فروش انواع تابلو کامپوزیت

مجموعه عظیم تابلو ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تابلو کامپوزیت را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تابلوسازی تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع تابلو کامپوزیت سفید – ساخت تابلو کامپوزیت – تابلو کامپوزیت مشکی – نمونه تابلوهای کامپوزیت – تابلو کامپوزیت چیست – تابلو کامپوزیت طرح چوب – تابلو کامپوزیت برق – تابلو کامپوزیت طلایی تخصص مجموعه بزرگ تابلو ژیوار می باشد.

تابلو ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه انواع تابلو تبلیغاتی و به طور خاص متنوع ترین تابلو کامپوزیت سفید – ساخت تابلو کامپوزیت – تابلو کامپوزیت مشکی – نمونه تابلوهای کامپوزیت – تابلو کامپوزیت چیست – تابلو کامپوزیت طرح چوب – تابلو کامپوزیت برق – تابلو کامپوزیت طلایی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.

مجموعه عظیم تابلو ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع تابلو کامپوزیت سفید – ساخت تابلو کامپوزیت – تابلو کامپوزیت مشکی – نمونه تابلوهای کامپوزیت – تابلو کامپوزیت چیست – تابلو کامپوزیت طرح چوب – تابلو کامپوزیت برق – تابلو کامپوزیت طلایی با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع تابلو کامپوزیت را در مجموعه تابلو ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

برای انکه خرید خوبی داشته باشید باید بدانید تابلو کامپوزیت چیست و چه ویژگی هایی دارد تا بتوانید مناسبتترین تابلو را برای کسب و کار خود تهیه کنید.

تابلو های کامپوزیت به صورت ساده یا ترکیبی از رنگ ها و متریال های مختلف ساخته می شود. در این مقاله به ویژگی ها و کاربردهای تابلو کامپوزیت پرداخته شده است سعی شده تا به موضوع تابلو کامپوزیت چیست پرداخته شود.

کامپوزیت به معنای مخلوط ترکیب شده است. برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از متریال کامپوزیت است. استفاده از انواع تابلوهای کامپوزیت به علت مزیت های منحصر به فردش، بین مشاغل مختلف جایگاه ویژه ای دارد. از تابلوهای کامپوزیت برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی داخلی، خارجی و تابلوهای راهنمایی استفاده می شود.

از ورق های فلزی، آلومینیوم نازک، چسب، پلی اتیلین و مواد مقاوم دیگر برای ساخت ورق های کامپوزیت استفاده می شود. برای مقاومت تابلو کامپوزیت در برابر شرایط جوی، در سطح خارجی کامپوزیت از رزین PVDF استفاده می کنند.

لازم به ذکر است استفاده از ورق های زیاد در ساخت کامپوزیت، باعث ضخیمی ورق کامپوزیت نمی شود. وررق ها با فشار زیاد به یکدیگر می چسبند. در ساخت ورق های کامپوزیتی از ورق های اپل، آلکوباند، آلومکس، آلوباند نیز استفاده می شود. هرکدام از این ورق ها با خصوصیات منحصربه فرد خود، کیفیت تابلو کامپوزیت را بالا می برند. در ادامه ویژگی های تابلو کامپوزیت را ذکر می کنیم:

• تابلوی کامپوزیت بر سر درب مغازها آسان نصب می شود.
• تابلوهای کامپوزیت هزینه ساخت کم و تنوع زیادی دارند.
• تابلوهای کامپوزیت در مقابل رطوبت، نور آفتاب مقاومت بالایی دارند.
• تابلوهای کامپوزیت اکسیداسیون نمی شوند. (زنگ نمی زنند)
• تابلوهای کامپوزیت در کنار زیبایی و تنوعی که دارند، درخشندگی بالایی نیز دارند.
• تابلوهای کامپوزیت در برابر حرارت و آتش سوزی ایمن هستند.
• تابلوهای کامپوزیت به علت مقاومت شان، عمر بالایی دارند.
• تابلوهای کامپوزیت به نگهداری خاصی نیاز ندارند.
• تابلوهای کامپوزیت را می شود دوباره بازیافت کرد.
• تابلوهای کامپوزیت سطح مسطح و صاف دارند. به علت این ویژگی انواع چاپ های دیجیتال، استیکرها و رنگ آمیزی های متنوع را می شود روی تابلو انجام داد.
• تابلوهای کامپوزیت به علت مقاومت بالایی که دارند به راحتی نمی شکنند.
• تابلوهای کامپوزیت راحت تمیز می شوند و قابل شستشو هستند.

تابلو سفید کامپوزیت یکی از انواع تابلو کامپوزیت است که با بهترین کیفیت در مجموعه تابلو ژیوار تولید می گردد.

تابلو سفید کامپوزیت امروزه به عنوان تبلیغات مدرن، بسیار مورد استفاده قرار گرفته و یکی از رایج ترین روش‌های ساخت تابلوهای تبلیغاتی است. کامپوزیت در لغت به معنای مخلوط مرکب می‌باشد و به صورت ترکیبی از ورق ¬های آماده بوده که از جنس پلی اتیلن و آلومینیوم ساخته شده است. دو ورق آلومینیوم در دو طرف پلی اتیلن قرار گرفته و ورق‌های کامپوزیت ساخته می‌شود. همچنین از مواد دیگری مانند چسب، لایه چسب عایق، لایه رنگ PVDF، لایه رنگ پلی استر و پوشش مناسب از جنس نایلون نیز استفاده می‌شود.

در صنعت خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما و دیگر صنایع، از این متریال بسیار استفاده می‌شود. شغل و صنعت دیگری که ورق‌های کامپوزیت در آن بسیار کاربرد دارد، حرفه تابلو سازی است. در صنعت تابلو سازی، این ورق ها بیشتر به جهت نماسازی سردر مکانهای تجاری استفاده می‌شوند که در اصطلاح به آن تابلو کامپوزیت میگویند.

در واقع برای تعریف اصولی و دقیق از کاربرد آن در ساخت تابلو، میتوان گفت که کامپوزیت برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، به عنوان یک نمای زیر کار بوده و تکمیل کننده تابلو با هر زمینه دلخواهی می‌باشد. بدنه تابلوی کامپوزیت، از ورقهای کامپوزیت ساخته شده و با استفاده از انواع حروف برجسته، پیامهای تبلیغاتی روی تابلو درج می‌شود.

ساخت تابلوی کامپوزیت برای اولین بار به سال 1969 برمی‌گردد که توسط کشور آلمان بهره برداری شد. امروزه یکی از زیباترین و بروزترین تابلوهای تبلیغاتی که برای زیباسازی نما هم استفاده می‌شود، تابلو کامپوزیت است که برای نماهای ساختمان، تابلو سردر مغازه ¬ها و جایگاه های سوخت بسیار کاربرد دارد.

این تابلوها دارای آلیاژ مقاوم، سبک و بادوام بوده و بستر مناسبی برای نصب انواع حروف برجسته می‌باشند. همچنین قابل پیاده سازی در رنگ‌های دلخواه و متفاوت هستند. این تابلو در مقابل اشعه ماورا بنفش و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و دارای خاصیت پاکسازی خودکار در برابر آلودگیهای محیط و گرد و غبار است. به همین علت دائما زیبا و براق جلوه می‌کند و کثیف نمی‌شود. ورق¬های کامپوزیت را می‌توان خیلی راحت به شکل و فرم دلخواه تبدیل کرد. این تابلو قابل شست و شو، ضد زنگ، ضد حریق و عایق حرارت می‌باشد.

تابلو کامپوزیت در اقصی نقاط جهان در دسترس بوده و هزینه نصب و اجرای آن نسبت به متریال¬های دیگر، کمتر است. به این علت که ورق¬های کامپوزیت به صورت آماده هستند، مدت زمان نصب و اجرا این تابلو بسیار کمتر از سایر تابلوها می¬باشد.

با توجه به رنگ مورد نظر و ضخامت ورق ¬ها، قیمت این تابلوها متفاوت بوده و ورق‌های ضخیم¬تر، از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند؛ در نتیجه قیمت ورقهای کامپوزیت ضخیم از ورق‌های کامپوزیت نازک بیشتر می‌باشد.

انواع تابلو کامپوزیت مانند تابلو کامپوزیت طلایی و تابلو کامپوزیت طرح چوب و تابلو کامپوزیت مشکی در تابلو ژیوار با تخفیف استثنایی همراه است.

کامپوزیت یکی از پراستفاده ترین متریال ها جهت ساخت تابلو کامپوزیتی، پس از پی وی سی می باشد که در روزهای اخیر مغازه داران برای زیباسازی هر چه بیشتر، به جای پی وی سی، ورق های کامپوزیت را جهت ساخت زیرسازی تابلو مغازه کامپوزیتی سفارش می دهند.

تابلو کامپوزیت مغازه علاوه بر اینکه به عنوان یک تابلو به معرفی برند تجاری شما در نقطه فروش می پردازد با اجرای نمای کامپوزیت، زیبایی خارق العاده ای را برای مکان کسب شما فراهم می سازد و از نشستن آلایندگی های محیط بر روی تابلو ممانعت به عمل می آورد به همین دلیل ظاهر تابلو همواره تمیز دیده می شود.

ویژگی های فنی تابلو کامپوزیت چیست ؟
در زیرساز تابلو کامپوزیتی از قوطی استفاده می شود که به اصطلاح شاسی کش می گویند
• ورق کامپوزیت بکار رفته در تابلوسازی معمولا دارای ضخامت 4 میلی متر و قطر 0.5 سانتی متری است و سبکی آن باعث شده که طرفداران زیادی بدست آورد.

• هنگام اسمبل کردن ورق های کامپوزیتی از کناره های اچ وی ال جهت محکم سازی بهتر کار استفاده می شود.
کلیه مراحل ساخت تابلو کامپوزیت در تابلو ژیوار از جمله برش ورق کامپوزیت ایجاد شیار بر روی ورق کامپوزیت و دیگر اقدامات بر روی ورق کامپوزیت با دستگاه مربوطه انجام میشود.

استفاده از دستگاههای پیشرفته تاثیر بسزایی در کم شدن پرت کار و در نهایت پایین امدن قیمت تمام شده تابلو کامپوزیت می باشد که این امر هم به نفع مشتری و هم به نفع مجموعه تابلوسازی می باشد و از مزایای دیگر این کار زیبایی و کیفیت بالا تابلو کامپوزیت به دلیل دقت بالا دستگاه در همسان سازی اندازه کلیه شیارهای ایجاد شده بر روی صفحات کامپوزیت جهت نصب و استفاده بعنوان نمای تابلو تبلیغاتی می باشد.

در صنعت تابلوسازی به طور مثال ترکیب دو نوع متریال ورق های کامپوزیت که با ابزار مختلف برش،شیار و خم داده میشود و حروف های برجسته چلنیوم که از ورق هایی با آلیاژ آلمینیوم و همان اسم اختصاری چلنیوم به رنگ استیل و لایه رویی پلکسی گلاس تشکیل شده یک تابلوی تبلیغاتی را تشکیل میدهد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلو ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام انواع تابلو از جمله انواع تابلو کامپوزیت را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.