طراحی و اجرای تابلو چلنیوم پولکی

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو چلنیوم پولکی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت پنل پولکی-خرید پولکی تابلو-زمینه تابلو پولکی-فروش تابلو پولکی-تابلو پولکی طلایی-تابلوهای جدید پولکی-فروش تایل پولکی-فروش پنل پولکی تابلو که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پنل پولکی-خرید پولکی تابلو-زمینه تابلو پولکی-فروش تابلو پولکی-تابلو پولکی طلایی-تابلوهای جدید پولکی-فروش تایل پولکی-فروش پنل پولکی تابلو خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو چلنیوم پولکی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو چلنیوم پولکی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پنل پولکی-خرید پولکی تابلو-زمینه تابلو پولکی-فروش تابلو پولکی-تابلو پولکی طلایی-تابلوهای جدید پولکی-فروش تایل پولکی-فروش پنل پولکی تابلو با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو چلنیوم پولکی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای متریال خاصی هستند. به طور مثال در تولید تابلو چلنیوم ساده از ورق‌های پلکسی استفاده می‌شود. نوعی از تابلو چلنیوم به نام تابلو طلایی وجود دارد که ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز دارد. اگر قصد دارید از این تابلو در مشاغلی مانند طلا فروشی استفاده کنید می توانید برای افزایش جذابیت و خیرگی تابلو زمینه آن را با پولک بپوشانید.

تابلو پولکی

پولکی یک نوع پلاستیک با درخشندگی و براقیت بالا همچون آینه است که دارای حرکت و انعکاس نور می باشد و یک نمایشگر منحصر به فرد سه بعدی محسوب می شود. پولکی ها تایل های از پیش ساخته شده در اندازه های مشخصی هستند که می توان از آنها به عنوان زمینه انواع تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرد.

می توان از انواع حروف برجسته نظیر حروف برجسته پلاستیکی، حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته وکیوم، حروف برجسته پلکسی و حروف برجسته فلزی برای ساخت تابلو پولکی استفاده نمود.

جنس این متریال و پولکی های نرمی که بر روی آن چشم نوازی می کنند و جلوه زیبایی به تابلو می بخشند از یک نوع پلاستیک نرم تشکیل شده اند. سطح براق آن در طرح های هندسی و رنگ های متفاوت ساخته می شود و می تواند از دور دست سبب خیرگی چشم مخاطبان شود.

پولک ها در شکل های متعدد نظیر دایره، مثلث، مربع و … همچون پیکسل به یکدیگر چسبیده و در کنار هم قرار می گیرند. پولکی ها دارای سطح آینه ای و درخشان هستند که امکان بازتاب نور محیط را فراهم نموده و با درخشش و بزرگ‌نمایی که ایجاد می کنند می توانند یک فضای بی نظیر برای محل کسب و کار شما بوجود آورند.

ویژگی‌های تابلو پولکی

یکی از موارد مهم و اساسی در تولید تابلو پولکی زمینه کار است. زمینه کار می‌تواند از متریال مختلفی مانند PVC، کامپوزیت، شیشه و …. ساخته شود. اما در تابلو پولکی زمینه کار از نوعی پلاستیک به نام پولکی استفاده می‌شود که حالتی آینه وار دارند. انعکاس نور از پولک‌ها باعث به وجود آوردن خیرگی و جذابیتی چشمگیر خواهد بود که جلوه‌ای سه بعدی را ایجاد می‌کند.

پولک‌ها در ابعاد، اشکال و رنگ‌های متفاوت ساخته می‌شوند که جنسی نرم دارند. این پولک‌ها قابلیت این را دارند که مانند پیکسل در کنار یکدیگر قرار بگیرند و سطح کار را بپوشانند.

در سطح شهر شاهد این‌گونه تابلوها هستیم. معمولاً مغازه‌ها و شرکت‌های تابلو سازی از زیباترین تابلو به عنوان معرف خود بر سر درب فروشگاه استفاده می‌کنند. تابلوی پولکی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی این کسب و کار است. یکی از ویژگی‌های جالب در تابلوهای پولکی، رقص پولک ها‌ست.

این قطعات کوچک و خیره کننده با وزش باد و یا ایجاد صدا سریعاً به حرکت در می‌آیند و شروع به رقص و انعکاس نور می‌کنند. مشاغلی که نیاز به جلب توجه زیادی دارند می‌توانند از این زمینه کار برای تابلوی تبلیغاتی استفاده کنند.

نحوه قرارگیری پولکی بر روی سطح

این پولکی ها به شکل ماتریس و با حداقل فضای منفی و حداکثر دید بر روی سطوح متفاوت قرار می گیرند، پین های آلومینیومی از قبل بر روی سطح به صورت پیش قالب ثابت می شوند و پولک ها داخل پانل های پشتی که به رنگ مشکی است جای می گیرند.

اگر هدف شما ایجاد حداکثر پوشش با بالاترین دید ممکن است می توانید پولکی اکتاگون را استفاده نمایید که دارای 6 لبه می باشد و سطح بازتاب بالایی دارد. اشکال هشت ضلعی و مربعی شکل برای پوشاندن سطوحی که به شکل مربع یا مستطیل هستند بسیار مناسب است و اگر به دنبال منحنی بودن هستید می توانید شکل دایره را انتخاب نمایید. برای حرکت پولک ها در بالاترین سطح پایه یک فضا در نظر گرفته می شود که سبب حرکت پولک ها می شود.

بیلبورد پولکی

بیلبوردها یکی از قوی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که انواع مختلف آن را در سطح شهر شاهد هستیم. بیلبوردها معمولاً در کنار اتوبان و جاده‌ها نصب می‌شوند که با گذر ماشین‌ها توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد. یکی از انواع بیلبوردها تبلیغاتی بیلبوردهای پولکی هستند که به سرعت می‌توانند توجه تمام افراد به خصوص ماشین‌هایی که با سرعت از کنار آن رد می‌شوند را جلب کند.

تابلو پولکی فلکسی

تابلو فلکسی ساده یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین ابزار تبلیغاتی است که به وسیله ورق‌های فلکسی ساده تولید می‌شود. این تابلو فاقد امکانات پیشرفته مانند نورپردازی است. به همین دلیل برای افزایش درخشندگی آن می‌توان زمینه کار را با پولک پوشاند و تابلو پولکی با چلنیوم ساده را تولید کرد.

تابلو پولکی نئون پلاستیک

تابلوهای نئون پلاستیک در سال‌های گذشته و ابتدای دهه 80 رونق زیادی در کشور ما داشت. اما به دلیل پیشرفته شدن صنعت تابلو سازی و ورود تکنولوژی به آن کم کم شاهد کم رنگ شدن آن در عرصه تبلیغات هستیم. یکی از ایراداتی که در خصوص تابلوی نئون پلاستیک وجود دارد آسیب‌پذیر بودن و شکننده بودن آن است.

همچنین وجود گاز نئون باعث می‌شود تا در کوتاه مدت تابلو جلوه خود را از دست بدهد و برای حفظ زیبایی مجبور به شارژ کردن مداوم آن با گاز نئون باشیم. اما هنوز هم در برخی از تبلیغات از این تابلو استفاده می‌کنند و به‌کارگیری پولک در زمینه آن می‌تواند جذابیت آن را افزایش دهد.

تابلو پولکی لایت باکس

تابلو لایت باکس نوعی از تابلوهای درخشان تبلیغاتی هستند که ظاهری متفاوت با تابلو چلنیوم دارند. این تابلوها اغلب به حالت ایستاده و آویزان مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین مکان برای قرار دادن آن‌ها اماکن شلوغ و پر تردد است. برای جلب توجه بیشتر توسط مخاطبین می‌توانید بخشی از آن را با پولک پوشش دهید تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

تابلو چلنیوم پولکی

چلنیوم خود به خاطر تکنیک های متفاوت ساخت دارای انواع متعددی می باشد و داشتن زمینه پولکی سبب زیبایی هر چه تمام این تابلو می شود و زمانی که تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم ستاره ای یا تابلو چلنیوم الماسی را با یک گراند پولکی ترکیب کنید جذابیت خیره کننده ای به تابلو تبلیغاتی می بخشید که می تواند نظر مشتریان را به خود جلب نموده و آنها را به سمت کسب و کار شما سوق دهد.

قیمت تابلوی پولکی

همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی در تعیین قیمت تابلوهای تبلیغاتی دخیل است و تابلوی پولکی نیز این قاعده مستثنی نخواهد بود. ابعاد تابلو، نوع حروف برجسته، نوع لامپ‌ها، محل نصب و بسیاری عوامل دیگر در افزایش و یا کاهش قیمت تابلو مؤثر هستند. قبل از خرید و یا سفارش می‌توانید با شرکت‌های تابلو سازی که دارای تیمی حرفه‌ای و قدرتمند در این زمینه هستند مشورت کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید.

با وارد شدن حروف برجسته به عرصه تابلوسازی، صنعت تابلوسازی بسیار پیشرفت کرد و تابلو های تبلیغاتی از مدل های ساده و تکراری تبدیل به مدل های مختلف با طرح ها و متد های جدید شدند.

به طور کلی با توجه به تاثیرگذاری تابلو تبلیغاتی بر روی عموم مردم و استقبال بی نظیر مخاطبان از تابلو ها تبلیغاتی جدید و مدرن، طراحان متخصص در صنعت تابلوسازی ترغیب شدند که از ایده های جدید استفاده کنند و تابلو های تبلیغاتی جدیدتر و زیباتری را وارد عرصه تابلوسازی کنند.

در ابتدا تابلو حروف برجسته تنها به تابلو چلنیوم ساده – تابلو فلزی و تابلو استیل ختم می شد اما امروزه شاهد تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو کریستال – تابلو پانچی – تابلو پولکی – تابلو چلنیوم پولکی و… شده ایم که بسیار زیبا و جذاب می باشند.

تابلو پولکی در رنگ ها مختلف و زیبا در سطح بازار موجود می باشد. در خصوص قیمت نمای پولکی باید گفت که تابلو پولکی هم مانند سایر تابلوهای تبلیغاتی قیمت ثابتی دارد و عوامل مختلفی مانند سایز تابلو – جنس متریال استفاده شده و تغییرات نرخ ارز … در قیمت تابلو پولکی مؤثر می باشد اما جای نگرانی نیست شما عزیزان می توانید با شرکت تابلوسازی ژیوار تماس حاصل فرماید و با برقراری ارتباط با همکاران بخش فروش اطلاعات لازم و کامل در خصوص قیمت تابلو پولکی کسب کنید.

شرکت تابلوسازی ژیوار با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و فضایی مناسب و با استفاده از متریال درجه یک تولید کننده انواع تابلو تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می باشد.

تابلوسازی ژیوار| طراحی و ساخت انواع قیمت پنل پولکی
تابلوسازی ژیوار| طراحی و ساخت انواع قیمت پنل پولکی

انواع نمای تابلو تبلیغاتی

ما در ابتدای مقاله در خصوص نمای پولکی توضیحاتی ارائه داده ایم اما نمای تابلو تبلیغاتی تنها به تایل های پولکی ختم نمی شود بلکه در صنعت تابلوسازی نمای های مختلفی برای حروف برجسته وجود دارد که هر کدام قابلیت و زیبایی خاص خود را دارد در واقع انتخاب نمای کار بستگی به سلیقه و انتخاب مشتری دارد. تابلوهای تبلیغاتی نماهای مختلفی دارد که این نماها عبارتند از:

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت از ورقه های کامپوزیت آلومینیومی ساخته شده است. ورقه های کامپوزیت از دو یا چند متریال ساخته شده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از پلی اتیلن یک ماده معدنی پرکننده و بین دو لایه آلومینیومی قرار می گیرد تشکیل شده است و لایه خارجی حاوی یک پوشش آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF برای تثبیت رنگ می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ورقه های کامپوزیت قابلیت انعطاف پذیری آن می باشد و طراحان می توانند این ورقه ها را به هر طرح و مدلی که مد نظرشان می باشد تغییر دهند.

تابلو ترموود

برای نمای ترموود در مرحله اول چوب ها را با توجه به طرح مد نظر برش می دهند و سپس آن را به داخل دستگاه ترموود وارد می کنند. تا با حرارتی که دستگاه تروود به آن وارد می کند  بین 100 تا 130 درجه سانتی گراد رطوبت چوب را از بین برده و در نهایت چوب ترموود برای نمای تابلو تبلیغاتی و نمای ساختمان استفاده می شود.

نماهای دیگری مانند سنگ و شیشه هم در صنعت تابلوسازی استفاده می شود اما پرکاربرد ترین نماها در صنعت تابلوسازی نمای کامپوزیت و نمای ترموود می باشد. حتی در برخی از مواقع اگر محل نصب تابلو تبلیغاتی شرایط مناسبی داشته باشد نیاز به استفاده از نما نمی باشد.

مزایای تابلوی تبلیغاتی پولکی چیست؟

  1. مقاوم در برابر تابش نور خورشید

یکی از عواملی که می‌تواند در مد کوتاهی موجب رنگ پریدگی تابلو شود عدم وجود روکش محافظ و استفاده از رنگ‌های نامرغوب است. تابلوی پولکی به دلیل دارای بودن روکش‌های محافظ مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارند. در شهرها و استان‌هایی که دمای هوا زیاد است می‌توانید با خیال راحت از این تابلو استفاده کنید.

  1. طول عمر بالا

این تابلو علاوه بر دارا بودن سطحی درخشان و براق می‌تواند نظر مخاطب را به خوبی به خود جلب کند. طول عمر بالا به دلیل بکار بردن متریال خوب یکی دیگر از بهترین مزایای تابلوی پولکی است. البته ناگفته نماند که نگهداری صحیح و مراقبت از آن نیز در افزایش طول عمر آن بی‌تأثیر نخواهد بود.

  1. کاربرد وسیع

شاید تصور کنید که استفاده از پولک فقط برای زمینه تابلوی تبلیغاتی کاربرد دارد و در هیچ مکان دیگری نمی‌توان از آن استفاده کرد. لازم است بگوییم که پولک‌ها قابلیت به‌کارگیری در مکان‌هایی مانند دکوراسیون داخلی را نیز دارند و می‌توانید در جاهای مختلف خانه و شرکت از آن استفاده کنید.

  1. تنوع رنگ و شکل

پولک‌هایی که در تابلوهای تبلیغاتی و همچنین دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند دارای تنوع بی‌نظیری از شکل و رنگ هستند. انتخاب رنگ پولک می‌تواند بر اساس دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه انتخاب شود و جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد کند. زیرا زیبایی برای مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است.

  1. سهولت در تولید و نصب

یکی از جذاب‌ترین مزایای تابلوهای پولکی سهولت در ساخت و تولید آن است. نصب این تابلوها نیز نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر مانند تابلو چلنیوم بسیار راحت‌تر است. این تابلو وزن پایینی دارد و از هر جهت برای تبلیغات مناسب می‌باشد.

نحوه مونتاژ پولک‌ها در فرایند ساخت

برای نصب این پولک‌ها تلاش می‌شود که کمترین فاصله و فضا میان آن‌ها وجود داشته باشد تا متراکم‌تر و زیباتر به نظر برسند. سطح کار آماده شده و پین‌هایی از جنس آلومینیوم از پیش ساخته شده بر روی آن نصب می‌شود، پس از آن این پولک‌ها داخل پنل و در مکانی که برای آن‌ها تعبیه شده است، قرار می‌گیرند. برای کسانی که مایل به ایجاد جلوه و پوشش متراکم و شلوغ‌تر هستند، از پولک اکتاگون استفاده می‌شود که لبه‌های بیشتری دارد و میزان بازتاب و انعکاس نور در آن زیاد است.

هر چند پولک‌هایی با لبه‌های هشت تایی، مربع، مستطیلی و حتی دایره‌ای نیز وجود دارد و این به سلیقه و انتظار مشتری بستگی دارد که کدام یک برای او مناسب‌تر می‌باشد.

خرید پولکی تابلو-زمینه تابلو پولکی
خرید پولکی تابلو-زمینه تابلو پولکی

نمای پولکی چیست؟

نمای پولکی به ماژول های 30*30 گفته می شود که ماژول آن از جنس پلاستیک فشرده می باشند و از روی سطح آن پایه های سر گردی بیرون آمده است که پولک ها بر روی آنها سوار می شوند.

با توجه به تنوع سلیقة هر فرد می توان این ماژول ها را با رنگ های متفاوت در کنار هم بر روی تابلو قرار داد و سطح تابلو را به صورت شطرنجی به عنوان مثال(یک ماژول طلایی یک ماژول مشکی) در کنار هم قرار داد تا سطح زمینة تابلو متفاوت باشد.

این نوع نما نیاز به یک زیر کاری با سطح صاف دارد که ماژول ها را بصورت منظم در کنار هم قرار دهند و این زیر کار می تواند نمای کامپوزیت و یا چوب – بنر – فلکس و یا فرم آهن باشد. با توجه به ابعاد تابلو هر چقدر بزرگ تر باشد بهتر است زیر کار آن را مستحکم تر انتخاب کرد.

پولکی چگونه بر روی سطوح قرار می گیرد؟

پولکی ها به شکل ماتریس و با حداقل فضای منفی و حداکثر دید بر روی سطوح متفاوت قرار می گیرند و روی سطح پین های آلومینیومی به صورت پیش قالب ثابت می شوند و پولک های داخل پانل های پشتی جای داده می شوند.

برای معرفی کسب کار خود باید به دنبال جذابیت چشمگیر باشید که میتوانید با کارشناسان تابلو ژیوار همراه باشید تا به معرفی تابلو پولکی و بررسی جوانب مختلف آن شما را در انتخابی درست یاری کنند.

در ساخت تابلو پولکی زمینه کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا از نوعی پلاستیک به نام پولک که درخشندگی خاصی دارند بر روی زمینه کار استفاده می‌شود. این پلاستیک به قدری شفاف و درخشان است که مانند آینه نور را از خود انعکاس می‌دهد. یکی از موارد مهم و اساسی در تولید تابلو پولکی زمینه کار است. زمینه کار می‌تواند از متریال مختلفی مانند PVC، کامپوزیت، شیشه و …. ساخته شود.

اما در تابلو پولکی زمینه کار از نوعی پلاستیک به نام پولکی استفاده می‌شود که حالتی آینه وار دارند. انعکاس نور از پولک‌ها باعث به وجود آوردن خیرگی و جذابیتی چشمگیر خواهد بود که جلوه‌ای سه بعدی را ایجاد می‌کند.

پولک‌ها در ابعاد، اشکال و رنگ‌‌های متفاوت ساخته می‌شوند که جنسی نرم دارند. این پولک‌ها قابلیت این را دارند که مانند پیکسل در کنار یکدیگر قرار بگیرند و سطح کار را بپوشانند. در سطح شهر شاهد این‌گونه تابلوها هستیم. معمولا مغازه‌ها و شرکت‌های تابلو سازی از زیباترین تابلو به عنوان معرف خود بر سردرب فروشگاه استفاده می‌کنند.

تابلوی پولکی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی این کسب و کار است. یکی از ویژگی‌های جالب در تابلو‌های پولکی رقص پولک ها‌ست. این قطعات کوچک و خیره کننده با وزش باد و یا ایجاد صدا سریعا به حرکت در می‌آیند و شروع به رقص و انعکاس نور می‌کنند. مشاغلی که نیاز به جلب توجه زیادی دارند می‌توانند از این زمینه کار برای تابلوی تبلیغاتی استفاده کنند.

تابلو پولکی طلائی از پرکاربرد ترین مدل های تابلو های تبلیغاتی می باشند ؛ زیرا دارای هارمونی های بسیار زیبا و نوع قابل استفاده در فضاهای متنوع می باشند. که تابلو ژیوار با ارائه این محصول مشتریان خود را در بهتر دیده شدن همراهی میکند.

یکی از پر کاربرد ترین مدل های تابلو پولکی، تابلو پولکی طلایی می باشد، که به دو شکل دایره و مربع و دو حالت میرور و اکلیلی تولید می شود. ویژگی های شکل مربع در پوشش سطح مقطع می باشد و درحالت میرور تلألو محسوس تری در برابر نور خورشید احساس می شود.

بسیار پر کاربرد در تابلو های تبلیغاتی، تم تولد، عروسی، تالار ها و بک گراند عروس و داماد مزون عروس، غرفه های نمایشگاهی و… و همچنین ویژگی های حالت اکلیلی تجزیه نور به رنگ های متنوع در برابر نور خورشید و تلألو ریزتر می باشد.

تابلو پولکی طلایی با داشتن تم زیبا و هارمونی بسیار خوب و تنوع در مدل و نوع قابل استفاده در دکوراسیون ها کلاسیک داخلی، تم های تولد، تابلو های کسب کار ها و مغازه ها، نمای تابلو های صنعتی، تابلوهای تبلیغاتی، تم عروس، بک گراند عروس و داماد، غرفه های نمایشگاهی، تالار ها و … می باشد. تابلو پولکی طلائی با پولک هایی به صورت دایره و مربع بر روی میخ آلومینیومی معلق قرار میگیرد که در اثر وزش باد جلوه زیبایی به محیط شما میبخشد.

پولک ها به صورت دایره و مربع و دو حالت اکلیلی و میرو آینه ای در تمام رنگ ها تولید می شود، پولکی رویال دارای لایه آنتی یووی جهت ثبات رنگ در برابر نور خورشید می باشد و همچنین زمینه پولکی از مواد درجه یک به طوری که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و کشش و ضربه و پیچ پذیری بسیار بالایی را داراست.

شرکت تابلو سازی ژیوار با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و فضایی مناسب و با استفاده از متریال درجه یک، تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی، در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه میباشد.

تابلو تبلیغاتی پولکی شامل تایل هایی میشود که از قبل ساخته شده است و برای نمای تابلو تبلیغاتی استفاده میشود.پولکی های به کار رفته در نمای تابلو تبلغیاتی از جنس پلاستیک نرم میباشد.تایل های پولکی در اشکال هندسی مختلف مانند دایره مربع و … در سطح بازار موجود میباشد.یکی از مهم ترین نکات مربوط به تابلو پولکی این میباشد که نحوه قرار گرفتن پولکی روی پلاستیک به گونه ای میباشد که با وزش باد این پولکی ها در جهت باد حرکت میکنند که این مورد باعث به وجود امدن نمایی زیبا می شود.

نمای پولکی با تمامی حروف برجسته میتواند تلفیق شود و ترکیب نمای پولکی با هر کدام از این حروف زیبایی خاص خود را دارد به طور کلی ترکیب نمای پولکی با حروف برجسته چلنیوم – کریستال – استیل و … نقش به سزا و کارآمدی را در تبلیغات محیطی ایفا کرده است. تابلو پولکی در رنگ های مختلف و زیبا در سطح بازار موجود می باشد. در خصوص قیمت نمای پولکی باید گفت که تابلو پولکی هم مانند سایر تابلوهای تبلیغاتی قیمت ثابتی دارد و عوامل مختلفی مانند سایز تابلو-جنس متریال استفاده شده وتغییرات نرخ ارز … در قیمت تابلو پولکی موئر می باشد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.