دستی همراه خود چیده باشید. البته که این‌طور نیست. درست مانند جویندگان دانش و مشتریان، قیمت‌گذاری و اطلاعات محصول اهمیت زیادی دارند و روش اصلی که ما اطلاعات مربوط به هر چیز و جهت و نیز اطلاعات هر کسب‌وکار را به دست می‌آوریم، از طریق تابلوهای راهنما و تابلو تبلیغاتی است.

ساخت و نصب تابلو فلکسی
ساخت و نصب تابلو فلکسی

به‌تازگی در مدرسه خرده‌فروشی دانشگاه بیرمنگام تحقیقاتی انجام شد که ثابت کرد وجود تابلو تبلیغاتی اطلاع‌رسانی می‌تواند تأثیر هنگفتی بر کسب‌وکار بگذارد. آمارها نشان می‌دهند که عملکرد نمایش همراه با علائم از نمایش بدون علائم 20 درصد بهتر است.

حتی عملکرد یک کالا با قیمت تمام‌شده دارای تابلو تبلیغاتی از کالای با قیمت فروش و بدون تابلو 18 درصد بهتر بود که نشان می‌دهد مشتریان به سمت تابلویی کشیده می‌شوند که اطلاعات مربوط به محصول را در اختیارشان می‌گذارد.

نتایج مشابه به دست آمده در بررسی انجام شده FedEx از طریق تجزیه‌وتحلیل و پژوهش سرتاسری در کچوم ایالت آیداهو آمریکا در سال 2012 نشان می‌دهند که تابلو تبلیغاتی یکی از عوامل اصلی برای جذب مشتری و تأثیر گذاشتن بر روی تصمیم‌های مشتریان است.

76 درصد از مشتریان شرکت‌کننده در این بررسی گفتند که ترجیح می‌دهند وارد مغازه‌ای شوند که در گذشته  وارد آن نشده‌اند، و این بیشتر به خاطر تابلوی آن است. از این میزان، بیش از 68 درصد گفتند که درواقع زمانی از جایی خرید می‌کنند که تابلو تبلیغاتی آن محل نظرشان را جلب کند.

تابلو تبلیغاتی می‌تواند اثری فوری و ماندگار بر روی عملکرد فروشتان بگذارد، زیرا در بیشتر وقت‌ها با هدایت مشتریان و تأثیر گذاشتن بر روی تصمیم‌های خرید آن‌ها، مانند تیم فروش نهفته و ساکت عمل می‌کنند. برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند که بدون کمک گرفتن از متخصصان و کارشناسان فروش و فقط با کمک و راهنمایی تابلو تبلیغاتی اقلام موردنیاز خود را بخرند: همان‌طور که می‌دانید، بیشتر منظورشان تابلوهای «خوش شکل» است.

نمایی از ساخت تابلو فلکسی
ساخت تابلو فلکسی

با این‌که داشتن تابلو تبلیغاتی می‌تواند تأثیر مثبت و زیادی بر روی فروشتان بگذارد، این بدان معنا نیست که برای این کار به صدها تابلو تبلیغاتی بدون مصرف و اتفاقی نیاز دارید که تمام فضاهای خالی را پر کنند.

بهترین حالت آن است که برای فروشگاه و کسب‌وکار خود بهترین نوع تابلو تبلیغاتی را انتخاب کنید. برای آن‌که بتوانید بیشترین استفاده را از این تابلوها ببرید، در این قسمت چهار دسته از انواع تابلو تبلیغاتی را ذکر کرده‌ایم که می‌توانید در کسب‌وکار خود استفاده کرده و بیشترین فایده را از آن‌ها ببرید.

انواع تابلو راهنما و تابلو تبلیغاتی

تابلوهای اطلاع‌رسانی

این نوع تابلوها اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را برای مشتریان فراهم کرده و مسیر درست را به آن‌ها نشان می‌دهند. برخی از علائم مفید در این دسته‌بندی عبارت‌اند از «به‌طور کامل از مواد طبیعی ساخته شده است. برای همه انواع پوست مناسب است».

اجرا نما و تابلو کامپوزیت نمایندگی سامسونگ
اجرای نما و تابلو کامپوزیت نمایندگی سامسونگ

تابلوهای فروش

این نوع تابلو، برای کالایی استفاده می‌شود که می‌خواهید برجسته‌تر از بقیه نشان داده شود، اما لزوماً نه به دلیل قیمت آن، بلکه برای تبلیغ مزایا و کیفیت‌های آن. با استفاده از این نوع تابلو به مشتریان اطلاع می‌دهید که چرا تصمیم گرفته‌اید این کالا را برجسته‌تر نشان دهید. برای مثال: « جدیدترین محصول رایگان گلوتن ما».

تابلوهای آموزشی

این نوع تابلوها توصیه‌هایی را در خصوص نحوه بهره بردن حداکثری از کالا برای مشتریان فراهم می‌کنند. ممکن است بخواهید یکی از این تابلوها را در ورودی مغازه خود نصب کنید: «بهترین تجهیزات برای اردو» یا «عالی برای سفر تفریحی بعدی شما».

تابلو تبلیغاتی
ساخت و نصب تابلو ترموود و حروف استیل با نور اندریک(نور مخفی)

سرگرمی

این نوع تابلوها را می‌توانید برای فراهم کردن یک محیط تجاری شاد به کار برید که می‌توانند لبخند را به چهره مشتریانتان بیاورند. برای مثال، در یک رستوران محلی تابلویی با این متن نصب شده بود: «همین جا غذا بخورید، وگرنه ممکن است هر دو از گرسنگی بمیریم»

صرف‌نظر از نوع تابلویی که انتخاب می‌کنید، باید توجه داشته باشید که به استانداردهای آن پایبند باشید، زیرا 68 درصد مشتریان عقیده دارند که تابلوهای فروشگاه‌ها یک نشانگر مطمئن برای کیفیت محصولات و خدمات آن است. علاوه بر این، 52 درصد افراد شرکت‌کننده در مطالعه FedEx گفتند که احتمال رفتنشان به فروشگاهی که تابلوهای اشتباه در آن نصب شده‌اند یا ظاهر خوبی ندارند، کم است.

ترکیب حروف استیل و پلکسی / تابلو پلکسی
ترکیب حروف استیل و پلکسی

تابلوهایی که به‌خوبی طراحی و در جای صحیح نصب شده باشند، می‌توانند محصولات جدید را معرفی کنند، فروش‌های فعلی و آینده را ارتقا دهند و به‌طور هم‌زمان و خودبه‌خودی به آموزش مشتریان کمک کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به مشتریان برسانند و اطلاعاتشان در مورد محصولات افزایش دهند و نشان تجاری شما را در ذهن‌های آن‌ها تثبیت کنند.

در نتیجه، بهتر است برای کسب‌وکار خود تابلو تبلیغاتی اطلاع‌رسانی مناسب با پیام مناسب انتخاب کنید تا بدون منحرف کردن ذهن مشتریان با اطلاعات بی‌ربط بهترین پیام را به آن‌ها برسانید. برایشان تابلوهایی فراهم کنید تا به‌خوبی بتوانند مسیرشان را انتخاب کنند.

تابلو سازی ژیوار

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و تابلو تبلیغاتی، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد تابلو تبلیغاتی فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

پروژه نظام پزشکی
پروژه نظام پزشکی