تابلو شرکتی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ساخت – قیمت- نمونه – تابلو مدیریت- تابلو عنوان اتاق-  چلنیوم- تابلو فلزی مطب- ساختمانی که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلو شرکتیتابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع چلنیوم – پلکسی – استیل راهنمای طبقات – لایت باکس – کامپوزیت – نئون – مغازه و فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت – قیمت شرکتی- نمونه شرکت- مدیریت- عنوان اتاق- تابلو چلنیوم- تابلو فلزی مطب- شرکت ساختمانی خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو شرکتی  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

تابلو شرکتی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو شرکتی  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت شرکتی- قیمت شرکتی- نمونه شرکت- مدیریت- عنوان اتاق- تابلو چلنیوم- تابلو فلزی مطب- تابلو شرکت ساختمانی با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو شرکتی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از تابلو شرکتی با تخفیف استثنایی ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید.

تابلو شرکتی به تابلوهایی گفته میشود که پشت درب ورودی (شرکت – مطب –دفتر- ورودی ساختمان –لابی و…) نصب میشود و انواع مختلفی دارد.

<yoastmark class=

سایز تابلو شرکتی

تابلوهای شرکتی را بسته به سایز و نوع آن میتوان به صورت های متفاوتی اجرا کرد؛ برای مثال: کوچکترین سایز آن، سایز ورق 4A می باشد (سایز 30*20) که میتواند به چند شکل اجرا شود.

نکته فنی :سایز A4 چون کوچکترین سایز میباشد قابلیت اجرا در آن محدود بوده و به حالت های زیر دسته بندی میشود.

پلاک استیل

پلاک استیل ساده

پلاک استیل ساده داری دو رنگ طلایی و نقره ای می باشد که هر کدام به دو صورت خش دار یا مات و براق یا آینه ای موجود می باشد.

که به دو صورت اجرا میشود اول به صورت مسطح یا فلت و حالت دوم به صورت لبه دار، پلاک لبه دار لبه های اطراف آن یک سانت تا دو سانتی متر به داخل خم میشود.

تابلو شرکتی تابلویی است که معرف نام شرکت به مشتریان و ارباب رجوع است و در سر درب شرکت ها به عنوان تابلو تبلیغاتی شرکتی و در داخل شرکت به عنوان تابلو شناسایی جهت معرفی بخش های متعدد شرکت مورد استفاده واقع می شود و به عنوان یکی از ابزارهای ضروری هم در داخل و هم در خارج از شرکت کاربرد دارد.

در سطح شهرها و در شهرک های صنعتی، شرکت های متعددی وجود دارد که هر کدام از این شرکت ها تولید کننده یک یا چند محصول هستند. هر کدام از شرکت ها، تعداد زیادی رقیب دارند که محصولات مشابهی را تولید می کنند پس اگر شرکتی تصمیم بگیرد که نسبت به دیگر رقبا سرتر باشد.

معروفیت و محبوبیت بیشتری برخوردار شود لازم است ترفندهای بازاریابی و تبلیغات را بکار بگیرد و از چند روش تبلیغاتی به صورت همزمان اما هدفمند بهره مند شود تا بتواند نام شرکت خود را به عموم مردم به خصوص مشتریان معرفی نماید.

تابلو شرکتی یکی از روش های تبلیغات است که در حوزه تابلوسازی به شیوه تابلو سر درب شرکت و یا تابلو های سفارشی توسط شرکت به تابلوسازان به دو صورت تابلو محیطی و تابلو سالنی سفارش داده می شود و شرکت می تواند تابلوهای سالنی مختص خود را در داخل و جهت معرفی بخش های متعدد شرکت به ارباب رجوع در مکان های متعدد داخلی و سالنی جهت رفاه حال ارباب رجوع نصب نماید.

دنیا در حال پیشروی است و همه شرکتها در صدد پیشی گرفتن از رقبا می باشند و می خواهند که محصولات و خدمات آنها به صورت مدرن و طبق متدهای روز دنیا تولید و وارد بازار شود. شرکت ها دارای رقبای زیادی در حوزه کاری خود می باشند و برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز به تبلیغات پی در پی و گسترده دارند تا بتوانند برند شرکت خود را به دنیا معرفی کرده.

محصولات خود را در سطح گسترده ای به فروش برسانند، به همین منظور شرکتها برای کنترل بازار و رسیدن به فروش بهتر سعی دارند همواره در تولید محصولات خود خلاقیت و نوآوری به خرج دهند و محصولی را به بازار عرضه کنند که خاص باشد و سبب شگفتی مشتریان شده و پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان شده  و بتواند مورد استقبال واقع شود.

شرکت ها و کارخانجات مکان های بسیار وسیعی هستند که شامل بخش های متفاوتی نظیر طبقات، سالن ها ، اتاق ها و… می باشند و اکثراً شرکتها در کنار یکدیگر و در یک بخش همچون شهرک صنعتی واقع می شوند و زمانی که ارباب رجوع به این مکان های وسیع مراجعه می نماید پیدا کردن شرکت مدنظر بین چندین شرکت بزرگ کار مشکلی است اما اگر شرکت، در سر درب محل خود، تابلو شرکتی نصب کرده باشد که معرف نام، لوگو و برند آن شرکت باشد، ارباب رجوع به راحتی می تواند محل مدنظر خود را بیابد.

حال زمانی که افراد یا رانندگان وسایل نقلیه که جهت بارگیری یا تخلیه بار به شرکت های مربوطه مراجعه می نمایند برای رفتن به بخش خاصی از آن شرکت و انجام کاغذ بازی های داخل شرکت دچار سردرگمی شده و می بایست از اشخاص دیگر در مورد محل مدنظر پرس و جو نمایند پس برای راحتی ارباب رجوع لازم است از انواع تابلو راهنما هچون تابلو اسامی، تابلو طبقات، سالنی، تابلو ورود، تابلو شماره اتاق، خروج اضطراری و… برای بخش های متعدد شرکت یا کارخانه استفاده نمود تا هم افراد دچار سردرگمی نشوند و هم از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری نموده و کارها با سرعت بالاتری انجام پذیرند.

تابلو شرکتی چیست ؟

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که می تواند به معرفی برند و نوع کسب شما بپردازد تابلو شرکتی می باشد و بدون وجود تابلو شرکتی هویت یک شرکت پنهان می ماند.

انواع تابلو شرکتی :

تابلو شرکتی چلنیوم :

تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر می باشد که دارای جلوه بصری درخشان همراه با نورپردازی های متفاوت است که نحوه نورپردازی تابلو سبب گرفتن لقب های متفاوت همچون تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم لترمکس شده است. اما برای شرکت ها معمولاً از تابلو چلنیوم ساده یا لترمکس استفاده می شود و سایر مدل های پیاده سازی تابلو چلنیوم بیشتر برای تابلو مغازه مناسبتر است

تابلو شرکتی استیل :

تابلو استیل یکی از گزینه های مناسب برای سفارش تابلو شرکتی است زیرا به دلیل عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین به داخل شرکت ها، این تابلو کمتر کثیف می شود و درخشندگی و براقیت خودکار آن همواره پابرجاست و خاصیت تمیزی و براقی خودکار داشته و در مقابل شرایط جوی و آلایندگی ها کاملا مقاوم است. تابلو استیل نیز حاوی انواع متفاوتی است و می توانید به شکل های متعدد و به صورت ترکیبی نظیر تابلو پلاستیل استفاده نمایید. در هنگام سفارش تابلو استیل دقت نمایید که تابلوساز از استیل اصل استفاده نماید و به راحتی می توانید توسط یک آهنربا استیل اصل را شناسایی نمایید زیرا استیل اصل توسط آهنربا جذب نمی شود.

<yoastmark class=