ساخت تابلو چلنیوم

ساخت تابلو چلنیوم- مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات لوازم – قیمت – ساخت و نصب تابلو چلنیوم- مرکز ساخت تابلو چلنیوم- نمونه کار تابلو چلنیوم- ابزار ساخت تابلو چلنیوم- دوره آموزش – آموزش  کریستال که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

ساخت تابلو چلنیومتابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع لوازم ساخت تابلو چلنیوم- قیمت – ساخت و نصب تابلو چلنیوم- مرکز ساخت تابلو چلنیوم- نمونه کار تابلو چلنیوم- ابزار- دوره آموزش- آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ساخت تابلو چلنیوم را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

ساخت تابلو چلنیوم– مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع ساخت تابلو چلنیوم در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم ساخت تابلو چلنیوم- قیمت ساخت تابلو چلنیوم- ساخت و نصب تابلو چلنیوم- مرکز ساخت تابلو چلنیوم- نمونه کار تابلو چلنیوم- ابزار ساخت تابلو چلنیوم- دوره آموزش ساخت تابلو چلنیوم- آموزش ساخت تابلو چلنیوم کریستال با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از ساخت تابلو چلنیوم را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

ساخت تابلو چلنیوم در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از لیست قیمت ساخت تابلو چلنیوم با 30% تخفیف ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

ساخت تابلو چلنیوم نیاز به مهارت خاصی دارد که طی تجربه ای کوتاه مدت با انجام تمرینات بدست میاید. در این جا سعی میکنیم بطور خلاصه با ساخت حروف چلنیوم آشنا شویم و انشالله در روزهای آتی ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی نیز در این وبلاگ مورد برسی قرار خواهد گرفت.

دستگاه چلنیوم ساز

از محاسن این دستگاه میتوان به سرعت ساخت بالا اشاره نمود. اما از آنجایی که هر دستگاهی معایبی نیز دارد این دستگاه نیز دارای معایبی از قبیل ناسازگاری با حروف فارسی و دقیق نبودن اندازه گیری و شیار نزدن پشت لبه چلنیوم میباشد. اما دستگاههای چلنیوم تمام اتوماتیک این مشکل را برطرف کرده و قادر به شیار دو طرف لبه چلنیوم نیز میباشد.

برای استفاده از دستگاه چلنیوم ساز، مهارت در زمینه طراحی و کامپیوتر نیاز میباشد چرا که برای ساخت حروف چلنیوم قبل از خم و برش میبایست طرح حروف چلنیوم را از ابتدا تا انتها طبق روشهای خاص اصلاح کرد. بعد از طراحی حروفی که دستور برش و شیار آن را در نرم افزار داده ایم با لبه چلنیوم ساخته میشود

معمولاً حروف هایی که از جنس فلز یا اجسام سخت هستند با ابزار مختلف دستی و حروف های پلاستیکی یا شیشه ای را با حرارت میتوان حالت داد. حروف برجسته چلنیوم با توجه به اینکه از جنس فلز نرم بوده میتوان با کمترین امکانات ساخت. ابزار لازم نیز بسته به تجربه استاد کار دارد که  از چه نوع ابزاری استفاده شود. در چند سال اخیر دستگاههای مختلف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وارد کشورمان شده که میتوانند لبه چلنیوم را طیق طرح و اندازه حروف برش، تیغ و مختصر حالت میدهند.

ساخت تابلو چلنیوم

برای ساخت هر نوع حروفی در ابتدا به یک میز کار نیاز داریم. جنس روی میز را میتوان فلزی یا چوبی انتخاب کرد که بستگی به شیوه کار کردن و عادت حروف ساز دارد و هیچ تاثیری در کیفیت یا… ندارد. برای استفاده از میز فلزی نیاز به آهنرباهای قوی بعنوان تکیه گاه و نیاز است.این نوع آهنربا ها به شکل استوانه ای مباشند و بطور موقت  پلکسی را بین لبه چلنیوم نگه میدارد.

در اینجا فرض بر این میگیریم که میز کار ما چوبی است. در کار کردن با میز چوبی نیاز به آهن ربا نیست و به جای این کار از لوله هلی باریک استوانه ای استفاده میشود. میله های استوانه ای بواسطه سوراخ هایی که قبلاً روی میز کار ایجاد شده اند وظیفه ثابت نگه داشتن پلکسی و لبه چلنیوم را دارند.

<yoastmark class=

وسایل مورد نیاز ساخت تابلو چلنیوم

  • قیچی آهن بر ( برای برش لبه چلنیوم )
  • متر نواری ( برای اندازه گیری حروف و همینطور لبه )
  • تیغ فویل بر ( شیار کشیدن به قسمت های زاویه دار برای خم شدن صاف لبه )
  • استوانه در اندازه های مختلف ( حالت دادن به قسمتهای قوس دار حروف )
  • سوهان ( شیار زدن به لبه چلنیوم )
  • و…

وسایل مورد نیاز <yoastmark class=

ساخت تابلو چلنیوم –  ابتدا قبل از هر چیز طرح مورد نظر را در نرم افزار کورل دراو طراحی نموده و ویرایش های لازم برای ساخت را انجام میدهیم بعد فایل نهایی را را با دستگاه برش لیزر، برش میزنیم. سالهای قبل چون دستگاه برش لیزر نبود از اره مویی برای برش استفاده میشد این کار بصورت دستی انجام میشد و زمان زیادی میبرد تا برش ها آماده شود.

در مرحله بعد کلمه مورد نظر را اندازه گرفته و چند سانت بیشتر لبه چلنیوم را برش میزنیم، زوایا و قوسهای کلمه را از روی پلکسی اندازه گرفته و بر روی لبه علامت میزنیم. بعد از علامت زدن قسمتهای زاویه دار تیز را با سوهان و کنشکاف، شیار زده و قسمتهای منحنی را قوس میدهیم.

در انتها با استفاده از لوله های بازیک نکهدارنده چلنیوم را دور پلکسی حروف قفل کرده بعد از اطمینان از اینکه فاصله یا درزی نداشته باشد با چسب مخصوص چسب 123 میچسبایم.

<yoastmark class=

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکستابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.