ورق کامپوزیت طرح سنگ

ورق کامپوزیت طرح سنگ – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ورق کامپوزیت طرح سنگ را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت کامپوزیت طرح سنگ- کامپوزیت طرح چوب- ورق کامپوزیت ارزان- قیمت ورق کامپوزیت آلوتک- انواع ورق کامپوزیت- قیمت روز ورق کامپوزیت آلومکس- ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

ورق کامپوزیت طرح سنگ- تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیلتابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت کامپوزیت طرح سنگ- کامپوزیت طرح چوب- ورق کامپوزیت ارزان- قیمت ورق کامپوزیت آلوتک- انواع ورق کامپوزیت- قیمت روز ورق کامپوزیت آلومکس- ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ورق کامپوزیت طرح سنگ را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

ورق کامپوزیت طرح سنگ – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع ورق کامپوزیت طرح سنگ در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کامپوزیت طرح سنگ- کامپوزیت طرح چوب- ورق کامپوزیت ارزان- قیمت ورق کامپوزیت آلوتک- انواع ورق کامپوزیت- قیمت روز ورق کامپوزیت آلومکس- ابعاد و قیمت ورق کامپوزیت- قیمت ورق کامپوزیت آلکواستون با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از ورق کامپوزیت طرح سنگ را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

ورق کامپوزیت طرح سنگ با تخفیف استثنایی و 30% تخفیف واقعی در اجرا و نصب توسط مجموعه بزرگ تابلو ژیوار در خدمت شما خواهیم بود.

ورق کامپوزیت طرح سنگ تابلو ژیوار امروزه بسیار معروف و محبوب در بین معماران و طراحان می باشد.این متریال یکی از متریال های جدید است که می تواند جایگزینی برای سنگ باشد. البته تفاوت زیادی با سنگ دارد و دارای مزایا و معایبی است که در این مقاله آن ها را شرح خواهیم داد :

<yoastmark class=

  • ورق کامپوزیت طرح سنگ، وزنی سبک تر از سنگ دارد و حمل آن نیز آسان تر می باشد.
  • میتوان ورق کامپوزیت طرح سنگ را با دیگر متریال هایی مانند کاغذ دیواری تلفیق کرد و فضایی جذابتر داشت.
  • مانند چوب ترمو نیازی به زیرسازی ندارد و این باعث کاهش هزینه در آن میشود.همچنین صرفه جویی در این ورق بیشتر است به این دلیل که مقدار بسیار کمی پرتی از آن به جا می ماند.
  • سرعت اجرا و نصب ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار بالاتر است و زمان کمتری صرف میشود.
  • مقاومت در مقابل عوامل جوی مختلف آب و هوا، مقاوم در برابر اشعه خورشید و همچنین مقاوم در برابر حرارت و آتش میباشد.
  • ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار مشابه به سنگ می باشد و هنگامی که در پروژه نصب میشود فقط افرادی که دراین زمینه تخصص دارند متوجه این تفاوت می شوند.
  • ورق کامپوزیت طرح سنگ را می توان در نمای داخلی و خارجی نصب کرد، به این دلیل که ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار انعطاف پذیر است.
  • قیمت ورق کامپوزیت طرح سنگ در مقایسه با سنگ کمتر است و مقرون به صرفه میباشد.
  • سنگ دارای ابعاد بزرگتر و ضخامت کمتری میباشد.
  • سنگ یک متریال طبیعی است در صورتی که ورق کامپوزیت طرح سنگ از جنس پلیمر، آلومینیوم و پلاستیک میباشد.
  • ماندگاری سنگ از ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار بیشتر است

در ادامه روایتی دیگر از انواع ورق کامپوزیت از جمله ورق کامپوزیت طرح سنگ خواهیم پرداخت لازم به یادآوی می باشد که مجموعه عظیم تابلو ژیوار با افتخار 30% تخفیف در طراحی و اجرای انواع ورق کامپوزیت طرح سنگ برای مشتریان در نظر گرفته است.

یکی دیگر از پوشش های پرکاربرد جهت اجرا در نمای خارجی ساختمان ورق الومینیومی کامپوزیت است که دارای ساختار و مشخصات فنی پرشماری است که به اختصار در این بخش به برخی از انها اشاره میشود.

ورق کامپوزیت طرح سنگ – ورق کامپوزیت الومینیومی از سه لایه کلی شامل ۲ لایه ورق الومنیوم با ضخامت ۳ الی ۵/۰ میلیمتر و یک لایه پلی اتیلن به ضخامت ۳ تا ۵ میلیمتر تشکیل میشود که لایه خارجی الومنیوم با رنگ و پوشش ” پی وی دی اف ” جهت تثبیت رنگ پوشانده شده است.

از خصوصیات فنی و اجرایی ورق کامپوزیت الومنیوم میتوان به تنوع رنگی بالا – ثبات رنگ – عایق حرارتی مناسب – سازگاری با شرایط اب و هوایی مختلف – عدم زنگ زدگی – قابلیت ایجاد طرح های منحنی – شکسته و چند وجهی – مقاومت در برابر اشعه مضر خورشید – سبکی سازه نما – سطح صاف و چشم نواز – سرعت اجرا – تعمیر – تعویض و نگهداری آسان اشاره نمود.این خصوصیات پر شما و بعضا منحصر بفرد – ورق کامپوزیت الومینیوم را به یکی از پر کاربرترین نماهای ساختمانی مدرن تبدیل کرده است.

روش های کلی اجرای نمای ورق کامپوزیت الومینیومی “

به طوری کلی ۲ روش فیکس و هنگ جهت اجرای ورق کامپوزیت الومینیوم و جود دارد.

در روش فیکس زیرسازی توسط قوطی های اهنی ( عمدتا ۴۰*۴۰ میلیمتر ) و به صورت جوشی انجام شده و به استراکچر اصلی ساختمان وصل میگردد. پس از اندازه برداری شبکه فلزی ایجاد شده پنل های ورق کامپوزیت توسط دستگاه برش – شیار و خم کاری شده و با پیچ بر روی شبکه اهنی موجود نصب میگردد. این روش متداولترین روش نصب ورق کامپوزیت الومینیوم میباشد.

ورق کامپوزیت طرح سنگ – در روش هنگ در اصطلاح به معنای آویزان کردن عمده زیرسازی توسط پروفیل های آلومینیومی انجام می پذیرد. این پروفیل های الومینومی زیرسازی توسط نبشی و براکت و پیچ و مهره به سازه اصلی ساختمان متصل میگردد و پس از ساخت پنل ها با ابعاد مشخص شده در نقشه – پنل های ساخته شده برروی زیرسازی ایجاد شده نصب میگردد. مزیت اصلی اجرای ورق کامپوزیت با روش هنگ ایجاد قابلیت رگلاژ پذیری مناسب پنل در هنگام نصب میباشد که نتیجتا به ایجاد نمایی یک دست تر و زیباتر می انجامد.

از ورق کامپوزیت الومینیوم عمدتا در پوشش نمای خارجی ساختمان های اداری و تجاری و تابلو های تبلیغاتی و… استفاده میشود.

ورق کامپوزیت طرح سنگ پانل های از سنگ طبیعی هستند که از روکش نازک طرح سنگ درست شده و با لایه آلومینیوم تقویت شده است. پانل سنگی ممکن است عملاً از هر سنگ طبیعی تولید شود از جمله : گرانیت، سنگ مرمریت، سنگ آهک، ماسه سنگ یا تخته سنگ.

به دلیل زیبایی ایجاد شده توسط سنگ طبیعی بکار رفته در این پانل ها و ترکیب آن با آلومینیوم این محصول کاربرد های وسیعی پیدا کرده است. پانل آلومینیوم کامپوزیت سنگی قابلیت استفاده برای نماهای خارجی، داخلی،کف ساختمان، آسانسور و … داراست.

کیفیت و دوام محصولات، هزینه کمترو کاهش زمان موثرترین پارامتر ها جهت انتخاب این محصول است.

به دلیل ساختار این پانل ها، وزن بسیار کاهش می یابد. و این موضوع خود به کاهش وزن سازه و مقاومت آن کمک می کند.

نمای کامپوزیت طرح سنگ سخت و با دوام است و درمقابل ضربه فوق العاده مقاومت بوده و استحکام خمشی بالای دارد. مقاومت آنها در مقابل ضربه، ۶۰ برابر بیش از گرانیت جامد ۳ سانتی متر است. بر خلاف سنگ سخت، این پانل ها می تواند خم شده، و انتخاب آنها برای مکان های که زمین لرزه است ایده آل می باشد. ورق کامپوزیت آلومینیومی تقویت شده ای که در پانل ها بکار می رود سبب می شود تا شکنندگی سنگ از بین برود.

ورقهای کامپوزیت طرح سنگ غیر قابل نفوذ به نفوذ آب است. لایه فیبر اپوکسی تقویت شده، به طور مستقیم در پشت لایه سنگ، قرار می گیرد یک مانع ضد آب است.

این خواص، باعث می شود تا به جای استفاده از سنگ های سنتی از ورق های آلومینیوم کامپوزیت طرح سنگ استفاده شود و این محصول جایگاه بی نظیری در طراحی های نوین پیدا کند.

کاربردهای ورق کامپوزیت طرح سنگ بسیار گسترده و متنوع می باشد ما با افتخار در تابلوسازی ژیوار با 30% تخفیف آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم این مجموعه دارای بیش از 15 سال سابقه موفق و درخشان در صنعت تابلوسازی می باشد.

نمای کامپوزیت طرح سنگ در کاربرد های مختلف استفاده می شود. این پانل ها هر جایی که سنگ های سنتی محکم و ضخیم دیگر استفاده می شوند قابل استفاده هستند. بلکه استفاده از پانل ها به جای سنگ های سنتی سنگین بسیار مقرون به صرفه می باشد. در زیر برخی از کاربرد های پانل های سنگی را عنوان می کنیم.

ورق کامپوزیت طرح سنگ – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.