تابلو پلکسی چیست

تابلو پلکسی چیست – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو پلکسی چیست را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت تابلو پلکسی- نمونه تابلو پلکسی- تابلو لیزری پلکسی- تابلو سازی پلکسی- ساخت تابلو پلکسی- قیمت تابلو پلکسی نوری- تابلو پلکسی طلایی- تابلو پلکسی گلاس برجسته که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلو پلکسی چیست- تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیومتابلو پلکسی تابلو استیل تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت تابلو پلکسی– نمونه تابلو پلکسی- تابلو لیزری پلکسی- تابلو سازی پلکسی- ساخت تابلو پلکسی- قیمت تابلو پلکسی نوری- تابلو پلکسی طلایی- تابلو پلکسی گلاس برجسته خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو پلکسی چیست را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

تابلو پلکسی چیست – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو پلکسی چیست در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو پلکسی- نمونه تابلو پلکسی- تابلو لیزری پلکسی- تابلو سازی پلکسی- ساخت تابلو پلکسی- قیمت تابلو پلکسی نوری- تابلو پلکسی طلایی- تابلو پلکسی گلاس برجسته با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو پلکسی چیست را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

اگر تاکنون با سوالی مبنی بر تابلو پلکسی چیست؟ برخورد نموده اید و به دلیل اطلاعات کم نتوانسته اید پاسخ مناسبی برای آن پیدا کنید و یا اینکه اگر در روش های مختلف تبلیغاتی خود به تابلو پلکسی چیست؟ نیز برخورد نموده اید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

تابلو پلکسی چیست؟ قبل از ادامه مطلب لازم به یادآوری می باشد که تابلوسازی ژیوار هم اکنون بزرگترین و موفق ترین تابلوسازی حال حاضر کشور می باشد این مجموعه کلیه خدمات طراحی و تولید و نصب انواع تابلو پلکسی و… را با 30% تخفیف واقعی تقدیم مشتریان می نماید

امروزه تبلیغات حرف اول را در بازار رقابت می زند و به همین دلیل افرادی که بتوانند با آگاهی از روش های مختلف تبلیغاتی، بهترین و مناسب ترین روش را به کار بگیرند می توانند موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورند.

جدا از تبلیغات در فضای مجازی، معمولاً استفاده از اهرم هایی مانند تابلو های تبلیغاتی نیز می تواند تاثیر گذاری خاص خود را داشته باشد. این تابلو ها با توجه به نوع نیاز کاربران در سردر شرکت، فروشگاه، مغازه و یا محیط های دیگر در سطح شهر نصب می شوند تا بتوانند مشتریان را به خود جذب نمایند.

در انتخاب تابلو های تبلیغاتی معمولاً فاکتور های بسیار زیادی از جمله قیمت تابلو، مقاومت آن و … تاثیر گذار هستند که به خوبی همه این فاکتور ها را می توان در تابلو پلکسی مشاهده نمود.

پلکسی نوعی پلاستیک است که شفافیت آن مانند شیشه می باشد.

جنس اولیه ی پلکسی از پلی کربنات بوده و به همین دلیل می توان آن را یک پلیمر به حساب آورد.

با توجه به ویژگی های و مزایایی که برای ساخت و استفاده از این نوع تابلو ها برشمرده می شود می توان گفت که تابلو پلکسی به عنوان یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین انواع تابلو ها شناخته می شود.

به همین دلیل در ادامه ی مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه پلکسی داریم تا شما بیشتر با اهمیت استفاده از این نوع تابلو ها در تبلیغات آشنا شوید.

تابلو پلکسی چیست تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
تابلو پلکسی چیست تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

تابلو پلکسی چیست؟– ما در مجموعه عظیم متروتیک توانسته اییم انواع تابلو پلکسی را با بهترین کیفیت و متریال از صفر تا صد طراحی و پیاده سازی نماییم آن هم با ارزانترین قیمت موجود در بازار و 30% تخفیف به یاد ماندنی و خاطر انگیز

تاریخچه تابلو پلکسی

تابلو پلکسی در میان کاربران به عنوان یکی از قدیمی ترین تابلو های تبلیغاتی شناخته می شود که به دلیل جنس، ساختار و میزان تاثیر بسیار زیاد بر روی مشتری هنوز هم به عنوان یک تابلو پرطرفدار شناخته می شود.

تابلو پلکسی برای اولین بار در سال ۱۹۲۸ اختراع شد و تولید انبوه آن تقریباً  از سال ۱۹۹۳ شروع شد.

در ابتدا از تابلو های پلکسی به عنوان ورق هایی استفاده می کردند که فاقد نور پردازی بود اما پس از مدتی انواع لامپ ها نئون برای این تابلو ها استفاده شد تا از این طریق بتوان نورپردازی و البته جذابیت را به آن ها اضافه نمود.

تابلو پلکسی چیست؟با توجه به پیشینه ی پلکسی در ایران می توان گفت که این نوع تابلو ها از حدود ۶۰ سال پیش در کشورمان مورد استفاده قرار می گرفته است و البته مانند اکثر کشور های جهان پس از مدتی نور  پردازی با نئون  در آن ها شروع شد. پس از مورد استقبال قرار گرفتن این نوع از تابلو ها، کم کم شاهد حضور و تولید مدل های مختلفی از آن ها با طراحی های جذاب تری بودیم که البته روز به روز با پیشرفت صنعت تبلیغات به روز تر و زیباتر نیز می شد.

قدیمی ترین تابلو

با توجه به اطلاعاتی که در دست است می توان گفت تابلو پلکسی به عنوان قدیمی ترین تابلو در ایران شناخته می شود که از دیرباز برای تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت های مختلفی در سراسر کشور و البته شرکت های خراجی معتبری در زمینه تولید انواع تابلو پلکسی فعالیت می کنند که کیفیت کار آن ها با هم تفاوت هایی دارد و همین موضوع و البته استفاده از مواد اولیه با درجات مختلف باعث می شود تا شاهد تغییراتی در قیمت این تابلو ها باشیم.

کاربران باید با توجه به نیاز خود برای خرید تابلو مورد نظر در ابعاد و کیفیت دلخواه اقدام نمایند.

تابلو پلکسی چیست تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
تابلو پلکسی چیست تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

تفاوت پلاستیک با تابلو پلکسی چیست؟ در ادامه توسط متخصصین و طراحان مجموعه تابلوژیوار بیشتر در مورد تفاوت پلاستیک و تابلوپلکسی مطلب خواهیم نوشت 30  % تخفیف خرید هرنوع تابلو پلکسی و مشاوره قبل خرید رایگان هدیه ما به شماست

بسیاری از افراد با توجه به تعریفی که از تابلو ها پلکسی می شود آن ها را با تابلو های پلاستیکی یکی می دانند در حالی که باید گفت، تابلو های پلکسی از جنس پلاستیک هستند اما تفاوت هایی از نظر ساختاری با پلاستیک دارند.

این تابلو ها مانند شیشه شفافیت دارند که همین موضوع می تواند به عنوان یک مزیت بسیار عالی در استفاده از آن ها برای تبلیغات و البته نور  پردازی و دیده شدن تبلیغات روی آن در شب به حساب بیاید.

علاوه بر این پلکسی می تواند تا ۹۵ درصد نور را از خود عبور دهد که همین موضوع نیز میتواند در نوع نورپردازی با دیگر تابلو ها تفاوت هایی را ایجاد نماید و باعث بهتر دیده شدن تبلیغات در شب برای مشتریان شود.

برای ساخت تابلو پلکسی به یک تابلو ساز ماهر نیاز است.

این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است که در ساخت تابلو های پلکسی به آن اشاره شده است.

با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چرا برای ساخت یک تابلو پلکسی به افراد ماهر و با تجربه در این زمینه نیاز داریم؟

قیمت تابلو پلکسی ارائه شده در تابلوژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان دارای 30% تخفیف استثنایی می باشد همراه با بالاترین کیفیت موجود و ممکن در بازار

برای ساخت یک تابلو پلکسی ابتدا تابلو ساز طراحی مورد نظر خود یا مشتری را به صورت دو بعدی طراحی می نماید و سپس آن را ولد می کند تا توسط دستگاه برش لیزر قابل خواندن باشد.

با برش دادن لایه ی روی حروف برجسته مرحله اول تابلو پلکسی به پایان می رسد.

پس از این کار نوبت به سخت ترین و مهم ترین بخش کار یعنی ایجاد لبه حروف برجسته می رسد که از دست هر فردی بر نمی آید و فقط افراد ماهر و با تجربه می توانند زیبایی خاصی را به تابلو ببخشند.

برای چسباندن دو پلکسی به همدیگر باید از کلروفوم استفاده نمود که می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد زیرا ماده ای است که برای بیهوشی انسان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از تابلو پلکسی چیست؟

هر کدام از تابلو های تبلیغاتی می توانند مزایای را به همراه داشته باشند که این موضوع در مورد تابلو پلکسی به خوبی دیده می شود و به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است.

تابلو پلکسی از جنس پلاستیک بوده و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و به راحتی تغییر شکل پیدا می کند و می توان آن را به شکل دلخواه درآورد.

تابلو پلکسی چیست – این نوع از تابلو ها دغدغه های افراد برای مقاومت در برابر نور خورشید، باران و … را کاهش می دهند و این موضوع می تواند باعث افزایش دوام و طول عمر تابلو شود که البته کاهش هزینه ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

علاوه بر این یکی دیگر از معیار های انتخاب یک تابلو تبلیغاتی می توان به قابلیت نور پردازی آن اشاره نمود.

همانطور که در بخش های قبلی نیز توضیح داده شد این نوع تابلو به دلیل اینکه نور را به خوبی از خود عبور می دهد برای نور  پردازی در شب بهترین گزینه می باشد.

تاثیر بسیار زیاد نور پردازی باعث شده است تا با وجود تابلو های نسل جدید همچنان شاهد استقبال از تابلو های پلکسی باشیم.

علاوه بر این با توجه به جنس پلاستیکی تابلو های پلکسی شاهد قیمت کمتر آن ها نسبت به مدل های جدید تر مانند تابلو چلنیوم هستیم و این موضوع برای کسب و کار های کوچک که می خواهند از طریق تبلیغات خود را به مشتری معرفی نمایند می تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد.

مزایای استفاده از تابلو پلکسی چیست؟
مزایای استفاده از تابلو پلکسی چیست؟

اما در ادامه روایتی دیگر از تابلو پلکسی چیست را مرور میکنیم

تابلوهای پلکسی یکی از رایج ترین تابلو های حروف برجسته در ایران میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. نورپردازی در این تابلو ها از طریق ال ای دی و یا اس ام دی انجام می پذیرد. تابلو های پلکسی گلاس قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت، سنگ، چوب، MDF،PVC و… میباشند. برش و اجرای این حروف از طریق دستگاه لیزر با دقت بسیار زیاد توسط متخصصان تابلوژیوار انجام می پذیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب در محل انجام خواهد شد.

تابلو پلکسی چیست - این نوع از تابلو ها دغدغه های افراد برای مقاومت در برابر نور خورشید، باران و … را کاهش می دهند و این موضوع می تواند باعث افزایش دوام و طول عمر تابلو شود که البته کاهش هزینه ها را نیز به دنبال خواهد داشت.
تابلو پلکسی چیست – این نوع از تابلو ها دغدغه های افراد برای مقاومت در برابر نور خورشید، باران و … را کاهش می دهند و این موضوع می تواند باعث افزایش دوام و طول عمر تابلو شود که البته کاهش هزینه ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

تابلو پلکسی یا پلکسی گلاس همان آکریلیک یا آکریلیک گلاس با نام تجاری پلکسی گلاس PlexiGlass شناخته می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در برابر پرتوهای نور خورشید بسیار مقاوم هستند و همین امر آن محصول را برای تابلو های تبلیغاتی که در مجاورت با آلاینده های طبیعی هستند به گزینه انتخابی مناسبی تبدیل کرده است.

  • تابلو پلکسی یا پلکسی گلاس
  • نام تجاری پلکسی گلاس

مشخصات تابلو پلکسی

تابلو پلکسی در بازار به صورت ساده، دوبل، ستاره ای، الماسی، کریستالی، لبه کنش کاف و لبه هندی قابل تهیه است. قیمت تمام شدن این تابلوها قدری بالا است اما مزیت های مثل دوام بسیار بالا، عبور نور تا ۹۵ درصد، ظاهر زیبا، تم های رنگی گسترده، وزن کم، ایمنی در حین شکستن و قابلیت استفاده برای حروف کوچک را برای شما فراهم آورده است.

  • ابعاد پلکسی گلاس
  • انواع رنگ های پلکسی
  • استحکام و ضخامت
  • کاربرد
  • نورپردازی

ابعاد ورق های پلکسی گلاس

پلکسی عموماً در شیت های با ابعاد ۱۲۲ در ۱۸۳ به بازار عرضه می شود. ضخامت این محصول بسیار متفاوت است و شما می توانید شیت های پلکسی را از ۱ میلی‌متر تا ضخامت ۴۰ میلی متری در اختیار داشته باشید. برای برش آن عموماً از فن آوری برش لیزری استفاده می شود یا اینکه از کاتر مخصوصی که برای پلکسی است در این راستا کمک گرفته می شود.

  • شیت استاندارد ۱۲۲*۱۸۳
  • ضخامت ۱ تا ۴۰ میلی متر

انواع رنگ های پلکسی

ظاهر این محصول کاملاً شفاف است و به عبارتی برای درک بهتر می توانیم شفافیت آن را حتی بیشتر از شیشه عنوان کنیم. شفافیت این ورق چیزی در حدود ۹۲ درصد که شفافیت شیشه ساختمانی ۲ درصد از پلکسی کمتر است. این ورق ها بسیار سبک است و ثبات و تنوع رنگی آن سبب متمایز تر شدن این محصول نسبت به سایر محصولات شده است. تنوع تم های رنگی با توجه به روانشناسی رنگ ها و سلیقه کارفرما، کار را با این ورق بسیار ساده کرده است.

پلکس را می توان با رنگ بندی متنوع، به صورت مات، طلایی، آینه ای، طرح دار و در نمونه های خارجی و داخلی برای تابلو پلکسی مورد استفاده قرار داد.

  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • شفافیت بالاتر از شیشه

استحکام و ضخامت

همان طور که عنوان شد پلکسی شبیه شیشه است، اما مقاومت آن به مراتب از شیشه بیشتر است و در برابر ضربات به سرعت آسیب نمی بیند. از سوی دیگر خطرات ناشی از شکستگی شیشه را به همراه ندارد.

این ورق دارای مواد ضد یووی است و در برابر اشعه ماوراءبنفش بسیار مقاوم است. این محصول در برابر سرما، گرما، نور خورشید، مواد روغنی، مواد اسیدی، عوامل شیمیایی، انواع پاک کننده های خانگی و آلاینده های طبیعی از مقاومت قابل توجهی برخوردار است. ضخامت این ورق ها تقریباً ۵ برابر شیشه است.

  • مقاومت بالاتر از شیشه
  • دارای مواد ضد یووی

کاربرد پلکسی گلاس

پلکسی بسیار سبک و شفاف است و به دلیل قابلیت چاپ روی این ورق ها از آن به عنوان تابلو راهنما، لایت باکس، استند سر درب، تریبون سخنرانی و باکس پلکسی گلاس و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنند. به راحتی می توان روند چاپ تمام رنگی را روی این محصول مشاهده کرد. همین امر این ورق را به بستری مناسب برای طرح های خلاق امور تبلیغاتی و تزئینی تبدیل کرده است. معمولاً روند چاپ بر روی تابلو پلکسی به صورت چاپ فلت بد انجام می شود.

  • تابلوهای تبلیغاتی
  • مصارف ساختمان سازی و صدها کاربرد دیگر

نور پردازی

در کنار مزیت های بی شمار این تابلو می توانیم به قابلیت نور پردازی آن نیز اشاره داشته باشیم. بدون شک اگر تابلوهای تبلیغاتی از فرایند نور پردازی بهره نگریند عملاً هیچ استفاده ای ندارند، زیرا در شب تصویر و مفهوم را به مخاطب منتقل نمی کنند. برای نور پردازی می توان از نور LED ,SMD برای این تابلوها بهره گرفت.

  • نور پردازی ساده
  • استفاده از نور ال ای دی و اس ام دی
تابلو پلکسی چیست تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا
تابلو پلکسی چیست تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا

قیمت تابلو پلکسی

تابلو با ورق پلکسی همان طور که مطالعه کردید از ویژگی های بسیار متمایزی نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی برخوردار است؛ اما برای قیمت گذاری این تابلو گران قیمت عواملی مثل قطر قلم، نوع و برند چلنیوم، کیفیت پلکسی گلاس و منبع تغذیه مشخص می شود.

قطر قلم حروف پلکسی

در صورتی که قطر قلم ۵ تا ۱۲ سانتی متر باشد قیمت ثابت است، اما اگر میزان قطر قلم بیشتر از ۱۲ سانتی متر باشد به طبع این نرخ بیشتر می شود.

نوع و برند چلنیوم

برند چلنیوم استفاده شده برای حروف برجسته تابلوها را اگر بخواهیم از بهترین برند رول های چلنیوم انتخاب کنیم می توانیم به محصولات آلوراپید در کشور اسپانیا اشاره داشته باشیم.

کیفیت پلکسی گلاس

بهترین برند پلگسی YEAR LONG است که ساخت کشور تایوان است و کیفیت و مرغوبیت این محصول برای تابلوهای تبلیغاتی حرف اول را می زند.

منبع تغذیه

در قدم آخر می توانیم به منبع تغذیه اشاره داشته باشیم. بلوک های اس ام دی را می توانید در دو نوع ضد آب و معمولی آن خریداری کنید که قطعاً نمونه بلوک های ضد آب قیمت بیشتری را برای شما تخمین می زند.

تابلو پلکسی چیست – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.