طراحی و اجرای تابلو چلنیوم کریستالی

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو چلنیوم کریستالی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات فروش کریستال تابلو چلنیوم-فروش کریستال چلنیوم-تابلو چلنیوم طلایی-قیمت تابلو چلنیوم الماسی-چلنیوم پانچی-تابلو چلنیوم قیمت-سفارش تابلو چلنیوم-تابلو گل کریستال که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع فروش کریستال تابلو چلنیوم-فروش کریستال چلنیوم-تابلو چلنیوم طلایی-قیمت تابلو چلنیوم الماسی-چلنیوم پانچی-تابلو چلنیوم قیمت-سفارش تابلو چلنیوم-تابلو گل کریستال خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تابلو چلنیوم را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع تابلو چلنیوم کریستالی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش کریستال تابلو چلنیوم-فروش کریستال چلنیوم-تابلو چلنیوم طلایی-قیمت تابلو چلنیوم الماسی-چلنیوم پانچی-تابلو چلنیوم قیمت-سفارش تابلو چلنیوم-تابلو گل کریستال با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از تابلو چلنیوم کریستالی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

هرچقدر تابلو تبلیغاتی درخشنده‌تر باشد افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند. متریال‌هایی که به صورت شیشه‌ای هستند باعث شکست نور می‌شود و همین مورد باعث درخشندگی و زیبایی بیشتر تابلو خواهد شد.

خلاقیت و نوآوری از اصول تاثیر گذار در تبلیغات است. برای موفقیت در کسب و کار باید از تبلیغات گسترده استفاده شود. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی استفاده از تابلو تبلیغاتی است. در واقع تابلو تبلیغاتی از ابزارهای تبلیغات محیطی است. با توجه به گسترش روز افزون علم و دانش و تجهزات، طراحان متخصص و آموزش دیده، تابلوهای تبلیغاتی جدیدتر و منحصر به فردتر ارائه می‌دهند.

به طور مثال تابلو چلنیوم یکی از زیباترین تابلو تبلیغاتی است که در ابتدا فقط در مدل تابلو چلنیوم ساده در سطح بازار ارائه شد اما پس از مدتی با توجه به ایده‌های خلاقانه طراحان، مدل‌های جدیدی مانند تابلو چلنیوم پانچی و …. نیز تولید شد. تابلو چلنیوم از جنس آلومینیوم ساخته شده است که ضد خش و با دوام است که همین ویژگی باعث شده در مقابل شرایط محیطی و آب و هوایی مقاوم باشد.

برای ساخت تابلو چلنیوم کریستال از دانه‌های کریستالی و ورق پلکسی گلاس شفاف و ورقه‌های پلاستیک آکرولیک استفاده می‌شود. در واقع حروف کریستالی فقط از ورق پلکسی تخت استفاده نمی‌شود.

بلکه قطعات کوچک بلوری شکل از جنس آکرولیک ساخته می‌شوند و روی ورق پلکسی شفاف پاچیده شده و با چسب مخصوص می‌چسبانند. نوری که توسط SMD تولید می‌شود هنگام عبور از قطعات کریستال شکسته می‌شود و در چند جهت پخش می‌شود. این اتفاق موجب جلوه‌ی چندین برابری تابلو چنلیوم کریستالی می‌شود.

آشنایی با تابلو چلنیوم کریستال

تابلوهای چلنیوم کریستال از دسته تابلو برجسته حروف چلنیوم هستند، در واقع کریستال نام دیگر تابلو چلنیوم الماسی یا ستاره‌ ای است. این مدل تابلوها به علت درخشندگی زیبا و الماسی مانند خود این نام ها را به خود گرفته اند که حروف روی نوار چلنیوم پانچ می شود و با نور نقطه ای زیبایی چشم نوازی به آنها می دهد.

نکات طراحی تابلو چلنیوم کریستالی

با توجه به اینکه طراحی تابلو چلنیوم کریستالی بسیار مهم و حائز اهمیت است در ادامه نکاتی در مورد طراحی تابلو ارائه شده است. موارد مهم در طراحی تابلو چلنیوم کریستال عبارتند از:

  • انتخاب رنگ متناسب تابلو چلنیوم: رنگ‌های استفاده شده در طراحی تابلو باید متناسب با کسب و کار باشند و با هم هم خوانی داشته باشد.
  • مرغوبیت جنس تابلو چلنیوم: جنس مواد استفاده شده هرچقدر مرغوب تر باشد هم از لحاظ زیبایی و از از لحاظ ماندگاری مناسب‌تر است.
  • مکان نصب تابلو چلنیوم: نصب تابلوی تبلیغاتی باید در جایگاه مناسب و درست باشد. تابلویی که برای کسب و کار انتخاب میکنیم، این امکان را دارد که در محلی نصب شود که قابل دید باشد و در زاویه مناسب از همه طرف قابل رویت باشد.
  • متن متناسب تابلو چلنیوم: متن استفاده شده باید در عین حال که کوتاه باشد مفهوم را هم برساند و از طرف دیگر هم جذابیت داشته باشد برای مخاطبان
  • سایز مناسب تابلو چلنیوم: سایز تابلو تبلیغاتی نباید خیلی بزرگ باشد به حدی که چشم را اذیت کند و نه خیلی کوچک باشد به گونه‌ای که درست دیده نشود.

قیمت تابلو چلنیوم کریستال

همانور که گفتیم یکی از مهم ترین موارد برای مشتریان جهت سفارش و خرید  تابلوی تبلیغاتی قیمت ساخت تابلوی تبلیغاتی است. افراد تمایل دارند که بتوانند باقیمت مناسب تابلوی تبلیغاتی با کیفیت سفارش دهند.

تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و بر این اساس قیمت‌ها متفاوت است که با توجه به میزان بودجه و سلیقه و درخواست مشتری، این تابلوها ساخته و نصب می‌شوند. هر تابلوی تبلیغاتی اجزای مختلفی دارد مانند: زیرکار، رویه، بدنه، حروف برجسته، نورپردازی و رنگ کاری و دیگر مراحل اجرایی  که در هر مرحله قیمت بر اساس کیفیت و ابعاد متفاوت است. بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت در خصوص ساخت تابلو تبلیغاتی در نظر گرفت.

ساخت و کیفیت تابلو چلنیوم کریستال

لبه پانچی این مدل طراحی جدیدی از برند آلومینیوم می باشد و عمق این لبه به 9 سانتیمتر رسیده است.  تفاوت این لبه با لبه های قبلی وجود یک لایه پلکسی گلس روی آن می باشد که از ورود آب باران، برف، گرد و غبار و نفوذ هر شی خارجی به داخل تابلو چلنیوم کریستالی جلوگیری می کند.

نوردهی این مدل بسیار زیبا و منحصر به فرد است و از لحاظ تبلیغاتی جلب توجه بسیار بالا و در عین حال زیبا و ساده ای را برای مخاطبان داراست. برای نوردهی از لامپ ها smd بلوکی استفاده شده است. این مدل لامپ ها محصولی با کیفیت از کشور کره جنوبی است

فروش کریستال تابلو چلنیوم-فروش کریستال چلنیوم
فروش کریستال تابلو چلنیوم-فروش کریستال چلنیوم

تابلو ژیوار با به کارگیری دستگاهی پیشرفته در ساخت و با احتساب قیمتی مناسب کمک شایانی به شما در تبلیغاتی منحصر به فرد میکند.

قیمت تابلو چلنیوم کریستالی با توجه به نوع متریال ها و متر محیط حروف برجسته همچون نوع پلکسی گلاس، نوع زیرساز، نوع لامپ ها، تایمر، دستگاه خنک کننده و دیگر موارد مازاد سنجیده می شود. استفاده از پلکسی دوبل برای ساخت تابلو چلنیوم کریستالی رینگی و یا تابلو چلنیوم کریستالی دوبل سبب افزایش قیمت تابلو چلنیوم کریستالی می شود.

قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن سه فاکتور تعیین می گردد:

  • متراژ محیطی
  • قطر قلم
  • پیچیدگی و سادگی طراحی تابلو با توجه به طرح می تواند متریال بر باشد. مقدار متریال لازم جهت ساخت حروف چلنیوم به نوع طرح وابسته بوده و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش خواهد یافت.

در ضمن آپشن هایی که با انتخاب آنها، در افزایش قیمت تابلو چلنیوم موثر بوده و در هنگام سفارش میبایست به آن توجه نمود عبارتند از:

  • نوراندریک
  • پانچ رویه حروف پلکسی
  • پانچ لبه یا رول چلنیوم
  • نور RGB
  • پلکسی دوبل
  • پلکسی آیینه ای

به ازای هرسانت افزایش قطر قلم از مقدار نرمال (5cm الی 12cm ) معمولا سه هزار تومان به مبلغ کل اضافه می گردد.

همانطور که می دانید چلنیوم ستاره ای یا الماسی همان حروف چلنیوم است. با این تفاوت که سطح روی کار توسط دستگاه لیزر پانچ می شود و زمان قابل توجهی صرف این موضوع میشود به همین دلیل چنلیوم ستاره دار نسبت به چنلیوم معمولی قیمت بالاتری دارد.

شما میتوانید به مراجعه با کارگاه تابلوسازی ژیوار و مشورت با سارندگان این محصول، تابلوی خود را با توجه به روانشناسی حاکم در تبلیغات، نوع کسب و کار خود و ساختمان محل کسب سفارش دهید.

نحوه سفارش تابلو چلنیوم کریستالی : ابتدا به کارگاه تابلوسازی مراجعه نموده و تابلو مدنظر خود را سفارش می دهید جهت تعیین قیمت، تابلوساز پس از اندازه گیری ابعاد تابلو، با استفاده از نرم افزارها، تابلو را طراحی کرده و سپس قیمت تابلو چلنیوم کریستالی را به مشتری اعلام می کند و در صورت توافق اقدام به ساخت تابلو چلنیوم کریستالی می شود.

طراحی تابلو چلنیوم کریستالی : اگر تمایل دارید طراحی تابلو چلنیوم کریستالی شما به نحو احسن انجام پذیرد می بایست موارد زیر را در نظر بگیرید :

با توجه به صنفی که در آن فعالیت دارید می توانید با توجه به روانشناسی رنگ در تبلیغات، از رنگ های زیبایی که بتواند نظر مخاطبان بیشتری را جذب کند برای ساخت تابلو بهره ببرید.

در طراحی تابلو چلنیوم کریستالی می بایست به نوع حروف برجسته، فونت، ضخامت حروف، آرم یا لوگو و دیگر المان ها و نشانه های مدنظر خود در تابلو تبلیغاتی، تمرکز کافی داشته باشید و هر یک را در موقعیت مناسبی از تابلو جای دهید.

با توجه به نوع صنف و کسب و کار خود و همچنین نمای ساختمان محل کسب خود می توانید از متریال هایی همچون سنگ، شیشه، چوب ترموود و ورق کامپوزیت استفاده کنید. سعی کنید از متریالی بهره ببرید که بهترین جلوه را برای مکان کسب شما

تابلو چلنیوم کریستال طلایی از پلکسی گلس طلایی رنگ بهره برده می شود و در بین دیگر محصولات این شرکت از محبوبیت ویژه ای به دلیل زیبایی و جلوه ی براقی که دارد برخوردار است.

انواع تابلو چلنیوم کریستالی

تابلو چلنیوم کریستال طلایی : در ساخت این تابلو از پلکسی گلس طلایی رنگ بهره برده می شود که بیشترین کاربرد را در ساخت تابلو چلنیوم دارد. رنگ طلایی جلوه براق تر و زیباتری برای تابلو چلنیوم کریستالی به ارمغان می آورد و همچون طلا می درخشد.

تابلو چلنیوم کریستال لترمکس

تابلو چلنیوم لترمکس، تابلویی است که در ساخت آن سطحی به شکل شیشه با ضخامت یک سانتیمتر بر روی لبه چلنیوم ایجاد می شود و نور از کناره لبه های حروف برجسته کریستالی هم به چشم ساطع شده و جلوه تابلو را دوچندان می کند.

تابلو چلنیوم کریستال نور اندریک :

در ساخت این تابلو، تابلوساز بین حروف برجسته چلنیوم کریستالی و زمینه تابلو فضایی یک سانتی متری جهت جایگزین نمودن لامپ های اس ام دی در نظر می گیرد که جاسازی این لامپ ها سبب می شود در هنگام روشن شدن تابلو، نور علاوه بر رویه حروف برجسته کریستال، از بخش زیرین حروف نیز بر روی زمینه تابلو، تابانده شود و علاوه بر رویه حروف برجسته کریستالی، زمینه تابلو نیز درخشان شود.

تابلو چلنیوم کریستال لبه پانچ :

در ساخت تابلو چلنیوم کریستال لبه پانچ، تابلوساز لبه های حروف برجسته را با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ به صورت ردیفی و یا زیگزالی سوراخ می کند که در هنگام سوراخ کاری می بایست به قطر پانچ، تراکم پانچ و قطر لبه پانچ اهمیت زیادی قائل شد تا لامپ ها از قسمت های پانچ شده دیده نشوند و جذابیت تابلو را زیر سوال نبرند. با سفارش تابلو چلنیوم کریستالی پانچی می توانید برای تابلوی تبلیغاتی خود جلوه جذابتری به ارمغان بیاورید.

تابلو چلنیوم کریستال لبه رینگی :

برای اینکه یک تابلو رینگی ساخته شود، برای ساخت لبه های حروف که به صورت رینگی برش داده می شود از متریال هایی نظیر استیل و پلکسی گلس بهره می برند و می توان لبه های حروف برجسته رینگی را به صورت استیل با رینگ استیل، استیل با رینگ پلکسی گلس، پلکسی گلس با رینگ استیل، پلکسی گلس با رینگ پلکسی گلس و چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس به نمایش گذاشت تا نور از این لبه ها چشم نوازی کند و زیبایی هر چه بیشتر را برای تابلو سفارشی شما به ارمغان بیاورد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکستابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.