تابلو تبلیغاتی و اهمیت آن

امروزه همه  ما در مسیرهای مختلفی که از آن‌ها عبور می‌کنیم، با هزاران آگهی و اهمیت تابلو تبلیغاتی  متنوع مواجه می‌شویم که شاید فقط 7 عدد از آن‌ها در ذهن‌هایمان باقی بمانند؛ علی‌الخصوص، اگر در حین رانندگی در مسیر خاصی باشید بدون شک با آگهی یا تابلو تبلیغاتی برخورد کرده‌اید.

در دنیای پیچیده کسب‌وکار امروزی، تبلیغات را می‌توانید در همه ابعاد و رنگ‌های مختلف مشاهده کنید. تابلو تبلیغاتی هر چقدر ساده‌تر باشد، هوشمندانه‌تر جلوه خواهد کرد. کسب‌وکارهایی که برای معرفی خدمت و یا محصولات خود از تابلو تبلیغاتی استفاده می‌کنند،  اعتقاد دارند که این تابلوهای تبلیغاتی مزایای منحصربه‌فردی دارند که آن را از دیگر تبلیغات متمایز می‌کنند و شاید رسانه‌های دیگر نمی‌توانند این خدمات را ارائه دهند.

نمونه ای از یک تابلو چلنیوم
تابلو چلنیوم

تبلیغاتی که در محیط‌های بیرون از ساختمان‌ها نمایش داده می‌شود ، مانند یک بوم بزرگ نقاشی است که شرکت‌ها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به هر نحو که دوست دارند روی آن‌ها معرفی کنند. علاوه بر این، می‌توانند با استفاده از تابلو تبلیغاتی تمامی پیام‌های ذهن خود را با سرعت بالا به مخاطبان خود انتقال دهند.

برخی از شکل‌های مختلف تبلیغات

انجام تبلیغات موارد مختلفی ازجمله موارد زیر را شامل می‌شود :

بیلبوردها ، تابلوهای تبلیغاتی ، تابلوی سر در مغازه ، پوستر ، تبلیغات روی اتوبوس‌ها ، تبلیغات روی نیمکت ورزشگاه‌ها ، تبلیغات در فرودگاه‌ها

نمونه ای از تابلو لایت باکس
تابلو لایت باکس

چگونه تابلو تبلیغاتی تهیه کنید

بعد از آنکه با مشورت و کمک از یک تیم حرفه‌ای طرحی مناسب را برای کار خود انتخاب کردید،  می‌توانید طرح خود را در رنگ‌های مختلف به صورت ساده چاپ کنید  و یا آنکه می‌توانید برای جلب نظر بیشتر مخاطبین خود، این طرح‌ها را به‌صورت سه‌بعدی و حالت شب نما چاپ کنید.

برخی از مزایای تبلیغات و تابلو تبلیغاتی

بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را در اتومبیل‌های خود سپری می‌کنند؛ بنابراین، به‌راحتی می‌توانید از مسیرهای پرتردد ودروها استفاده کنید و تبلیغات خود را در این مسیرها قرار دهید تا مردم به‌طور ناخودآگاه و به‌ناچار تبلیغات و تابلو تبلیغاتی شما را ببینند. یکی دیگر از مزایای داشتن تابلو تبلیغاتی این است که در همه ساعات شبانه‌روز مردم می‌توانند آن‌ها را ببینند.

امروزه با گسترش خرید اینترنتی برای اکثر محصولات، اکثر افراد و به‌ویژه قشر جوان جامعه اکثر روز را صرف فکر کردن به نیازهای خود می‌کنند و شب‌هنگام و یا در برخی موارد در راه برگشت به خانه تصمیم به خرید می‌گیرند. اینجاست که تبلیغات شما می‌تواند در این مسیر جرقه‌ای  باشد مبنی بر نیاز آن‌ها به کالای شما؛ پس نباید نقش تابلو تبلیغاتی را برای افزایش میزان فروش محصول خود ، دست‌کم بگیرید.

تابلو سازی / ساخت تابلو لایت باکس
ساخت لایت باکس

کیفیت تبلیغات باید چگونه باشد

عده‌ای از محققین عقیده دارند که هر تابلو تبلیغاتی باید در مکان خاص و مرتبط با آن محصول و خدمت نمایش داده شود. اما برخلاف آن‌ها عده‌ای نیز معتقدند که مهم نیست شما در چه مکانی کالا و یا خدمت خود را تبلیغ کنید؛ زیرا مخاطبین بالاخره تابلو تبلیغاتی شما را خواهند دید و در درازمدت نتیجه خود را نشان خواهد داد؛ پس می‌توانید در هر مکانی ازجمله رستوران، فرودگاه، ورزشگاه و مکان‌های پر رفت‌وآمد دیگر به کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید. ازآنجایی‌که امروزه در همه جای شهرها تابلو تبلیغاتی استفاده می‌شود، چشمان ما و نسل جدید به دیدن این تبلیغات در سطح شهر و در میان راه‌ها  عادت کرده است و درنتیجه به‌عنوان عضو جدایی‌ناپذیر از شهر پذیرفته شده‌اند.

نما ترمووود با حروف استیل طلایی
نما ترمووود با حروف استیل طلایی

برای مثال، اگر بخواهیم در مورد انجام تبلیغاتی که برندهای بزرگ انجام داده‌اند مثالی بزنیم، متوجه می‌شویم که این برندها در سراسر دنیا برای معرفی کالاهای خود دست به تبلیغات و ساخت تابلو تبلیغاتی زده‌اند؛ به‌طوری‌که حتی اگر غریبه‌ای که برای اولین بار به یک شهر جدید سفر کند با دیدن تبلیغات آشنای برندها،  یک حس آشنا به مسافر دست می‌دهد و در آن شهر احساس راحتی و آشنایی می‌کند.

تابلو سازی ژیوار به همراه کادر حرفه‌ای و باتجربه خود، آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

تهیه و ساخت تابلو فلکسی بدون نور ( هر متر مربع ) قیمت 150000 تومان
تهیه و ساخت تابلو فلکسی بدون نور

تابلو سازی ژیوار

تابلو سازی ژیوار یکی از فعالان برجسته در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو چلنیوم و تابلو تبلیغاتی ، در این مقاله اطلاعاتی را در مورد اهمیت تابلو تبلیغاتی و مزایای آن فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا آگاهی از قیمت محصولات و نیز سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نمونه حروف پلکسی گلاس مغازه و دید در شب آن
نمونه حروف پلکسی گلاس مغازه و دید در شب آن