طراحی تابلو لایت باکس کریستالی

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو لایت باکس کریستالی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت لایت باکس-طرح لایت باکس-تابلو کریستال-لایت باکس آرایشی-لایت باکس فریم لس-لایت باکس گرد-قیمت اسکرولینگ لایت باکس-مرکز فروش لایت باکس که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت لایت باکس-طرح لایت باکس-تابلو کریستال-لایت باکس آرایشی-لایت باکس فریم لس-لایت باکس گرد-قیمت اسکرولینگ لایت باکس-مرکز فروش لایت باکس خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو لایت باکس کریستالی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو لایت باکس کریستالی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لایت باکس-طرح لایت باکس-تابلو کریستال-لایت باکس آرایشی-لایت باکس فریم لس-لایت باکس گرد-قیمت اسکرولینگ لایت باکس-مرکز فروش لایت باکس با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو لایت باکس کریستالی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

لایت باکس کریستال زیباترین نوع لایت باکس برای محیط های داخلی میباشد. ضخامت کم، نور حاشیه منعکس شده و کیفیت چاپ فوق العاده لایت باکس کریستال زیبایی خاصی به این نوع لایت باکس بخشیده است.

ساختارلایت باکس کریستال :

لایت باکس کریستال متشکل از پلکسی گلاس 2 میلی متر ضفحه فوقانی ، چاب با کیفیت بک لیت، پلکسی گلاس 8 میلی متر  و صفحه منعکس کننده میباشد که از طریق فیکسچر های اتصال به راحتی قابل نصب خواهد بود.

تعویض تصویر :

1) فیکسچر های اتصال را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شوند.

2) لایه 2 میلی متر فوقانی را بردارید.

3) چاپ قبلی را برداشته و چاپ جدید را قرار دهید.

4) لایه 2 میل فوقانی را قرار دهید.

5) فیکسچر ها را در جهت عقربه های ساعت محکم کنید

لایت باکس های کریستال معمولا به شکل مستطیل تولید میگردند ولی امکان تولید لایت باکس کریستال در در اشکال دایره و لوزی و 6 ظلعی و … نیز بر  حسب نیاز  در شرایط خاص امکان پذیر میباشد.

ابعاد قابل سفارش لایت باکس کریستال

لایت باکس کریستال از اندازه 30 در 40 سانتی متر به عنوان کوچکترین سایز تا ابعاد 120 در 180 سانتی متر به عنوان بزرگترین سایز ساخته میشوند. برای دستیابی به قیمت های مناسب سایز های استانداردی برای این نوع لایت باکس در نظر گرفته شده است هر چند امکان ساخت لایت باکس کریستال در ابعاد سفارشی با دقت میلی متر وجود دارد و بسته به شرایط نصب میتوانید از این امکان بهره مند شوید.

قیمت لایت باکس کریستال

قیمت لایت باکس کریستال بستگی به ابعاد لایت باکس دارد، همچنین مشاهده شده متاسفانه بعضی از همکاران برای کاستن قیمت از پلکسی ایرانی یا پلکسی با ضخامت های کمتر استفاده مینمایند که باعث افت نور و یکنواخت نبودن آن میشود و امکان آسییب دیدن تابلو و شکنندگی آن به شدت افزایش می یابد.

در بعضی از نمونه ها ابزار دور کار که باعث میشود هاله نور سفید رنگی دورلایت باکس تشکیل شود وجود ندارد. همچنین نوع و میزان آمپر دهی ترانس مورد استفاده میبایست برای هر سایزکافی باشد.

تابلو ژیوار در تولید این لایت باکس فقط از پلکسی های 8 میل و 2 میل ساخت تایوان استفاده مینماید. همچنین کیفیت این محصول از نظر نور دهی و نوع و توان ترانس مورد نیاز تابلو تضمین میگردد.

طریقه نصب لایت باکس کریستال

نصب لایت باکس کریستال به صورت دیواری، آویز و یا استند امکان پذیر است.

  • نصب دیواری : ابتدا برای نصب برای پیدا کردن جای پیچ های پایه میتوانید از ورق 2 میل روی لایت باکس کمک بگیرید. آن را روی دیوار قرار داده و جای سوراخ ها را علامت بزنید. سپس با باز کردن فیکسچر ها از داخل هر فیکسچر به محلی که علامت گذاری شده پایه را پیچ کنید.
  • در پایین ترین سطح پلکسی 8 میل سپس چاپ بک لیت و پلکسی دومیل روی آن قرار میگیرد این مجموعه را بر روی دیوار روی پایه ها قرار دهید و قسمت فوقانی پایه ها را با دست محکم کنید. حال ترانس را به لایت باکس متصل نمایید.
  • نصب به صورت آویز :در صورتی که میخواهید لایت باکس را به صورت آویز نصب نمایید نیاز به یراق آلات نصب آویز دارید. که شامل دو عدد نگهدارنده سقفی و 4 عدد نگهدارنده لایت باکس همراه با دو لوله یا مفتول فلزی میباشد.
  • ایتدا کافیست نگهدارنده های سقفی را با آچار آلن باز کنید و لقمه داخل آن را به سقف پیچ کنید سپس مفتول را به نگهدارنده های سقفی محکم کنید و مفتول را از نگهدارنده لایت باکس عبور داده و پیچ ها را محکم نمایید.

مشخصات فنی  لایت باکس کریستال :

  • جنس ورق: پلکسی گلاس تایوان
  • ضخامت لایت باکس : 1 سانتی متر
  • کوچکترین سایز : 30 در 40 سانتی متر
  • بزرگترین سایز : 120 در 180 سانتی متر
  • ابعاد پایه های اتصال : 19-30 میلی متر
  • نوع چاپ : بک لیت
  • ولتاژ کاری : 12 ولت مستقیم

قابلیت نصب بر روی انواع سطوح از قبیل دیوار، چوب، سنگ و .. و همچنین به صورت آویز از سقف

مزایای استفاده از لایت باکس کریستالی :

  • مصرف برق بسیار کم
  • سبک و قابل حمل بودن لایت باکس
  • نحوه تعویض چاپ لایت باکس به صورت بسیار ساده و آسان
  • ظریف بودن لایت باکس و ضخامت بسیار کم لایت باکس
  • کیفیت بالا در ساخت و تولید لایت باکس
  • کیفیت بالا در چاپ بک لایت
  • مقرون به صرفه بودن لایت باکس
  • نصب لایت باکس به صورت آسان
تابلو کریستال-لایت باکس آرایشی
تابلو کریستال-لایت باکس آرایشی

خریداران میتوانند تابلو های لایت باکس را با قیمتی مناسب با در نظر گرفتن بهترین کیفیت و زیبایی در تبلیغات کسب و کار از تابلو ژیوار تهیه کنند.

قیمت لایت باکس

  • قیمت لایت باکس برای فضای داخلی
  • Light Box برای فضای خارجی

معمولا لایت باکس های فضای خارجی با ضخامتهای ۷ و ۱۳ سانتیمتر عرضه می شوند. این Light Box ها برای محیط باز و بیشتر برای مصارف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. بدنه آن ها معمولا از ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم یا ورق کامپوزیت ساخته می شود و با توجه به مصرف آنها نوع چاپ شان نیز می‌تواند فلکسی فیس، پی وی سی، بک لایت و پارچه مخصوص لایت باکس باشد.

تابلوهای لایت باکس فضای داخل هم به نسبت دارای ضخامت های متفاوتی هستند، اما ضخامتشان کمتر از مدل های های فضای خارج است. و معمولاً بین ۱۸ میلیمتر تا 7 سانتی متر قطر دارند. از این Light Box ها معمولاً برای معرفی محصولات یا خدمات شرکت ها، برای منوی رستوران ها، مصارف تبلیغی و حتی جهت دکوراسیون نیز استفاده می شود.

این تابلوها به سبب اینکه با یک طرح خوب باعث توجه و جذب مشتریان می‌شوند می‌توانند در تبلیغات محصولات و کسب و کارها بسیار کارآمد باشند و فروش محصولات را افزایش دهند. پیشرفت تکنولوژی این روزها در صنایع تبلیغات هم بسیار تاثیرگذار بوده است. تکنیک‌های جدید نورپردازی در لایت باکس تبلیغاتی باعث جذابیت بیشتر و استفاده بیشتر از آن شده است.

از مزایای خرید لایت باکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی
  • استفاده از Smd در روشنایی
  • وزن سبک سازه نسبت به سایر تابلوهای دارای روشنایی
  • تعویض طرح سریع و راحت.

تابلو لایت باکس ارایشی چه ویژگی هایی دارد؟! تابلو ژیوار با تولید لایت باکس های آرایشی کمک شایانی به فعالان این حرفه میکند.

لایت باکس آرایشی

نور مناسب در هنگام آرایش کمک بسیار زیادی به زیبایی و ظرافت آرایش می دهد. آینه رینگ لایت با قابلیت محفظه نگهداری لوازم آرایش علاوه بر زیبایی به اتاق شما کمک بسیار زیادی در نگهداری و زیبایی آرایش بانوان خواهد کرد.

این رینگ لایت با قابلیت باطری بکاپ و شارژ بوسیله کابل USb حتی در هنگام نبود برق نیز کمک بسیار زیادی به شما خواهد نمود. شما میتوانید بوسیله یک پاور بانک از این محصول بصورت پورتابل نیز استفاده نمایید تا علاوه بر استفاده از باطری داخلی در صورت نیاز به استفاده بیشتر بوسیله پاور بانک خود از این محصول در مدت زمان بیشتری استفاده نمایید. این محصول دارای 3 کشو و یک محفظه مخفی پشت آینه برای نگهداری لوازم آرایش، انگشتر و دیگر لوازم می باشد.

  • نظم دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی
  • آینه آرایشی با کیفیت به همراه حلقه ی نورانی
  • قابل شستشو
  • چرخش ۳۶۰درجه ی اینه ای
  • دارای یک فضای بزرگ و سه کشوی جداگونه
  • دکمه ی لمسی کم و زیاد کردن نور
  • تولید شده از مواد درجه ی ABS

تابلو سازی ژیوار با تولید لایت باکس های فریم لس در ابعاد سفارشی در زیباسازی تبلیغات کسب و کار مشتریان همراهشان خواهد بود.

لایت باکس فریم لس

لایت باکس های فریم لس از نظر ظاهری تفاوت زیادی با لایت باکس های قدیمی دارند. این لایت باکس ها جهت دستیابی به حداقل فریم طراحی گردیده اند به گونه ای که تصویر کاملا به گوشه های قاب متصل میشود. چاپ تصاویر در  لایت باکس فریم لس بر روی پارچه های مخصوص چاپ بک لیت انجام میپذیرد و امکان تعویض تصویر در چند دقیقه امکان پذیر میباشد.

لایت باکس های فریم لس در ابعاد سفارشی قابل طراحی و ساخت میباشند. اگر چه سایز های بزرگتر ظاهری جذاب تر خواهند داشت. پروفیل های آلومینیومی لایت باکس فریم لس در ابعاد 6 متر طول تولید شده است. همچنین ضخامت این لایت باکس ها 7.5 سانتی متر یکطرفه و 12 سانتی متر دوطرفه میباشند و امکان استفاده از لایت باکس های فریم لس به عنوان استند ، دیواری و یا آویز از سقف وجود دارد.

لایت باکس پارچه ای (تکس تایل )فریم لس یک طرفه:

ضخامت لایت باکس های پارچه ای یکطرفه 7 سانتیمتر از جنس آلومینیوم است، امکان ساخت در ابعاد ماکزیمم 200 سانتیمترعرض و طول 600 سانتیمتر وجود دارد و امکان ساخت به صورت سفارشی در ابعاد دلخواه نیز وجود خواهد داشت. لایت باکس پارچه ای یکطرفه از نمای روبرو حاشیه ندارند.

در تولید لایت باکس پارچه ای چاپ بر روی نوعی پارچه که قابلیت عبور نور و مقاوم در شرایط جوی است انجام میپذیرد. این نوع ضد آب و ضد خش میباشد و با دستگاه های پیشرفته چاپ یووی انجام میشود.

در لبه های بدنه آلومینیومی لایت باکس شیاری مخصوص تعبیه و طراحی شده که توسط نوارهای سیلیکونی دوخته شده در اطراف پارچه چاپ شده در شیار قرار می گیرند.برای تعویض چاپ براحتی میتوانید چاپ مجدد دوخته شده را با چاپ قبلی جایگزین نمایید. تعویض تصویر ضمن راحتی نیاز به تخصص خاصی ندارد.

لایت باکس گرد چه مزایایی دارد و این تابلو در چه کسب و کارهایی کاربرد دارد؟!

لایت باکس گرد

لایت باکس گردان

لایت باکس گردان توسط موتور وگیربکس به چرخش در می آید و با ایجاد قابلیت دید 360 درجه امکان بی توجهی از سوی مخاطب را از ایشان سلب مینماید. امکان تولید برای فضای داخلی و خارجی در هر ابعاد و هر شکلی وجود دارد. به هنگام سفارش لایت باکس و با عنایت به مورد مصرف و میزان متون مندرج در آن و ارتفاع نصب میتوانید بفرمایید، سرعت چرخش تابلو چند دور در دقیقه باشد برای رسیدن به اهداف مورد نظر مناسب است.

کاربرد تابلو لایت باکس گردان

  • تابلو لایت باکس در تابلوهای سردر مغازه، تابلو نمایندگی و…
  • تابلو لایت باکس تبلیغاتی به منظور تبلیغات در فروشگاه ها، مراکز تجاری، فضاهای عمومی، ترمینال ها، متروها، نمایشگاه ها و…
  • تابلو لایت باکس برای تابلوشناسایی مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فرودگاه ها، آژانس های مسافرتی و…
  • تابلو لایت باکس برای معرفی محصول در فروشگاه ها، داروخانه ها، دفاتر فروش و…
  • تابلو لایت باکس برای معرفی خدمات در مجموعه های ورزشی، آموزشی، کلینیک ها و…

مزایای استفاده از لایت باکس گردان

دید 360 درجه، مصرف برق بسیار کم، سبک و قابل حمل، ظرافت در طراحی، کیفیت بالای لایت باکس در ساخت و کلاج اتومات، کیفیت بالا در چاپ بک لایت، مقرون به صرفه بودن لایت باکس، نصب  آسان، تنوع در مدل ها و اشکال مختلف لایت باکس گردان، کنترل از راه دور

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.