وسایل مورد نیاز در تابلو سازی

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه وسایل مورد نیاز در تابلو سازی را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات آموزش تابلو سازی-فروش لبه سوئدی که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی – تابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آموزش تابلو سازی-فروش لبه سوئدی خواهیم پرداخت.

ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع حروف برجسته تابلو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش وسایل مورد نیاز در تابلو سازی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش تابلو سازی-فروش لبه سوئدی با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از وسایل مورد نیاز در تابلو سازی را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی

لوازم تابلوسازی

لوازم تابلوسازی چه نقشی در کیفیت و زیبایی کار دارند؟ صنعت تابلو سازی نیاز به ابزارهای مختلفی برای طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی دارند. ابزارهایی مانند دستگاه های برش لیزری , زاویه زن و … از مهم ترین آن ها هستند. در این بخش به معرفی لوازم تابلوسازی و کارکرد آن ها می پردازیم. پس اگر شما هم به این صنعت علاقه مند هستید با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلوسازی ژیوار تماس بگیرید.

لوازم مورد نیاز ساخت تابلو

پیشرفت در صنعت تبلیغات موجب بهینه تر شدن لوازم تابلوسازی شد. شاید خاطرتان باشد که در سال های نه چندان دور بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی که در سردر مغازه و فروشگاه ها نصب می شدند از نوع بنر بودند. و هیچ اثری از تابلوهای حروف برجسته چلنیوم و جذاب نبود. این نوع از تابلوها به مرور زمان و بر اثر عوامل طبیعی دچار رنگ پریدگی , تخریب , پارگی و … می شدند.

با پیشرفت صنعت تابلوسازی ابزارهای آن نیز جهش قابل توجهی یافت و موجب شد تا امروزه با بکارگیری لوازم تابلوسازی و ملزومات تابلوسازی شاهد طراحی و ساخت تابلوهایی زیبا و چشم نواز باشیم. تابلوهای چلنیوم از پر رقیب ترین برندهای موجود در بازار هستند. ابزارهایی که برای ساخت این نوع از تابلو مورد نیاز هست را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه CNC

دستگاه برش لیزری که به نام CNC شهرت دارد از بارزترین لوازم تابلوسازی محسوب می شود که تاثیر تکنولوژی را در این صنعت مشهود می کند. در سال های گذشته برای برش دادن متریال مختلف مانند ورق های پی وی سی یا همانPolyvinyl chloride , کامپوزیت , پلکسی , چوب و … از دست استفاده می شد. طراحی تابلوی تبلیغاتی به روش سنتی دارای معایب زیادی بود.از جمله این معایب می توان به کاهش سرعت و دقت اشاره کرد که کیفیت نهایی کار را به شدت تحت تاثیر قرار می داد. اما با ورود دستگاه های برش لیزری این مشکلات بر طرف شد. دستگاه های CNC قابلیت برش زدن انواع متریال را با بیشترین دقت و بالاترین سرعت بر عهده دارند که روند ساخت تابلوی تبلیغاتی را تسهیل کرده است.

ابزار زاویه زن

ابزار زاویه زن از دیگر لوازم تابلوسازی است که استفاده صحیح از آن موجب زیباسازی هر چه بیشتر تابلو خواهد شد. حتما به تابلوهای چلنیوم دقت کرده اید. تمام حروف برجسته آن دارای پیچ و خم هایی است. این پیچ و خم ها توسط ابزاری به نام ابزار خم و زاویه زن ساخته می شوند. این ابزار قابلیت خم سازی تمام متریال مورد استفاده در انواع تابلو را دارد و می تواند استیل , پلکسی , آلومینیوم و … را زاویه دار کند.

دستگاه پانچ بادی

دستگاه پانچ برای سوراخ کردن ورق های پلکسی به کار می رود. تابلوهای چلنیوم که از مدل تابلو چلنیوم کریستال و تابلو چلنیوم الماسی هستند به وسیله این دستگاه پانچ می شوند تا با عبور نور از سوراخ ها زیبایی و جذابیت چشم نوازی را ایجاد کند. اغلب تابلوسازان از این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه چند منظوره جوش تفنگی

در برخی از نقاط تابلوهای تبلیغاتی نیاز به لحیم و هویه کاری است. اغلب از این روش در تابلوهایی استفاده می شود که از نوع استیل , فلزی و مس هستند. با استفاده از دستگاه چند منظوره جوش تفنگی لحیم ها به سادگی و بدون هیچ گونه آسیبی بر روی متریال قرار می گیرند.

کاتر پلاتر

اگر چرخی در شهر های بزرگ بزنید حتما با انواع تابلوهای تبلیغاتی مواجه خواهید شد. برخی از تابلوها از برچسب های فسفری استفاده می کنند. این نوع از برچسب ها به همراه برچسب های روز رنگ و شب رنگ می تواند زیبایی خاصی به تابلو بدهند. برخی از مشتریان استفاده از آن ها را به نورپردازی لامپ ترجیح می دهند. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برچسب ها عمر کمتری نسبت به نورپردازی از طریق لامپ دارند و باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند. یکی دیگر از لوازم تابلو سازی کاتر پلاتر است که برش دادن این برچسب ها را برای تولید کننده تابلو تسهیل می کند.

دستگاه چاپ لارج فرمت

با استفاده از دستگاه چاپ لارج فرمت که یکی دیگر از لوازم تابلوسازی است چاپ طرح با توجه به نوع رنگ انجام می شود. برای استفاده از این وسیله باید از حلال های رنگ کمک گرفت تا کیفیت نهایی چاپ افزایش پیدا کند. به عنوان مثال در برخی از چاپ ها از آب به عنوان حلال رنگ و از برخی دیگر از ماده ای به نام سالونت به عنوان حلال استفاده می شود.

دستگاه حکاکی

یکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برند سازی است. زمانی که برند خود را بر روی تابلو درج می کنید بهتر در ذهن مخاطب می مانید. زیرا حافظه بصری مخاطب بسیار قوی است. شما اگر تعداد متن و شعار بر روی تابلو بنویسید به اندازه قرار دادن یک لوگو تاثیر گذار نیست. دستگاهی به دستگاه حکاکی بدین منظور است. ابزار حکاکی که یکی دیگر از لوازم تابلوسازی است برای حک کردن لوگو و تصویر بر روی تابلو کاربرد دارد.

لامپ

یکی از دلایل استقبال مردم از تابلوهای مدرن نورپردازی آن هاست. نورپردازی در تابلوهای چلنیوم , استیل و … به وسیله لامپ ها صورت می گیرد. لامپ های SMD و LED از پرکاربردترین لامپ ها جهت نورپردازی هستند که یکی از مهم ترین لوازم تابلوسازی نیز به شمار می روند. محال است وارد یک مغازه تابلو سازی شوید و رشته های لامپ SMD  را در آن جا نبینید.

البته نا گفته نماند که نوعی از تابلوهای تبلیغاتی به نام تابلوهای نئون از این لامپ ها استفاده نمی کنند بلکه نور خود را از گاز نئون تامین می کنند. این نوع از تابلوهای تبلیغاتی دارای معایبی هستند که امروزه کمتر از آن ها استفاده می شود. یکی از این معایب عدم پراکندگی یکنواخت نور در سطح کار است که از زیبایی آن می کاهد.

آموزش تابلو سازی-فروش لبه سوئدی
آموزش تابلو سازی-فروش لبه سوئدی

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی – تابلوسازی ژیوار علاوه بر ارائه انواع تابلوهای تبلیغاتی چگونگی ساخت تابلو چلنیوم را در قالب آموزش ساخت تابلو چلنیوم در اختیار مشتریانش قرار میدهد.

آموزش ساخت چلنیوم

مرحله اول در ساخت تمامی حروف برجسته و بعضاً چلنیوم طراحیست به گونه‌ای که بعد از اطلاع از خواسته مشتری طرح کار توسط طراح انجام می‌شود و به رؤیت مشتری می‌رسد.

مرحله دوم در ساخت حروف چلنیوم آماده‌سازی بستر و ابزار ساخت این حروف می‌باشد که بعضی از این ابزار در دست حروف‌ساز به صورت سلیقه‌ای بوده و هرکس به گونه‌ای از ابزار خود بهره می‌برد، حال در اینجا شما را با اسامی این ابزار آشنا می‌کنیم :

  • میز کار که در ابتدا چوبی و با سوراخ‌های متعدد جهت گذاشتن میله در آن استفاده می‌شده ولی بعدها از میز با صفحه فلزی و آهن‌ربا که به شکل گوشت‌کوب بوده است استفاده می‌ شده وباید گفت که میز کار از همان دسته ای است که حروفسازان عزیز به گونه سلیقه‌ای با آن برخورد کرده و از هر مدل که راحت‌تر هستند استفاده می‌کنند.
  • سوهان آهن به شکل مثلثی و یا مینی‌سنگ برش جهت انداختن شیار در چلنیوم برای مواقعی که می‌خواهیم چلنیوم را بر سر زاویه خم بکنیم.
  • گونیا برای زمانی که می‌خواهیم چلنیوم را شیار زده وخم کنیم مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کار ما کاملاً عمود و صاف خم شود.
  • قیچی آهن‌بر برای برش چلنیوم.
  • دم باریک برای خم کردن و شکل دادن به چلنیوم که بهتر است نوک آن دندانه نداشته باشد.
  • یک تکه سیم به اندازه یک مترجهت اندازه‌گیری قسمت‌های در حال ساخت حروف چلنیوم زیرا برای آنکه چلنیوم ما هدر نرود قسمت‌هایی که می‌خواهیم بسازیم را متر کرده وچلنیوم را به اندازه نیاز برش می‌دهیم.
  • یک چکش کوچک که بهتر است پلاستیکی باشد.
  • چسب 123 و اسپر آن جهت چسباندن لبه چلنیوم به زمینه حروف که از جنس پلکسی گلاس می‌باشد.
  • یک تکه دستمال نخی تمیز جهت پاک کردن اسپری باقیمانده روی کاربعد از چسبیده شدن لبه چلنیوم روی زمینه پلکسی.
  • دریل جهت سوراخ کردن محل اتصال لبه‌های چلنیوم در انتهای کارتا برای پرچ کردن آماده بشود.
  • انبر پرچ و میخ پرچ جهت سفت‌کاری محل اتصال دو لبه چلنیوم در انتهای کار تا از باز شدن حروف جلوگیری شود.
  • تیغ فویل بری جهت برش کاغذ روی پلکسی
  • آماده کردن میله‌های استیل تو پر 8 یا10 میل برای نگهداری حروف روی میزچوبی و یا میله‌های توپر آهن‌ربایی نسبتاً قطور برای میزهای فلزی.

مرحله سوم کار سپردن طرح به دست مسئول دستگاه لیزر و برش حروف می‌باشد، جنس زمینه حروف چلنیوم از ورق پلکسی‌گلاس با قطر2.8 میل می‌باشد که البته ابعاد این نوع ورق 122 در 183 سانت می‌باشد که از تنوع رنگ بالایی برخورداراست.

مرحله چهارم کار ساخت حروف می‌باشد که به طور کامل خدمتتان عرض می‌کنم، وقتی حروف برش خورده را روی میز قرار می‌دهید ابتدا توسط میله‌هایی که از قبل آماده کرده‌ایم حروف را روی میز محکم می‌کنیم و سپس با  تیغ فویل بری روکش کاغذی روی حروف را به قطر حدوداً 3 میل دور تا دور برش داده و آن را از حروف جدا می‌کنیم البته مراقب باشید.

تا فشار دستتان برای برش تنها به اندازه برش کاغذ باشد و حدالامکان روی پلکسی خط گودی نیفتد، این کار به آن جهت است که وقتی حروف ساخته شد برای کندن کاغذ پلکسی دچار مشکل نشوید، حال حروف را برگردانده و لبه پشت آن که قرار است عملیات چسبکاری روی آن انجام شود را با تیغ فویل بری به قطر 2 سانت برش داده و کاغذ آن را جدا می‌کنیم.

البته این کار در حروف با قطر بالا وحدود 8 سانت به بالا انجام می‌شود و در حروف با قطر پایین‌تر کاغذ پشت کار کاملاً کنده می‌شود.گذاشتن کاغذ روی کار به آن جهت است که در زمان چسب‌کاری پشت کار تمیز باقی بماند که این کاریست سلیقه‌ای و بستگی به تمیز کار بودن حروفساز دارد.

در مرحله بعد حروف را با سیمی که از قبل آماده کرده اید متر می‌کنید و به همان اندازه از چلنیوم برش می‌دهیم البته حتماً توجه داشته باشید که در زمان برش مقدار3 سانت برای محل اتصال لبه‌های چلنیوم در انتهای کار وحدود 8 سانت برای احتمال خطا در کار به متراژتان اضافه کرده و بعد چلنیوم را برش بدهید.

سپس چلنیوم را روی میز قرار داده و آن را که به صورت رول می باشد تا حدودی صاف می‌کنیم، به جهت آنکه لبه‌های چلنیوم خم شده است و برای محافظت و تمیزماندن چلنیوم لایه‌ای پلاستیک نازک روی آن قرار دارد لذا باید لبه چلنیوم را با تیغ خط انداخته و پلاستیک دو لبه را جدا ‌کنیم البته باید مراقب باشیم که پلاستیک روی چلنیوم کنده نشود تا در زمان نصب حروف آن را جدا کنیم.

برای شروع ساخت حروف چلنیوم سعی کنید محل شروع کارتان را در بالا حروف قرار دهید و اول قسمت‌های فوقانی حروف را بسازید که در مراحل کار دچار مشکل نشوید، قسمت‌هایی را که در ساخت به زاویه و محل تیز ختم می‌شود  با سیم اندازه گرفته و دقیقاً روی چلنیوم علامت زده و با سوهان محل خم را آماده کرده و بعد بچسبانید.

بعد از اتمام چسباندن لبه به زمینه ودر محل اتصال دو لبه قسمتی که چلنیوم اضافی دارد را 2 سانت اندازه زده وبقیه اضافی را میبریم و آن 2 سانت را خم کرده وداخل لبه دیگر کرده وکار را پرچ می‌کنیم.

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی – یکی از تابلوهای تبلیغاتی که حتی شاید هم خیلی از افرادی که صاحب کسب و کاری هستند اسم ان را نشنیده باشند تابلو لبه سوئدی است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تابلو میتوانید با مشاوران ما در تابلو سازی ژیوار تماس حاصل کنید.

فروش لبه سوئدی | تابلو لبه سوئدی

با گسترش و پیشرفت تکنولوژی،صنعت تابلوسازی هم با همت طراحان متخصص و مجرب در حال گسترش و پیشرفت میباشد.اگر شما عزیزان تابلو سر در مغازه ها  و کسب و کارهای سالهای قبل را با با تابلو های تبلیغاتی حال حاضر مقایسه کنید متوجه پیشرفت چشم گیر صنعت تابلوسازی خواهید شد.در ابتدا برای تبلیغات کسب و کارها از  بنر های ساده استفاده میشد اما پس از مدتی این بنر ها جای خود را به حروف برجسته داد.

حروف برجسته زمانی که وارد صنعت تابلوسازی شد تنها شامل حروف برجسته چلنیوم-حروف برجسته فلزی-حروف برجسته استیل میشد اما پس از مدتی طراحان متخصص با استفاده از ایده های خلاقانه خود و با کمک تجهیزات پیشرفته تابلو های تبلیغاتی جدیدی را مانند تابلو کریستال-تابلو پولکی-تابلو وکیوم-تابلو لبه سوئدی و….وارد عرصه تابلوسازی کردند.

هر کدام از تابلو های گفته شده در مواد اولیه و نحوه ساخت و تولید و هزینه و کارایی با یکدیگر تفاوت دارند و در عین حال هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.به طور حتم اگر شما بهترین مدل تابلو تبلیغاتی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

اما اصول و  نکات طراحی تابلو تبلیغاتی را رعایت نکنید موفق نخواهید شد.پس اولین قدم برای انتخاب تابلو تبلیغاتی رعایت نکات طراحی تابلو میباشد.یکی از جدید ترین مدلهای تابلو تبلیغاتی تابلو لبه سوئدی میباشد که ممکن است خیلی از شما عزیزان حتی اسم این مدل تابلو تبلیغاتی را هم نشنیده باشید.

با توجه به سوالات متداول مشتریان عزیز در خصوص:

  • تابلو لبه سوئدی چیست؟
  • قیمت تابلو لبه سوئدی
  • نکات طراحی تابلو لبه سوئدی
  • مراحل سخت تابلو لبه سوئدی

تابلو لبه سوئدی چیست؟

حروف لبه سوئدی مشابه تابلو چلنیوم میباشد و در واقع هم خانواده تابلو چلنیوم میباشد.در ساخت تابلو چلنیوم از ورقه چلنیوم و پلگسی گلاس استفاده میشود. اما در ساخت تابلو لبه سوئدی از لبه آلومینیومی و رویه پلکسی گلاس استفاده میشود.تنها تفاوت تابلو لبه سوئدی با تابلو چلنیوم در نوع ساخت لبه و آلیاژ استفاده شده میباشد.ضخامت لبه این حروف بین 3 الی 9 سانتی متر میباشد و در مدل های مختلف براق،مات و  یا خش دار موجود میباشد.

همانطور که میدانید برای ساخت تابلو چلنیوم پلکسی گلاس داخل لبه نصب میشود اما در تابلو لبه سوئدی ورقه پلکسی گلاس دقیقا روی لبه را پر میکند.در خصوص اجزای تشکیل دهنده تابلو لبه سوئدی باید گفت که صفحه این تابلو از اکرولیک ساخته شده است و اطراف این اکرولیک توسط ماشین سی ان سی یک پله ایجاد میشود و با زرین رنگی پوشانده میشود.

لبه این تابلو از آلومینیوم میباشد و برای پشت کار این تابلو از ورقه ای پی وی سی استفاده میشود و در نهایت برای نورپردازی هم از لامپ های اس ام دی استفاده میشود.یکی از ویژگی های تابلو لبه سوئدی این میباشد که لبه حروف قابلیت رنگ پذیری دارد مانند رنگ طلایی –نقره ای –مشکی و یا سفید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکستابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

وسایل مورد نیاز در تابلو سازی تا 30% تخفیف قیمت خرید|طراحی اجرا ساخت
وسایل مورد نیاز در تابلو سازی تا 30% تخفیف قیمت خرید|طراحی اجرا ساخت