طراحی و اجرای تابلوی راهنمای طبقات تا 30% تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلوی راهنمای طبقات را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات خرید تابلو راهنما-تابلو شماره طبقات-تابلوی راهنمای طبقات ساختمان-تابلو راهنما اداری-تابلو راهنمای اتاق-تابلوی طبقات-پلاک راهنمای طبقات-تابلو پشت درب که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقاتتابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع خرید تابلو راهنما-تابلو شماره طبقات-تابلوی راهنمای طبقات ساختمان-تابلو راهنما اداری-تابلو راهنمای اتاق-تابلوی طبقات-پلاک راهنمای طبقات-تابلو پشت درب خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلوی راهنمای طبقات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلوی راهنمای طبقات در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تابلو راهنما-تابلو شماره طبقات-تابلوی راهنمای طبقات ساختمان-تابلو راهنما اداری-تابلو راهنمای اتاق-تابلوی طبقات-پلاک راهنمای طبقات-تابلو پشت درب با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلوی راهنمای طبقات را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو راهنمای طبقات چیست؟

بهترین نوع تکریم ارباب‌رجوع و جلوگیری از سردرگمی مراجعین که خود باعث اتلاف وقت کمتر و بازدهی بیشتر آن سازمان و یا شرکت می‌شود راهنمایی مراجعین به‌صورت کاملاً واضح و ساده است که این امر با طراحی و ساخت تابلوهای تابلو راهنمای طبقات Floor Guide به‌ راحتی امکان‌پذیر است.

تابلوهای راهنما برای هدایت ارباب‌رجوع به قسمت‌های مختلف ساختمان بکار می‌رود از جمله تابلو راهنمای طبقات اداری، تابلو های راهنمای طبقات ساختمان ها، تابلو راهنمای بیمارستان، تابلو راهنمای فضای باز، تابلوی مراجعین سازمان ها و… که با نصب آن در قسمت لابی، ورودی‌ها و سردر واحدها، کار شناسایی طبقات و واحد ها را برای مراجعین آسان می‌کند.

به‌طورکلی این تابلوها جزو ملزومات ساختمان‌های اداری، بیمارستان‌ها و دیگر اماکن عمومی و خصوصی و شرکت‌ها است. تابلوهای راهنمای طبقات به شکل برد پلکسی گلاس (Plexi-Glass)، مولتی استایل Multi-Style، استیل، تابلو کامپوزیت و… ساخته می‌ شود. تابلو راهنمای طبقات وسیله ای مناسب برای مشخص کردن طبقات و واحدهای یک ساختمان اداری، تجاری، مسکونی و غیره است که به مراجعین برای پیدا کردن واحد مورد نظرشان، کمک کرده و یک مورد ضروری برای تکریم ارباب رجوع محسوب می شود.

تابلو راهنمای طبقات انواع مختلفی دارد اما وجه اشتراک همه آنها معرفی قسمت های مختلف یک ساختمان است. لذا این تابلو یک مورد لازم و ضروری برای هر ساختمانی است. انواع تابلوهای راهنمای ساختمان باید دارای جذابیت و زیبایی داشته باشد که در بدو ورود مراجعین، نظر آنها را جلب کند. البته خوانایی و واضح بودن آن نیز بسیار مهم است. نوشته های روی تابلو باید به گونه ای باشد که توسط افراد مختلف قابل خواندن باشد.

خرید تابلو راهنما-تابلو شماره طبقات
خرید تابلو راهنما-تابلو شماره طبقات

ساخت تابلو راهنمای طبقات

همانطور که در بالا به اهمیت تابلو راهنمای طبقات اشاره کردیم، استفاده از این تابلو در ساختمان های تجاری و مراکز خرید الزامی است، اما باید توجه داشته باشید که اصول و استانداردهای ساخت تابلو راهنمای طبقات رعایت شده باشد. یکسری موارد ضروری در ساخت تابلوها وجود دارد که رعایت آنها الزامی است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

طراحی شکیل و زیبا به همراه واضح بودن موارد درج شده در تابلو یکی از مهم ترین نکات در ساخت تابلو راهنمای طبقات است. تابلو باید به شکلی طراحی شود تا در کمترین زمان مراجعه کنندگان را جذب خود کرده تا دچار سردرگمی نشوند، همچنین وضوح موارد درج شده و نشانه ها باید به گونه ای باشند تا برای تمامی مراجعه کنندگان اعم از سنین مختلف خوانا و واضح باشد تا به راحتی مقصد خود را بیابند.

ساخت تابلو راهنمای طبقات به این شکل است که علائم و المان های استفاده شده در آن طبق اصول و علائم بین المللی می باشد، بعنوان مثال در کلیه تابلوهای راهنمای مراکز خرید و مجتمع های تجاری علامت سرویس بهداشتی و یا پله های طبقات به یک شکل مشخصی بکارگرفته می شوند تا کسانی هم که سواد ندارند و یا به زبان فارسی مسلط نیستند بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

قیمت تابلو راهنمای طبقات

قیمت تابلو راهنمای طبقات به دو عامل بستگی داشته و نسبت به این دو ویژگی هزینه ساخت و نصب آن متفاوت است. در تابلو راهنمای طبقات از اشکال و المان های مختلفی نسبت به وسعت ساختمان و بخش های مختلف آن استفاده می شود. طبیعی است که هر چه تعداد بخش ها و قسمت های مجتمع و ساختمان بیشتر باشد، اندازه تابلو بزرگ تر و المان های دورن آن نیز بیشتر است که همین امر سبب بکارگیری متراژ متریال بیشتری در ساخت تابلو خواهد شد و در انتها هزینه و قیمت هم افزایش می یابد.

تابلوهای راهنمای طبقات از جنس ها و متریال های مختلفی تولید می شوند که نسبت به نیاز مشتری و زمینه فعالیت آن ساختمان انتخاب می شود. همچنین طراحی و شکل تابلو ارتباط مستقیم با متریال آن خواهد داشت. در ساخت تابلو از متریال های پلکسی گلاس، مولتی استایل، استیل و کامپوزیت و …. استفاده می شود که هر کدام نسبت به متراژ بکاربرده شده قیمت تابلو راهنمای طبقات را تعیین می کنند.

مزایای تابلو راهنمای طبقات

  • راهنمای بهتر

این تابلوها یکی از پراهیمت ترین در مجتمع های تجاری و مراکز خرید هستند که مراجعه کنندگان را راهنمایی کرده تا در کمترین زمان ممکن به مقصد خود برسند و در صورت عدم استفاده سردرگمی بوجود می آید.

  • نظم و زیبایی

تابلو راهنمای طبقات به مراجعه کنندگان نشان می دهد که این مجتمع از نظم و قانون درستی پیروی کرده و در صورت انتخاب تابلوی مناسب و شکیل، زیبایی خاصی به درون ساختمان می دهد.

  • دوام بالا

این تابلوها به دلیل متریال ساخت آنها و همچنین محیطی که نصب می شوند با دوام بوده و آسیب پذیری آنها به حداقل رسیده است.

یک تابلو راهنمای طبقات که طبق استانداردهای روز دنیا طراحی شده باشد، از سردرگمی و آشفتگی مراجعین جلوگیری می کند. تابلو باید در مکان مناسبی نصب شود، تا به سهولت قابل دیدن باشد. روی تابلوها، المان های مختلف راهنمای طبقات مانند شماره هر واحد، لوگو و نام شرکت، راه پله، سرویس بهداشتی، ورود، خروج، آسانسور، پارکینگ، انبار و غیره درج می شود.

تابلوی طبقات-پلاک راهنمای طبقات-تابلو پشت درب
تابلوی طبقات-پلاک راهنمای طبقات-تابلو پشت درب

انواع تابلو راهنمای طبقات از لحاظ کاربری

  • تابلو راهنمای طبقات در ورودی اتاق ها و بخش های اداری
  • تابلو راهنمای دیواری ورودی اصلی
  • تابلوهای آویز راهنمای مسیر های مختلف یک ساختمان
  • تابلوهای راهنمای ایمنی مانند خروج اضطراری، شیر آتش نشانی، راه پله و آسانسور
  • پلاک های راهنما مانند پلاک واحد، واحد انبار، وسایل و تجهیزات ساختمان و غیره

انواع تابلو راهنمای طبقات از لحاظ جنس

  • پلکسی گلاس
  • شیشه ای
  • آلومینیومی
  • کامپوزیت
  • MDF
  • مولتی استایل
  • استیل
  • و انواع تابلوهای ترکیبی

ورق پلکسی گلاس

یکی از متریال هایی که امروزه استفاده فراوانی در ساخت تابلو راهنمای طبقات دارد، ورق پلکسی گلاس است. این ماده ترموپلاستیکی به شکل ورقه ای است که رنگ بندی های متنوعی دارد. همچنین در انواع شفاف، مات، آینه ای و ترانسپارنت تولید می شود. برای ساخت تابلوهای از جنس پلکسی گلاس، از برش لیزر استفاده می شود. البته برش و حکاکی مولتی استایل و پین کات نیز انجام می شود.

مهمترین نکاتی که در طراحی و ساخت تابلو راهنمای طبقات باید رعایت شود:

  • درج المان های ضروری با استفاده از علائم بین المللی که در تمام دنیا به صورت مشترک استفاده می شود، مانند راهنمای راه پله ها و غیره
  • انتخاب فونت خوانا و ساده به طوری که همه سنین بتوانند از آن استفاده کنند
  • ابعاد مناسب با فضای در نظر گرفته شده در ساختمان
  • چاپ با کیفیت و مدرن به طوری که در یک نگاه نظر مراجعه کننده را جلب کند
  • یکپارچگی و هماهنگی تابلوها در رنگ، نوع فونت، اندازه و غیره در تمام طبقات و قسمت های مختلف ساختمان
  • انتخاب تابلوهای راهنمای واحدها و اتاق ها با قابلیت جابجایی راحت و آسان

پلاک های راهنما جزو زیر شاخه های تابلو راهنمای طبقات محسوب می شوند و کاربرد های متفاوتی دارد. تابلو سازی ژیوار این محصول را در انواع مختلف تولید میکند و در اختیار مشتریان قرار میدهد.

پلاک راهنمای طبقات

پلاک ساختمان و راهنمای طبقات

پلاک ساختمان و راهنمای طبقات معمولا با جنس استیل می باشد. تابلوهای راهنما و اسامی شرکت، معمولا با جنس استیل و یا برنج تولید می گردد. تابلوهای ذکر شده با توجه به درخواست مشتری امکان خم شدن جهت قرارگرفتن تخته در پشت آن را دارد. تابلوهای راهنما در ساختمان و  ادارات دولتی، بیمارستان ها، دانشگاه ها و … دارای کاربرد بوده و همچنین از تنوع بالایی در نوع جنس را برخوردار می باشد. نوع دیگری از تابلو ها با جنس پلکسی گلاس می باشد که طرح مورد نظر با لیزر بر روی آن پیاده سازی می شود.

پلاک های راهنما جزو زیر شاخه های تابلو راهنمای طبقات محسوب می شوند. این نوع پلاک ها معمولا از جنس مولتی استایل طلایی و یا نقره ای ساخته می شوند و کاربردهای بی شماری دارند. کاربردهای پلاک راهنما شامل:

  • پلاک شماره واحد
  • پلاک اعداد انباری و واحدهای انبارداری
  • پلاک های راهنمای وسایل و تجهیزات ساختمان
  • پلاک راهنمای واحد های درون سازمانی
  • پلاک های اخباری ایمنی

تابلو پشت در، ویژگی های مختلفی ازجمله معرفی سمت ها، شناسایی واحدها، اتاق ها و …دارا می باشد و با توجه به نوع نصب این تابلو انواع مختلفی دارد که تابلو سازی ژیوار آمادگی خود را در همکاری با اداره جات و سازمان های دولتی اعلام می نماید.

 تابلو پشت در

تابلو پشت در، تابلویی است که پشت در اتاق ها و دیوارهای شرکت ها و اداره جات نصب می شود. این تابلو برای معرفی سمت ها،شناسایی واحد ها و اتاق ها، دستورالعمل ها، شعار های تبلیغاتی و سازمانی و غیره برای راهنمایی ارباب رجوع بکار می رود. با توجه به متریال های متفاوت در حرفه تابلو سازی تابلوهای پشت درب انواع مختلفی دارند.

انواع تابلو پشت در

  • تابلو پشت در پلکسی گلاس
  • تابلو پشت در برچسبی
  • تابلو پشت در استیل
  • CNC روی چوب و ورق پلکسی
  • تابلو پشت در لایت باکسی
  • تابلو پشت در ترکیبی
  • و انواع دیگر …

برای ساخت تابلوهای پشت درب عموما از ورق های  مولتی استایل و پلکسی گلاس استفاده می شود.

انواع تابلو پشت در بر اساس نوع نصب روی دیوار و درب:

پشت چسب دار: این تابلو زیبایی و جلوه مدرنی دارد زیرا برای اتصال آن از پیچ استفاده نشده و سوراخی روی درب و دیوار ایجاد نمی شود.

فیکسچر : این نوع تابلوها با کمک پیچ روی درب و دیوار نصب می شوند. لذا باید با کمک دریل روی قسمت مورد نظر به وسیله رولپلاک سوراخی ایجاد کرده و تابلو را نصب کرد. اگر سوراخ کردن درب و دیوار ممکن نباشد، بهتر است از تابلوهای پشت چسب دار استفاده شود که آسیب کمتری هم به ساختمان وارد می کند و در صورت برداشتن تابلو اثری از جای آن باقی نمی ماند.

مواردی که باید در طراحی تابلوی پشت در رعایت شود:

سایز تابلو : سایز و ابعاد تابلو بستگی به متن و لوگو یا هر شکل دیگری که روی آن درج می شود، دارد. اندازه فونت نوشته ها و جایی که اشکال نسبت به کلمات قرار می گیرند، از نکات مهمی هستند که باید رعایت شود. همچنین محیط و فضای پیرامون نیز تاثیر بسزایی روی سایز تابلو دارد. باید توجه داشت که بسته به فضای ساختمان، ابعاد تابلو انتخاب شود تا دید کافی و جلوه مناسب داشته باشد.

البته اندازه تابلوها دارای یک طیف استانداردی است که توسط مشتری، با درنظر گرفتن همه جوانب ذکر شده، انتخاب می شود. ابعادی که به صورت روتین مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

12×20  – 15×25  – 15×30  –  20×30  –  15×40  –  20×40

نوع فونت نوشته های روی تابلو:

نوع فونت باید بگونه ای انتخاب شود که خوانایی و در عین حال زیبایی و سادگی آن رعایت شود. برای انتخاب فونت مناسب می توان از لوگوی سازمان بهره برد و با توجه به آن، نوع فونت را انتخاب کرد. زیرا این امر یک انضباط و یکپارچگی در لوگو و سایر ادوات تبلیغاتی شرکت ایجاد کرده و نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب می کند.

انتخاب رنگ مناسب برای تابلو پشت در :

همانند انتخاب فونت نوشته های تابلو، باید در انتخاب رنگ تابلو نیز اصل یکپارچگی و هماهنگی را رعایت کرد. در واقع انتخاب رنگ تابلوها باید بر اساس رنگ سازمانی باشد. انتخاب رنگ سازمانی باید با دقت زیادی صورت گیرد. زیرا بازگو کننده نوع فعالیت شرکت و یا هر سازمانی بوده و خط مشی آن را مشخص می کند.

تابلو راهنمای طبقات ساختمان را می توان به شکل های متفاوتی در دو نوع با نور و بدون نور تولید نمود که هر کدام از آنها با استفاده از متریال های مختلفی ساخته و نصب می شوند. تابلو سازی ژیوار با رعایت تمامی جوانب قبل از ساخت، این محصول را با ضمانت ۱۰۰ درصد در اختیار مشتریان قرار میدهد.

تابلوی راهنمای طبقات ساختمان

امروزه مجتمع های مسکونی بزرگی در کلان شهر ها در حال ساخت هستند که دارای واحد های متعددی می باشند و مسلما این مجتمع ها و ساختمان های بزرگ نیازمند بخش ها و قسمت هایی مانند اتاق مدیریت، سرایداری، رختشوی خانه، مرکز خرید و مواردی مشابه هستند.

نکته مهمی که در این رابطه باید عنوان کرد، یافتن این مکانها برای ساکنینی است که در ابتدای سکونت در ساختمان با آن روبرو هستند. لذا سفارش و ساخت یک تابلو راهنمای طبقات ساختمان در محل مناسب در ساختمان امری مهم و ضروری بشمار می رود.

تابلو راهنمای طبقات ساختمان را می توان به شکل های متفاوتی در دو نوع با نور و بدون نور تولید نمود که هر کدام از آنها با استفاده از متریال های مختلفی ساخته و نصب می شوند که قبل از ساخت می بایست تمام جوانب از قبیل ابعاد و محل نصب را در نظر گرفت.

تابلو راهنمای طبقات اداری

تابلو راهنمای طبقات علاوه بر محیط های مسکونی به عنوان تابلو راهنمای در اداره ها نیز ساخته می شود. سازمانها و مجتمع هایی مانند ساختمان های بیمه، ساختمان های مرکزی بانک، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مخابرات و بسیاری از موارد مشابه شامل اداره ها می باشند که دارای طبقات مختلفی هستند و در هر طبقه اتاق هایی در جهت ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال ساختمان یک بیمارستان شامل بخش ها و اتاق هایی مانند اتاق مدیریت، اتاق معاون، اتاق جلسات، بخش اورژانس، اتاق عمل، آزمایشگاه و … می باشد که یافتن و جستجوی آنها برای مراجعین به راحتی امکان پذیر نخواهد بود.

ساخت تابلو راهنمای طبقات اداری به عنوان سهولت در جستجوی مکان مورد نظر برای افراد مراجعه کننده در اداره ها از ضروریات و مهم ترین عوامل است که در اجرا و تاسیس یک پروژه عظیم اداری از اقدامات اولیه بشمار می رود و مانند تابلو راهنمای طبقات ساختمان با استفاده از متریال های متفاوت ساخته می شود.

تابلوسازی ژیوار به جهت سهولت در جستجوی مکان مورد نظر برای افراد مراجعه کننده در اداره ها تابلوی راهنمای اداری را تولید و در اختیار مشتریان و خریداران فعال در این حرفه قرار میدهد.

تابلوی راهنمای اداری

تابلو سردرب اتاق اداری

تابلو راهنمای طبقات دارای زیر شاخه ها یا دسته های مختلفی است که هر کدام از آنها جزو تابلو راهنما محسوب می شوند. همانطور که عنوان کردیم تابلو راهنمای طبقات نوعی راهنما در ساختمانهای مسکونی یا اداری است که افراد و مراجعه کنندگان را به اتاق ها و بخش های مختلف در یک مجتمع هدایت می کند.

اما نکته مهم در رابطه با هدایت کردن افراد، مشخص بودن مکان مورد نظر می باشد که مسلما باید توسط تابلو یا علامت مشخص باشد. به عنوان مثال یک ساختمان اداری را در نظر داشته باشید که در ورودی ساختمان، یک تابلو راهنمای طبقات نصب شده است و برخی از افراد مراجعه کننده در پی یافتن اتاق مورد نظر در ساختمان هستند.

یکی از عواملی که می تواند در این امر مفید واقع باشد، نصب یک تابلو به عنوان سردرب اتاق خواهد بود. در واقع تابلو سردرب اتاق اداری می تواند مشخص کننده اتاق مورد نظر برای افراد جستجو کننده باشد که می تواند توسط متریال های متفاوتی به مرحله ساخت تا اجرا برسد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکستابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.