ورق پی وی سی تابلو سازی

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ورق پی وی سی تابلو سازی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوع ورق پی وی سی تابلو سازی که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوع ورق پی وی سی تابلو سازی خواهیم پرداخت. ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ورق پی وی سی تابلو سازی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و … می باشیم.

مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع ورق پی وی سی تابلو سازی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورق پی وی سی تابلو سازی با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از ورق پی وی سی تابلو سازی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

کاربرد پی وی سی در تابلوسازی

صنعت تابلوسازی جزء صنایعی است که برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی نیاز به استفاده از متریال های زیادی دارد و هر روز هم بر نوع متریال های کاربردی و تنوع تابلوهای تبلیغاتی افزوده می شود.

با پیشرفت هایی که در زمینه تابلوسازی توسط ورود دستگاه های مدرن همچون دستگاه برش لیزری، دستگاه پی وی سی، دستگاه حک، دستگاه چاپ، دستگاه آبکاری و سایر دستگاه ها حاصل شده است تابلوسازان قادر به ساخت تابلو حروف برجسته در اشکال و ابعاد متفاوتی هستند برای همین هم امروزه مشتریان در انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی برای تابلو مغازه، تابلو شرکتی یا تابلو فروشگاهی دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که کدام تابلو را برگزینند.

یکی از متریال هایی که در صنعت تابلوسازی بسیار پرکاربرد است و نقش پررنگی را ایفا می نماید پی وی سی می باشد. پی وی سی اختصار شده کلمات Poly Vinyle Chloride می باشد که پلی وینیل کلراید نام دارد و جزء پلیمرهای ترموپلاست واقع می شود و با توجه به نوع موادی که به آن افزوده می شود می توان انعطاف پذیری یا سختی آن را کمتر یا بیشتر نمود و زمینه استفاده از این ورق را برای کاربردهای متعدد فراهم ساخت.

ورق های پی وی سی نوعی پلاستیک سخت هستند که با ترکیب برخی از مواد روان کننده، نرم و انعطاف پذیر می شوند و در صنایع متعددی همچون ساختمان سازی، دکوراسیون داخلی، چوب و دکوراتیو، تابلوسازی و دیگر موارد بکار می روند. یکی از متریال های پرکاربرد در حوزه تابلوسازی که به عنوان زیرساز و زمینه حروف برجسته مورد استفاده واقع می شود ورق پی وی سی است.

کاربردهای پی وی سی در تابلوسازی :

از پی وی سی در تابلوسازی برای ساخت انواع تابلو حروف برجسته به شرح زیر استفاده می شود :

  • تابلو نئون پلاستیک : این تابلو کاربردهای زیادی در حوزه تابلوسازی دارد و جنس حروف برجسته مندرج در این تابلو از نوع پلاستیک می باشد که حاوی نورپردازی نیز هست و برای زیرساز این تابلو از پی وی سی استفاده می شود اما می توان از متریال های دیگر نظیر چوب ترموود، شیشه و سنگ نیز بهره برد.
  • تابلو برجسته فلزی : همان طور که از نامش عیان است جنس حروف برجسته این تابلو از نوع فلزاتی همچون آهن، مس، آلومینیوم و غیره می باشد که این فلزات قادر به عبور نور از خود نیستند و برای زیرساز این تابلو از پی وی سی بهره برده می شود.
  • تابلو استیل : جنس حروف این تابلو از استیل نگیر و بگیر ساخته می شود که ظاهری براق و زیبا دارد و برای زیرسازی حروف و امکان نصب تابلو از ورق پی وی سی استفاده می شود.
  • تابلو ال ای دی : این تابلو حاوی دو نوع تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان است که برای جاسازی ماژول ها و کابینت تابلو ال ای دی از ورق پی وی سی استفاده می کنند.
  • تابلو راهنما : یکی از پرکاربرترین بخش مورد استفاده از ورق پی وی سی ساخت تابلو راهنما می باشد که حاوی تابلو راهنمای طبقات، تابلو راهنمای سالنی، تابلو خروج اضطراری، تابلو بخش ها، تابلو اسامی و … می باشد.
  • تابلو لایت باکس : تابلو لایت باکس یک نوع جعبه نورانی است که پیام تبلیغاتی بر روی آن درج می شود و از ورق پی وی سی به عنوان زیرساز تابلو استفاده می شود. نمایشگرهای لایت باکس های پی وی سی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امکان ساخت در ابعاد و شکل های متفاوت را دارند. قاب چوبی این تابلو را می توان از نوع ورق های پی وی سی یا ام دی اف ساخت.
  • تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم پرکاربردترین و جذاب ترین تابلوی تبلیغاتی حال حاضر است که انواع متعددی دارد و تابلوساز پس از طراحی و برش حروف و چسباندن لبه های حروف دورپلکسی از ورق های پی وی سی به عنوان پس زمینه تابلو بهره می برد.
  • تابلو وکیوم : یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی مدرن و زیبا که به صورت سه بعدی طراحی می شود تابلو وکیوم است که برای زیرسازی این تابلو هم از ورق های پی وی سی استفاده می کنند.

بنابراین می توان چنین بیان کرد که ورق پی وی سی بخش جدایی ناپذیر در حوزه تابلوسازی است و  برای ساخت اکثریت حروف برجسته از این ورق ها استفاده می شود و بیشترین کاربرد ورق پی وی سی در تابلوسازی، زیرسازی کار و مخفی نمودن ابزارها و سیم های اضافی می باشد که در ابتدا حروف برجسته طراحی می شود و سپس پس از اعمال تنظیمات لازم حروف توسط دست تابلوساز یا اره برقی و یا دستگاه برش لیزری، بر روی پلکسی بریده شده.

سپس عملیات لبه چسبانی حروف انجام می شود و برای زیرسازی حروف ورق پی وی سی جزء لاینفک می باشد که البته می توان به جای آن از متریال های دیگر استفاده نمود اما بیشتر از هر متریال دیگری ورق های پی وی سی کاربرد و طرفدار دارد و سپس تابلو به محل نصب منتقل شده و پس از انتقال بخش های اضافی به پشت کار، تابلو نصب و تحویل مشتری داده می شود.

انواع ورق پی وی سی تابلو سازی زیر قیمت بازار
انواع ورق پی وی سی تابلو سازی زیر قیمت بازار

اندازه پی وی سی :

ورق های پی وی سی در اندازه های 8 میل و 10 میل با برش CNC می باشد که توسط برندهای متفاوت ارائه می شود که باز هم نوع کره ای آن پیشنهاد می شود.

انواع ورق PVC :

  • ورق PVC سخت :

این ورق ها طی فرآیند اکستروژن از 3 میلی متر تا 20 میلی متر و با عرض 1830 میلی متر با دانسیته   gr/cm31/4 به بازار عرضه می شود که تنوع رنگ زیادی دارند و دارای سطوح صاف و مات می باشند که امکان روکش سازی با فومهای طرح چوب را دارند.

  • ورق PVC نرم مات :

این ورق ها بیشتر به عنوان کفپوش کاربرد دارند و بدلیل داشتن استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی و الکتریکی بالا، از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.

  • ورق PVC شفاف نرم و سخت :

این ورق ها نیز به عنوان کفپوش مورد استفاده واقع می شوند.

  • ورق PVC سخت فومیزه :

تولید این ورق ها طی فرآیند اکستروژن و توسط دستگاه اکسترودر Krauss Maffei در آلمان انجام می پذیرد. بدلیل برخورداری از دانسیته یکسان، سطح مات با قابلیت روکش شدن با انواع فوم های طرح چوب، رنگ بندی متفاوت، امکان ایجاد موج و براقیت در چوب و دیگر خواص موجود این چوب را به یک پدیده شگرف انگیز بدل نموده است که می تواند در صنایع متعدد از جمله ساختمان سازی و کابینت آشپزخانه مورد استفاده واقع شود.

این ورق ها به صورت شیمیایی فوم شده و حاوی ساختار سلولی یکنواختی هستند که در ضخامت های 2 میلی متر تا 20 میلی متر و با عرض 1830 میلی متر تولید و به بازار عرضه می شود.

پی وی سی فوم یا فومیزه چیست ؟

پلی وینیل کلراید(PVC ) یا وینیل از پلیمر نشأت می گیرد و این عبارت نه تنها شامل این موضوع بلکه برای همه مواردی که پلی وینیل کلراید سازنده آن است مورد استفاده واقع می شود. پلی وینیل کلراید، نوع پلاستیک است که در موارد و صنایع متعددی مورد استفاده واقع می شود. به علت اینکه قیمت پی وی سی نبست به کاربردهای زیادی که دارد مناسب می باشد و به دلیل اینکه منعطف بودن و سرهم بندی ساده آن این محصول در اکثریت صنایع کاربرد دارد برای مثال یکی از بهینه ترین محصول در صنعت پتروشیمی تلقی می شود و حدود پنجاه درصد در حوزه ساختمان سازی کاربرد دارد.

پی وی سی فومیزه پلی وینیل کلراید سخت یک نوع محصول پرکاربرد و جدید است که به دلیل ویژگی هایی که دارد یک رقیب سرسخت برای چوب محسوب می شود. پی وی سی فوم سخت به دلیل داشتن ساختار و ترکیب مواد با استحکام بالا این امکان را دارد که هر گونه عملیات سوراخ کاری، اره کاری، و پیچ  کردن بر روی آن انجام شود بدون اینکه این ورق دچار شکستی یا تغییر حالت شود.

طراحی و ساخت انواع ورق پی وی سی تابلو سازی
طراحی و ساخت انواع ورق پی وی سی تابلو سازی

ورق   PVC سخت فومیزه کواکسترود شده سه لایه ABA :

این ورق دارای ساختار سلولی بسته یکنواخت است که بصورت شیمیایی فوم می شود و به دلیل لایه های فشرده ای که در بالا و پایین ساختار فوم شده دارد سطح این ورق ها بصورت یکنواخت، صاف و براق تولید می شود. این نوع ورق دارای پوسته خارجی فشرده شده و مغزی فومیزه می باشد که دانسیته متفاوتی دارند. برای اینکه این لایه های فشرده ایجاد شود از فرآیند کواکستروژن استفاده می شود. این ورق ها هم در ضخامت و رنگ های متعدد و طرح موج چوب قابل اجرا هستند که می توان روکش هایی با طرح چوب بر روی آنها کشید.

مزیت های و کاربردهای پی وی سی فوم یا فومیزه :

  • به علت مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی دارد در ساخت کابینت های آشپزخانه های صنعتی و خانگی مورد استفاده واقع می شود.
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، قارچ، انگل و حشرات دارند.
  • به دلیل نرمی و انعطافی که دارد قابلیت تولید قطعات با ساختار پیچیده را دارا می باشد برای همین هم در ساخت کابین های روشویی کاربردهای وسیعی دارد.
  • ضدحریق می باشد و مقاومت بالایی در برابر حرارت مستقیم و غیر مستقیم دارد.
  • بدون هیچ گونه انقباظ و انبساط در شرایط متعدد آب و هوایی
  • دارای پیچ خوری عالی
  • به دلیل اینکه این ورق ها قابل رنگ و پرینت شدن هستند به عنوان پوشش کاذب ساختمانی مورد استفاده واقع می شود.
  • خاصیت عایق بندی صوتی و حرارتی بالا دارد
  • دارای رنگ ها و ابعاد متفاوت می باشد و امکان رنگ آمیزی بوسیله دستگاه های رنگ پاش و کوره ای برای این ورق ها فراهم است.
  • طراحی با دستگاه ها و ابزارآلات مخصوص تراش، CNC و نوار PVC لبه کار
  • سبک است و نصب آن به آسانی انجام می پذیرد.
  • در برابر رطوبت و تماس طولانی با آب مقاوم می باشد
  • یک نوع آنتی باکتریال قوی محسوب می شود.
  • قابلیت بازیافت
  • دوستدار محیط زیست
  • عدم خوردگی و سایش
  • قابلیت چاپ پذیری

کاربردهای ورق پی وی سی یا پی وی سی فومیزه :

  • سقف کاذب
  • به عنوان تابلو راهنما برای درج علائم راهنمایی و رانندگی کاربرد دارد
  • در صنعت تابلوسازی به عنوان زیرساز کلیه حروف برجسته کاربرد دارد.
  • جهت ساخت تابلوهای برق، بردهای اطلاع رسانی، بردهای مدارس و آموزشگاه ها
  • جهت پوشش فضاهای باز همچون استخر، سونا و رختکن های ورزشی
  • جهت ساخت میزهای اداری، کمد های چوبی، میز تلویزیون
  • جهت فضاسازی و پوشش کف، سقف، دیوار
  • برای ساخت جایگاه های نمایشگاهی بکار می رود
  • ساخت سقف های تزئینی و دکوراسیون داخلی
  • پارتیشن بندی
  • کابینت آشپزخانه
  • در بخش هایی از حمام و سرویس های بهداشتی
  • مبلمان سازی
  • ساخت کابینت های خودرو، قطار، مترو و کشتی
  • ساخت درب و پنجره ها
  • برای ایجاد روکش بر روی مخازن آبکاری، اسیدی و قلیایی مورد استفاده واقع می شود.
  • در موارد متعدد به عنوان روکش محافظ بر روی انواع ماشین آلات کاربرد دارد
  • می توان در تجهیزات غبارگیر و یا تجهیزات جمع آوری زباله از ورق پی وی سی استفاده نمود.
  • با استفاده از ورق های پی وی سی می توان ماکت های ساختمان طراحی نمود.
  • قابل استفاده در لاکرهای استخر
  • قابل استفاده درمبلمان شهری
  • کابین های روشویی
  • دیوارپوش
  • در ساخت تزیینات داخلی اتوبوس های شهری شرکت واحد و مترو
  • استفاده در صنعت خودروسازی، نفت و گاز و تاسیسات ساختمانی

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.