قیمت ورق کامپوزیت تابلو

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب- مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت برای تابلو- قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ- قیمت ورق کامپوزیت آلوتک- قیمت ورق کامپوزیت آلوباند- قیمت هر متر کامپوزیت- انواع ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوبتابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت برای تابلو- قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ- قیمت ورق کامپوزیت آلوتک- قیمت ورق کامپوزیت آلوباند- قیمت هر متر کامپوزیت- انواع ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب– مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت برای تابلو- قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ- قیمت ورق کامپوزیت آلوتک- قیمت ورق کامپوزیت آلوباند- قیمت هر متر کامپوزیت- انواع ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب در مجموعه تابلوژیوار دارای 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تابلوسازی های سراسر کشور می باشد شما میتواند جهت مشاوره قبل خرید از لیست قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب با 30% تخفیف ارائه شده توسط تابلوژیوار بهره مند شوید

کامپوزیت طرح چوب با دارا بودن رگه هایی بسیار شبیه به چوب و دوامی بسیار بالا به علت استفاده از پوسته آلومینیومی و وجود لایه محافظ ضد آفتاب تا 20 سال و هزینه ای معادل 50% نمای ترمووود به بهترین جایگزین نمای چوبی – ترمووود تبدیل گشته است.

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب تابلوژیوار:

ضخامت ورق، نوع آلیاژ آلومینیومی، نوع لایه رزینی و رنگ آن و نوع مواد به کار برده شده در هسته مرکزی بین لایه ‌ها در قیمت گذاری این محصول تاثیر دارند. بسته به نوع مواد به کار رفته در ساخت کیفیت و کاربری ورق کامپوزیت متفاوت خواهد بود. ارتفاع، حجم، قابلیت فشردگی، مقاومت کششی، مقاومت برشی، مقدار برش، مقاومت خمشی، مقدار و میزان خمش و ضد حریق بودن مواد همگی بسته به کیفیت مورد استفاده در تعیین قیمت ورق کامپوزیت تاثیر به سزایی دارند.

لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان بسته به نوع آلیاژ آلومینیومی به کار برده شده و هسته میانی متفاوت خواهد بود. امروزه برخی از شرکت ها به منظور تولید ورق کامپوزیت ارزان از مواد پلی اتیلین معمولی و حتی بازیافتی استفاده می کنند. ارزان ترین ورق کامپوزیت های موجود در بازار همواره در معرض خطراتی هم چون آتش سوزی قرار دارند.

موارد تعیین کننده در قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب:

با توجه به افزایش شدید قیمت ارز از ابتدای سال ۹۷ تا کنون،لیست قیمت انواع ورق کامپوزیت ارائه شده برای انواع ورق های کامپوزیت کاملا تابع نوسانات ارزی در بازار میباشد. لذا میبایست برای خرید ورق کامپوزیت، روزانه استعلام انجام شود تا از قیمت دقیق ورق کامپوزیت اطمینان حاصل گردد.

موارد تعیین کننده در قیمت کامپوزیت نما: قیمت ورقها با توجه به نوع برند ورق کامپوزیت، ضخامت و خلوص ورق کامپوزیت، رنگ بندی ورق کامپوزیت، ضد حریق بودن یا نبودن ورق کامپوزیت، و انواع خاص ورق کامپوزیت مانند: ضد خش بودن،طرح چوب،طرح سنگ و شاین مشخص میگردد.

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب – لازم به ذکر است در زمان خرید ورق کامپوزیت از موجودی داخل انبارها اطمینان حاصل میشود زیرا تهیه و ترخیص مواد اولیه و کویل آلومینیوم برای تولید ورق کامپوزیت مجدد زمان بر است و در ضمن معمولا ورقهایی که در چند دوره تولید میشوند رنگهای متفاوتی دارند. مساله تغییر رنگ در تولید در زمانهای متفاوت موضوع بسیار مهمی است که باید مد نطر قرار گیرد.

بارها مشاهده شدهکه در زمان کسرس ورق ها، با رنگهای کتفاوتیاز یک کد رنگ مواجه شدیم. در حال حاضر و با توجه به وضعیت مشکل دار واردات ورق کامپوزیت،بیشتر ورقهایی که در بازار نمای کامپوزیت در حال عرضه است و ورقهای کامپوزیت ایرانی است.

البته ورق کامپوزیت ایرانی نیز کاملا تولید داخلی نیست و کویل آلومینیوم آن وارداتی است و فقط سه لایه آلومینیومی ورق کامپوزیت دریک خط تولید،به یکدیگر چسبیده میگردند. کیفیت ورق کامپوزیت ایرانی در حال حاضر قابل اعتماد است به شرطی که میزان خلوص آلومینیوم مورد نطر در تولید ملاحطه گردد.

(قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب) میزان خلوص آلومینیوم ورق کامپوزیت برای نمای خارجی ۰٫۵ و برای نمای داخلی ۰٫۳ میباشد.البته از ورقهای اکونومی و تابلویی نیز در بازار که عرضه میگردد نیز برای نمای خارجی استفاده میکنند.

لیکن پیشنهاد میگردد با توجه به گارانتی کم مدت ترريا،از این ورقها برای موارد کم اهمیت ساختمان استفاه گردد. با توجه به اینکه ورق کامپوزیت در نمای خارجی سالها و در فصول مختلف در معرض تغییرات آب و هوایی است، میبایست میزان آلومینیومی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح سنگینتر باشد.

خصوصیات ورق کامپوزیت طرح چوب:

این ورق کامپوزیت سبک و قابل انعطاف با قابلیت استحکام کششی بالا میباشد.

به جهت زیبایی و تنوع طرح های پانل کامپوزیت چوب نظر بسیاری از معماران و طراحان را جلب کرده است.

این پانل ها زیبایی ظاهری چوب را دارا بوده اما به دلایل زیر استفاده از آنها به چوب در اولویت است:

ورق آلمینیوم کامپوزیت طرح چوب بر خلاف چوب واقعی ضد فرسایش است

این ورق کامپوزیت نما خاصیت ضد پوسیدگی دارد، حال آنکه چوب با گذشت زمان پوسیده میشود.

ورق نمای طرح چوب به جهت جنسی که دارد در برابر حشرات مقاوم میباشد که همه میدانیم که چوب این ویژگی را ندارد.

به جهت ماهیت غیر آلی ای که دارند برخلاف چوب تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار نمیگیرند.

از لحاظ قیمت این نما بسیار مناسب تر از چوب میباشد.

این نوع کامپوزیت نما به طور کل مقاومت و دوام بالاتری نسبت به چوب دارد.

ورق کامپوزیت های طرح چوب طی فرایند پیچیده تکنولوژی رنگ فلور کربن تولید میشوند.

پانل های کامپوزیت آلمینیوم طرح چوب بسیار سبک بوده به همین جهت خاصیت ضد زلزلگی دارند.

رنگ پانل های نمای طرح چوب پس از چند سال دچار تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی نمی شود.

ورق آلمینیوم نمای طرح چوب به جهت دارا بودن زیبایی طبیعی چوب دست طراحان را از جهت طراحی و بازسازی نمای ساختمان ها باز میگذارد.

کامپوزیت های طرح چوب در ابعاد وسیعی قابل تولید هستند.

به جهت شکل ظاهری شان جایگزین مناسبی برای نماهای قدیمی چوب بوده و از این رو طرفدار محیط زیست میباشند.

کامپوزیت آلومینیوم چوب بسیار با کیفیت است.

دارای بیمه نامه 10 ساله و شامل 15 سال گارانتی میباشد.

در صورتی آسیب هر کدام از ورق های طرح چوب نیاز به تعویض کل نما نبوده و این امکان وجود دارد که تنها پانل آسیب دیده را تعویض نمایید.

مراحل نصب و اجرای پانل آلمینیوم کامپوزیت چوب به دلیل شکل و روش های نصبش سریع و بسیار آسان است.

نوعی رزین بر سطح این پانل کامپوزیت وجود دارد که مانع جذب گرد و غبار و آلودگی میشود.

همچنین رزین رنگ این کامپوزیت باعث میشود این ورق نما نیاز به شستشو نداشته باشد.

سطح هموار و یکنواختی رنگ از دیگر ویژگی های این متریال نمای ساختمان میباشد.

همانند دیگر ورق کامپوزیت ها این پانل آلمینیوم کامپوزیت نیز دارای تنوع رنگی است.

به دلیل فضای خالی پشت ورق‌های کامپوزیت چوب دارای خاصیت آکوستیک و عایق صوت میباشد.

وجود لایه پلی اتیلن و آب بندی خاصیت مهم دیگر این نما است.

همچنین از نظر نگهداری نیز بر خلاف سایر مصالح نیازی به عملیات خاصی ندارد.

در پایان توصیه میکنیم کارفرمایان محترمی که بدنبال قیمت مناسب تر و دوام بالاتر از چوب طبیعی میباشند از کامپوزیت طرح چوب استفاده نمایند.

قیمت ورق کامپوزیت طرح چوب– در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.