انواع تابلو مغازه تا 30% تخفیف قیمت خرید|فروش طراحی اجرا نصب

انواع تابلو مغازه – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع انواع تابلو مغازه  را با ارزانترین قیمت در بین تابلوسازی ها تا 30% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات چگونه تابلو مغازه بسازیم-

انواع تابلو مغازه فلکسی- نمونه تابلو مغازه- قیمت انواع تابلو مغازه-  جدید- بهترین نوع تابلو برای مغازه- انواع تابلو برجسته- نصب تابلو مغازه که تخصص مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار می باشد خواهیم پرداخت.

انواع تابلو مغازهتابلوسازی ژیوار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع چگونه تابلو مغازه بسازیم- انواع تابلو مغازه فلکسی- نمونه تابلو مغازه- قیمت انواع تابلو مغازه- انواع تابلو مغازه جدید-پ

بهترین نوع تابلو برای مغازه- انواع تابلو برجسته- نصب تابلو مغازه خواهیم پرداخت. ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع تابلو مغازه  را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و… می باشیم.

انواع تابلو مغازه – مجموعه عظیم تابلوسازی ژیوار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع انواع تابلو مغازه  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه تابلو مغازه بسازیم- انواع تابلو مغازه فلکسی- نمونه تابلو مغازه- قیمت انواع تابلو مغازه- انواع تابلو مغازه جدید- بهترین نوع تابلو برای مغازه- انواع تابلو برجسته- نصب تابلو مغازه با ما همراه باشید.

ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار با بیش از 15 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از انواع تابلو مغازه را در مجموعه تابلوسازی ژیوار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

تابلو مغازه، یکی از مهم ترین ارکان تجارت شما است. دلایل بی شماری برای محبوب بودن تابلو مغازه وجود دارد که یکی از آن ها سودآوری بالا و ایجاد ترافیک بیشتر برای مغازه است. رهگذران ممکن است یکبار و یا بیش از یکبار از مقابل فروشگاه شما عبور کنند، اگر می خواهید آن ها را ترغیب کنید تا وارد فروشگاه شده و از خدمات شما استفاده کنند، تابلو مغازه خود را چشم نواز ارائه دهید.

تابلو فروشگاه باید حرفه ای باشد و خدمات شما را به بهترین نحو به افراد نشان دهد. تابلو مغازه انواع مختلفی دارد که بر اساس سلیقه مشتری و بودجه ای که در نظر گرفته است تولید می شود. در ادامه به بررسی بهترین و محبوب ترین انواع تابلو مغازه می پردازیم:

تابلو مغازه لایت باکس

تابلو لایت باکس ها تابلوهایی نورانی هستند که با استفاده از لامپ های اس ام دی، نورپردازی در آن ها صورت می گیرد. تابلو لایت باکس ها خود انواع گوناگونی داشته و برخی از آن ها اعم از لایت باکس آلومینیوم، لایت باکس فریم لس و… مناسب تابلو مغازه می باشند. استفاده از تابلو لایت باکس ها باعث می شود با توجه به نورپردازی که در این نوع تابلوها صورت میگیرد، توجه افراد زیادی جذب فروشگاه شما شود. این نوع تابلوها در تمامی ساعات شبانه روز جلوه ای ویژه داشته و به تبلیغات و معرفی شما ادامه می دهند.

تابلو مغازه ترموود

ترموود اصطلاحی است که به فرآیند آماده سازی چوب ها اطلاق می شود. در تابلو ترموود، پنل اصلی تابلو از جنس چوب های ترموود شده ساخته می شود و با توجه به بهرمندی از طبیعت، این نوع تابلوها  گرمابخشی و جذابیت بسیاری را به همراه دارند. استفاده از تابلو مغازه ترموود برای تجارت هایی که دیزاین داخلی روستیک را انتخاب کرده اند انتخابی هوشمندانه است. همچنین این نوع تابلو مغازه برای استفاده در فروشگاه هایی که به دنبال سبکی سنتی هستند نیز مناسب است.

<yoastmark class=

تابلو مغازه کامپوزیت

کامپوزیت ها محصولاتی هستند که از ترکیب چندین متریال در کنار یکدیگر ساخته شده اند. استفاده از کامپوزیت در ساخت تابلو مغازه قابلیت های خاصی از جمله سبکی وزن، استحکام و آسان  برای استفاده را فراهم می کند. تابلو کامپوزیت ها تابلوهای محبوبی بوده و از طول عمر بالایی برخوردارند. براق بودن سطح، مقاوم در برابر آب و هوای نا مطلوب، براق، مقاوم در برابر آتش سوزی و زیبایی خصوصیات تابلو مغازه کامپوزیت می باشد.

تابلو مغازه حروف برجسته

تابلو مغازه حروف برجسته از یک پنل و حروفی که به صورت پازل وار بر روی آن نصب می شوند تشکیل می شود. این نوع تابلو ها انواع مختلفی از قبیل تابلو حروف برجسته پلاستیکی، تابلو حروف برجسته چلنیوم، تابلو حروف برجسته دوبل، تابلو حروف برجسته الماسی، تابلو حروف برجسته فلزی، تابلو حروف برجسته پانچ و… را شامل می شود، که با توجه به سلیقه و هزینه ی مشتری، تابلوسازی ها هر یک از آن ها را تولید می نمایند.  استفاده از حروف برجسته در تابلو مغازه باعث می شود با توجه به حروفی که از سطح بیرون آمده و جلوه ای سه بعدی دارند، جذابیت دو چندانی به برند و نام تجاری شما ببخشند.

<yoastmark class=

تابلو مغازه چلنیوم

همانطور که گفته شد تابلو چلنیوم نوع خاصی از تابلو حروف برجسته است. در ساخت این نوع تابلوها از متریالی به نام چلنیوم استفاده می شود که آلیاژی از آلومنیوم است. در ساخت تابلو مغازه چلنیوم با ایجاد شکافی درون حروف، قابلیت نورپردازی به تابلو افزوده می شود. همچنین با ایجاد پانچ هایی به شکل ستاره و دایره بر روی حروف چلنیوم، تابلوی پانچ به دست می آید که با شکست نور جذابیت دوچندانی به تابلو مغازه ی شما می بخشد.

تابلو مغازه فلکسی

یکی از محبوب ترین تابلو مغازه ها تابلو مغازه ی فلکسی است. تابلو فلکسی از متریال انعطاف پذیری که با نام فلکسی شناخته می شود، توسط تابلوسازی ها ساخته می شود. چاپ نام برند شما بر روی تابلو فلکسی به طور مستقیم صورت می گیرد. با توجه به زیبایی و قیمت مقرون به صرفه، استفاده از تابلو فلکسی به عنوان تابلو مغازه در میان کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیار مرسوم است.

اهمیت تابلو مغازه

  • تابلو مغازه از آنچه که احتمالاً تصور می کنید چیزهای بیشتری در مورد شغل شما، برای گفتن دارد. متنی که انتخاب می کنید تا در تابلو مغازتان بگنجد، باید خواندن و درک آن آسان باشد. هیچ کس نمی خواهد در مورد آنچه در تجارت ارائه می دهد اشتباه گرفته شود.
  • تابلو مغازه باید آرم یا نام شرکت شما را شامل شود، این نکته به تجارت شما این امکان را می دهد تا مشتریان به راحتی با برند شما اخت بگیرند. تابلو مغازه یک بازاریابی تاکتیکی برای تجارت شما است!
  • بدیهی است که شما نیز مانند هر تجارت دیگری می خواهید سود بالایی از کسب و کار خود کسب کنید، اما چه چیزی شما را از رقابایتان متمایز می کند؟ افزودن تابلو مغازه ای زیبا و حرفه ای راهی ساده اما مؤثر است. شما نه تنها می توانید ظاهر و سبکی از جذابیت فروشگاه خود را تقویت کنید بلکه می توانید درآمد خود را نیز افزایش دهید.

انواع تابلو مغازه – در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ تابلوسازی ژیوار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس – تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تابلو چلنیوم – تابلو پلکسی – تابلو استیل – تابلو راهنمای طبقات – تابلو لایت باکس تابلو کامپوزیت – تابلو نئون – تابلو مغازه و تابلو فلزی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02177792267 – 09129613802  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.