با کیفیت زیباترین طرحها قیمت تابلو نئون led

با کیفیت زیباترین طرحها قیمت تابلو نئون led

ارزان ترین تابلو نئون آماده led در شرکت تابلو سازی ژیوار ارائه می شود. این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی توانسته قیمت تابلو نئون led را نسبت به دیگر شرکتها کاهش دهد. جهت اطلاع و مقایسه قیمتهای فوق العاده ارزان تابلو سازی ژیوار با یکی از شماره های 02177792267 و یا 09129613802 تماس بگیرید.

تابلو ژیوار طراحی و اجرای انواع تابلو با تخفیف ویژه | تابلو نئون قیمت – قیمت تابلو نئون led – تابلو نئون فلکسی – تابلو نئون چیست – تابلو نئون پلاستیک – تابلو نئون شیشه ای – تابلو نئون مغازه

تخفیفهای متعدد تابلو ژیوار قیمت تابلو نئون led را در حالی کاهش داده که این شرکت از متخصصینی با تجربه و کارکشته جهت اجرای و ساخت تابلو نئون led استفاده می کند.

تابلو نئون پلاستیک لبه پلاستیک یکی از انواع تابلو نئون است. تابلو led یکی از بهترین انواع تابلو تبلیغاتی است که شرکت تابلو سازی ژیوار طراحی و تولید می شود.

یکی از انواع روش های متداول برای ساخت تابلو تبلیغاتی که کاربرد زیادی در صنف تابلوسازی دارد نئون پلاستیک می باشد. نئون پلاستیک همان طور که از نامش پیداست نوعی پلاستیک محسوب می شود، این تابلو قبل از تابلو چلنیوم وارد بازار تابلو سازی شد و به عنوان یک الگو برای ساخت تابلو چلنیوم محسوب می شود. نحوه ساخت و طراحی حروف برجسته و پیاده سازی آنها همانند تابلو چلنیوم می باشد.

با این تفاوت که جنس حروف تابلو نئون پلاستیک لبه پلاستیک از پلکسی گلاس که نوعی پلی کربنات شفاف می باشد ساخته می شود که مشابه شیشه است اما شیشه نیست طلق است و نسبت به شیشه معمولی مقاومت بیشتری دارد.

علاوه بر پلکسی گلاس می توان از سامپکس و ایرلانگ نیز برای ساخت حروف پلاستیکی استفاده نمود اما اگر می خواهید تابلو بادوام و با کیفیتی داشته باشید همان پلکسی را توصیه می کنیم. نور در تابلو نئون پلاستیک هم از سطح حروف و هم از لبه های کناری حروف به چشم برخورد می کند. این در حالی است که قیمت تابلو نئون led ارزانتر است و مصرف برق بسیار کمتری نسبت به تابلو نئون دارد.

انواع تابلو نئون :

به طور کلی دو نوع تابلو نئون داریم :
1) تابلو نئون پلاستیک
2) تابلو نئون شیشه ای
نحوه ساخت تابلو نئون پلاستیک
حروف تابلو نئون پلاستیک از پلکسی ساخته می شود و پلکسی نام جدید برای اصطلاح قدیمی نئون پلاستیک محسوب می شود. در ابتدای کار حروف توسط نرم افزارهایی همچون اتوکد، تری دی مکس یا کرل طراحی می شود و اندازه، فونت و سایر مشخصات آن تعیین می گردد سپس حروف برجسته پلکسی با ضخامت 3 میلیمتر توسط برش لیزر، بریده می شود.

حروف با قرار گرفتن بر روی شعله آتش با کپسول گاز، هوا و نرم کردن پلکسی نواری و چرخاندن دور پلکسی برش داده می شوند و با تزریق چسب کلروفور لبه ها به حروف چسبانده می شود. پس از اینکه حروف آماده شد، بر روی ورق های pvc قرار می گیرد. سپس لامپ های SMD بلوکی برای ایجاد روشنایی تابلو در کنار هم قرار می گیرند، در مرحله آخر سیمهای اضافی به پشت کار منتقل شده و نصب تابلو به اتمام می رسد.

نحوه ساخت تابلو نئون شیشه ای :

تابلوی نئون یکی از قدیمی ترین اما در عین حال پرکاربردترین تابلو های تبلیغاتی می باشد که از دیرباز تا کنون مورد استفاده عموم کسبه و صاحبین مشاغل بوده و هست و به عنوان تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرد.

نئون شیشه ای با استفاده از لامپ های تخلیه گاز شبیه لوله های باریک در پشت ویترین مغازه ها نصب می شود. نحوه کار لامپ های نئون شیشه ای به گونه ای است که پس از اعمال ولتاژ بالا مابین 750 تا 1600 به گاز داخل لامپ، گاز یونیزه شده و با در نظر گرفتن نوع گازی که در داخل لامپ ها پر شده است نورهای رنگی از خود متصاعد می نماید.

در واقع نئون شیشه ای یک نوع شیشه بی رنگ و شفاف است که این شیشه ها به صورت کروی و تو خالی در بازار عرضه می شوند و به صورت های مختلف با مدنظر گرفتن طرح توسط حرارت و فشار هوا خم می شوند.

درابتدای کار که طرح با استفاده از نرم افزار طراحی گردید، طرح مورد نظر بر روی لوله های شیشه ای توسط حرارت پیاده سازی می شود و به شکل حروفی که مشتری می خواهد، در می آید. پس از خم خوردن طرح، لوله ها با گاز نئون پرشده و به دو سر لوله الکترود متصل می شود که با اتصال ولتاژ مناسب به دو سر آن، گاز نئون داخل شیشه نور را منعکس می کند.

جریان مصرفی در داخل لامپهای نئون حاوی ولتاژ بالایی است که این ولتاژ توسط ترانسفورماتور تامین می شود، به همین دلیل نیاز به عایق بندی دارد و برای رعایت عایق بندی سیم های طرف ولتاژ بالای ترانس لامپ نئون را از داخل مقره های چینی که ضریب عایقی بالایی دارند عبور می دهند.

رنگ هایی که تابلو نئون شیشه ای از خود منعکس می کند تماما به گازی که در داخل لوله ها پر شده است بستگی دارد برای مثال اگر لوله ها توسط گاز هیدروژن پر شوند منجر به تولید رنگ صورتی، اگر توسط گاز آرگون پر شوند منجر به تولید رنگ سبز یا آبی و گاز نئون سبب تولید رنگ قرمز می شود.

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص تابلو نئون led کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان و کامل متخصصین تابلو ژیوار استفاده کنید.

تفاوت تابلو چلنیوم و تابلو نئون پلاستیک :

تابلو چلنیوم حاوی لبه هایی از آلیاژ آلومینیوم یا فلز می باشد که براق و انعطاف پذیر است در حالی که نئون پلاستیک حاوی لبه هایی از جنس پلاستیک یا پلکسی گلاس می باشد که برای ساخت سطح روی حروف نیز استفاده می شود.

نور در تابلو چلنیوم فقط از روی سطح حروف متصاعد می شود اما در تابلو نئون پلاستیک نور هم از سطح حروف و هم از قسمت لبه های حروف و از تمام زوایا با چشم برخورد می نماید که سبب ایجاد پراکندگی نور شده و جلوه زیبایی به تابلو تبلیغاتی می بخشد.

نور تابلو چلنیوم از طریق لامپ های LED تامین می شود در حالی که برای روشنایی تابلو نئون پلاستیک از لامپ های SMD بهره می برند. با در نظر گرفتن اجناس کاربردی و نوع کیفیت آنها برای ساخت تابلو تبلیغاتی تعرفه های متفاوتی ارائه می شود اما قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن درخشندگی، متدهای مختلف پیاده سازی، زیبایی خیره کننده، دوام بیشتر، به روز بودن و سایر ویژگی ها، نسبت به قیمت تابلو نئون پلاستیک بالاتر می باشد.

نور تابلو چلنیوم و زیبایی آن فقط از مقابل کار بیشتر نمایان می شود اما وقتی از زوایای کناری به تابلو نگاه می کنیم دیگر آن زیبایی و براقیت را نمی بینیم این در حالی است که از هر زاویه ای به تابلو نئون بنگریم باز هم همان زیبایی و درخشندگی را خواهیم دید.